Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Lady In The Water

  1. #26

    Standaard

    De ene keer zie ik 'm wel, dan weer niet

    Maar hij is best mooi. Alleen lijken die voetafdrukken mij wat groot (voor een vrouw), vergeleken met de deur en dat soort (klik)laminaat?

    Bigfoot in the Water?
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  2. #27

    Standaard

    Mooie poster
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #28

    Standaard

    Wow, wat een verrassing. Ik keek aanvankelijk niet zo uit naar een nieuwe Night met alweer een fantastisch verhaaltje en (ik hoop geen nieuwe) plottwist, maar dit is werkelijk een van de mooiste en meest verrassende trailers/teasers die ik sinds lange tijd heb gezien. Het grote talent van de cineast is echt zichtbaar in de prachtige shots, de sfeer en de mooie muziek, en die Paul Giamatti: heerlijk, wat een topacteur!

  4. #29

    Standaard

    Ziet er goed uit. Ik weet niet of ik eht verhaal leuk ga vinden, hangt ervan af of het echt een mierzoet sprookje wordt of dat alleen die indruk gewekt wordt. Maar de beelden zien er werr prachtig uit, zoals altijd bij Chris Doyle. En niet om zijn naam, maar omdat hij een prachtige, en ik vind toch opvallende en herkenbare, stjil heeft.
    "Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room."

  5. #30

    Standaard

    The Lady in the Water (Maar nu ff op de kant van het zwembad)




  6. #31

    Standaard

    Heeft misschien niet zo veel met Lady In The Water te maken, maar ook weer niet nodig om er een nieuw topic voor te open.

    Op http://www.mylifemycard.com/mylifemycard.html vind je een reclamespot die M.Night Shyamalan heeft gemaakt voor MasterCard.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick_h
    Heeft misschien niet zo veel met Lady In The Water te maken, maar ook weer niet nodig om er een nieuw topic voor te open.

    Op http://www.mylifemycard.com/mylifemycard.html vind je een reclamespot die M.Night Shyamalan heeft gemaakt voor MasterCard.
    Tof filmpje wel, maar I don't really get the point zegmaar :wink: (van het filmpje)

  8. #33

    Standaard

    Full Trailer

    The Curse of the Water-Wolf? De geruchten hebben ons in ieder geval goed liggen. Dit is helemaal geen andere richting voor Shyamalan. Laat de voor- en tegenstanders maar alvast aanrukken met opnieuw dezelfde lofbetuigingen of kisten vol rotte tomaten. Eén ding staat vast, zijn visie is fascinerend. Ik zit in de zaal.

    trailer | http://movies.yahoo.com/feature/lady...Yhu59fraJfVXcA

  9. #34

    Standaard

    Dat ziet er goed uit. Ben benieuwd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #35

    Standaard

    Ziet er tof uit.
    Ik snap er nog helemaal niets van, maar het ziet er tof uit

    BTW, M. Night zit zelf ook in de trailer, zagen jullie het?

  11. #36

    Standaard

    Wow! Deze trailer ziet er gaaf uit! Op naar de volgende Shyamalan!

  12. #37

    Standaard

    Sfeer is goed inderdaad, over het plot kom je echter minder te weten maar destemeer kan dat in het voordeel van de film werken.

  13. #38

    Standaard

    Ik vindt de trailer niet veel soeps. Het ziet eruit als de zoveelste herhaling van het Sixth Sense-kunstje.

  14. #39

    Standaard

    Dat heb ik onlangs nog gelezen. Maar wat maakt het eigenlijk uit als het elke keer om iets helemaal anders gaat en we steeds opnieuw een film krijgen voorgeschoteld die, als het over de regie, sfeerschepping en camerawerk gaat, om duimen en vingers van af te likken is? Want op dat vlak is Shyamalan alleen maar gegroeid. Het doet me denken aan 'Babel', waar er wel eens word gezegd dat ze alwéér uit hetzelfde vaatje tappen. Enkel en alleen omdat het om 3 a 4 verweven verhalen gaat. Dit terwijl die verhalen steeds opnieuw iets helemaal nieuws zijn én de films op zich (21 Grams, Amores Perros) bijzonder goeie cinema oplevert.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Dat heb ik onlangs nog gelezen. Maar wat maakt het eigenlijk uit als het elke keer om iets helemaal anders gaat en we steeds opnieuw een film krijgen voorgeschoteld die, als het over de regie, sfeerschepping en camerawerk gaat, om duimen en vingers van af te likken is? Want op dat vlak is Shyamalan alleen maar gegroeid. Het doet me denken aan 'Babel', waar er wel eens word gezegd dat ze alwéér uit hetzelfde vaatje tappen. Enkel en alleen omdat het om 3 a 4 verweven verhalen gaat. Dit terwijl die verhalen steeds opnieuw iets helemaal nieuws zijn én de films op zich (21 Grams, Amores Perros) bijzonder goeie cinema oplevert.
    Ik ga hiermee grotendeels akkoord. Shyamalan is een erg goeie regisseur, die een geheel eigen stijl heeft - een erg goeie daarbovenop - en die qua inhoud wel vaak iets bovennatuurlijk kiest, maar altijd met veel drama en aandacht voor het menselijke erin.
    Ik vond zowel The Sixth Sense, Unbreakable en The Village erg genietbaar, en zéér goeie films, op elk vlak.
    Signs vond ik minder ik vond de [spoiler:3bdcaefd57]aliens er erg nep uitzien en het brak met de rest van de sfeer van de film[/spoiler:3bdcaefd57] hoewel het eerste uur of urenhalf van Signs wel zeer oké was. De film is niet slecht, gewoon niet zo goed als de rest, vind ik dan.


    Dus ik kijk weer uit naar deze film.

  16. #41

    Standaard

    laat maar komen, vond z'n vorige films over't algemeen wel goed zonder echt fantastisch te zijn (The Village moet ik nog zien, Signs vond ik tot nu toe de minste maar Unbreakable en The Sixth Sense waren zeker aardig). hij heeft wel de nodige kwaliteiten om goede thrillers te maken en deze Lady In The Water ziet er op het eerste zicht een film uit die me wel zal aanspreken.

  17. #42

    Standaard

    Zag vorige week in de bios een teaser, en toen leek het net op een romantische film. Maar zag gisteren de hele trailer en nu lijkt het me een goeie thriller.

  18. #43

    Standaard

    Zag vandaag in de bios de trailer. En dit wordt een typische Shyamalan film. Zag er fantastisch uit en kan niet wachten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #44

    Standaard

    Toen ik naar Pirates ging zag ik een voorstukje, schrok me toen al dood Maar toch lijkt het me een erg goede film en ga ik het ook zeker aanschaffen...

  20. #45

    Standaard

    In de Empire van deze maand zegt M. Night dat [spoiler:cb6b89af9b]er geen plottwist in deze film zit[/spoiler:cb6b89af9b]

  21. #46

    Standaard

    Als ik her en der de kritieken lees, zijn ze opnieuw zeer uiteenlopend. (van meesterwerk tot miskleun) Maar méér dan ooit blijkt de grootste boosdoener 'verkeerde verwachtingen'. Ik denk dat we niet de thriller gaan krijgen waar we naar hopen, maar eerder een vreemd volwassen fantasiefilm (verhaal) waar zowel spanning als de nodige relativatie in zit. Dénk ik.

  22. #47

    Standaard

    Ik ben bang dat het spannendste al in de trailers te zien is eigenlijk. Verder lijkt het me een toffe film, maar niet spannender dan The Village ( die ik nog steeds erg goed vind ) Hou wel van die Silent Hill achtige shit :P

  23. #48

    Standaard

    Oei, oei, oei. Check Rottentomatoes....
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  24. #49

    Standaard

    Critici zijn mongolen, ze worden in deze film dan ook aardig voor de gek gehouden omdat M night trucjes uithaalt waarbij hij weet dat de critici er normaal over zou zijken maar nu niet echt kan door de manier waarop hij het er in heeft gezet.

  25. #50

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •