Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Reactie nieuwe medewerkers gezocht

    Eigenlijk nix bijzonders, maar ik was gewoon benieuwd wanneer ik een reactie op m'n mailtje kreeg van jullie oproep voor nieuwe medewerkers. Sorry, ben een beetje ongeduldig maar het lijkt me gewoon zo leuk om mee te doen
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  2. #2

    Standaard

    Heb nog even geduld zou ik zeggen! De oproep is amper een dag oud.
    Overigens loopt er in dit subforum reeds een thread over de oproep voor nieuwe medewerkers.

  3. #3

    Standaard

    Er hebben zich in de loop van vorige week nog meerdere mensen aangemeld, en die nemen we ook mee in de molen.

    Achter de schermen zijn we bovendien bezig om met name voor het nieuwsteam voorzieningen op te zetten.
    Morgenochtend (woensdag) krijgt iedereen die zich aangemeld heeft mail van ons!
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Morgenochtend (woensdag) krijgt iedereen die zich aangemeld heeft mail van ons!
    Super 8)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #5

    Standaard

    Hoi crew,

    Hadden jullie erg veel reacties gekregen en hoe gaat het verder in z'n werk voor de mensen die door de 1e selectieronde zijn?
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  6. #6

    Standaard

    Hej Martijn,

    Ik heb de laatste hand aan het leggen aan een geupdate reviewersguide, met andere woorden, een document waarin staat hoe wij graag zien dat een review opgebouwd is. Als dit document klaar is zal ik deze rondmailen en ontvangen wij van jullie graag een proefrecensie. Ik denk dit document morgenochtend klaar te hebben, dan volgt mail!
    Eric van Ballegoie

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hej Martijn,

    Ik heb de laatste hand aan het leggen aan een geupdate reviewersguide, met andere woorden, een document waarin staat hoe wij graag zien dat een review opgebouwd is. Als dit document klaar is zal ik deze rondmailen en ontvangen wij van jullie graag een proefrecensie. Ik denk dit document morgenochtend klaar te hebben, dan volgt mail!
    Ik kan niet wachten , bedankt voor jouw reactie Eric
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #8

    Standaard

    Ik zie allemaal nieuwe newscrew medewerkers bij dvd.nl maar waar wordt dat nieuws gemeld?Ik vind wel als iemand lid is van de Dvd.nl crew dat hij z,n eigen geheele naam moet gebruiken(mijn mening)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik zie allemaal nieuwe newscrew medewerkers bij dvd.nl maar waar wordt dat nieuws gemeld?Ik vind wel als iemand lid is van de Dvd.nl crew dat hij z,n eigen geheele naam moet gebruiken(mijn mening)
    Hier wordt intern aan gewerkt. Uiteraard hebben ook al verschillende crewleden aangegeven dat de nieuwscrew-mensen ook hun volledige naam moeten gaan gebruiken en een avatar voeren.

    Geduld dus.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik zie allemaal nieuwe newscrew medewerkers bij dvd.nl maar waar wordt dat nieuws gemeld?Ik vind wel als iemand lid is van de Dvd.nl crew dat hij z,n eigen geheele naam moet gebruiken(mijn mening)
    Hier wordt intern aan gewerkt. Uiteraard hebben ook al verschillende crewleden aangegeven dat de nieuwscrew-mensen ook hun volledige naam moeten gaan gebruiken en een avatar voeren.

    Geduld dus.
    Ik heb geen haast,vroeg het me gewoon af. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Eric, proefrecensie in jouw emailbox :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  12. #12

    Standaard

    Zoeken jullie nog steeds mensen? :P

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    Zoeken jullie nog steeds mensen? :P
    Wie zijn ze kwijt dan? :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #14

    Standaard

    We hebben genoeg aanmeldingen gehad, en we zoeken op dit moment dus niet nog meer nieuwe mensen.

    Een aantal mensen hebben wij uitgenodigd om een proefrecensie te schrijven. Een deel daarvan is reeds binnen, van de overige kandidaten verwacht ik ook snel wat te ontvangen. Als we alles binnen hebben gaan we bekijken wie de meest geschikte persoon is.
    Eric van Ballegoie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We hebben genoeg aanmeldingen gehad, en we zoeken op dit moment dus niet nog meer nieuwe mensen.

    Een aantal mensen hebben wij uitgenodigd om een proefrecensie te schrijven. Een deel daarvan is reeds binnen, van de overige kandidaten verwacht ik ook snel wat te ontvangen. Als we alles binnen hebben gaan we bekijken wie de meest geschikte persoon is.
    Ik hoop een toekomstig crewmember te worden 8)
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We hebben genoeg aanmeldingen gehad, en we zoeken op dit moment dus niet nog meer nieuwe mensen.

    Een aantal mensen hebben wij uitgenodigd om een proefrecensie te schrijven. Een deel daarvan is reeds binnen, van de overige kandidaten verwacht ik ook snel wat te ontvangen. Als we alles binnen hebben gaan we bekijken wie de meest geschikte persoon is.
    Ik hoop een toekomstig crewmember te worden 8)
    Ik hoop het ook voor je, Martijn :wink:

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk

    Ik hoop een toekomstig crewmember te worden 8)
    Na enig zoeken zie ik dat we hier 'Anakin' aan het woord zien......ik dacht al


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk

    Ik hoop een toekomstig crewmember te worden 8)
    Na enig zoeken zie ik dat we hier 'Anakin' aan het woord zien......ik dacht al

    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  19. #19

    Standaard

    Ik blijf hoop houden... 8) :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  20. #20

    Standaard

    Hoi Martijn,

    Jammer genoeg hebben we nog altijd niet van iedereen een proefrecensie binnen.

    Ik zal vandaag naar alle kandidaten een mailtje sturen met het verzoek dit vóór maandag alsnog te doen. Maandag zullen we dan aan de hand van de ingestuurde recensies onze keuze maken.
    Eric van Ballegoie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hoi Martijn,

    Jammer genoeg hebben we nog altijd niet van iedereen een proefrecensie binnen.

    Ik zal vandaag naar alle kandidaten een mailtje sturen met het verzoek dit vóór maandag alsnog te doen. Maandag zullen we dan aan de hand van de ingestuurde recensies onze keuze maken.
    My fingers will be crossed next monday :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Hoi Martijn,

    Jammer genoeg hebben we nog altijd niet van iedereen een proefrecensie binnen.

    Ik zal vandaag naar alle kandidaten een mailtje sturen met het verzoek dit vóór maandag alsnog te doen. Maandag zullen we dan aan de hand van de ingestuurde recensies onze keuze maken.
    Hoi Eric,

    Jullie zijn het nog niet eens kunnen worden
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  23. #23

    Standaard

    De mensen die nu nog geen proefrecensie hebben kunnen schrijven, lijken me sowieso niet echt geschikt als kandidaten.

    Het ging er volgens mij juist over om sneller dvd's op de homepage te kunnen plaatsen.


  24. #24

    Standaard

    Ik heb ook helaas nog niets vernomen over de geschreven proefrecensie.
    Inmiddels al tijd gehad om deze door te kunnen nemen en een geschikte recesent in dit forum kunnen vinden?

  25. #25

    Standaard

    We hebben inmiddels besloten dat iedereen die nu nog geen proefrecensie heeft opgestuurd automatisch niet meer meedoet met de race. Er mag verwacht worden van een nieuwe recensent dat hij een bepaalde mate van enthousiasme heeft en als iemand er zo lang over doet om te laten zien wat hij kan, dan zetten wij, net als enkelen van jullie, vraagtekens bij dit enthousiasme.

    Nu kan ik melden dat we er inmiddels zo goed als uit zijn wie het gaat worden, maar ik laat die mededeling over aan de hoofdredacteur Eric zodra alles rond is.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •