De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: DVD Express

  1. #1

    Standaard DVD Express

    Iemand ervaring met het bestellen bij DVD express?

    Ik heb daar een dvd besteld, inmiddels is het bedrag ook al van mn rekening afgeschreven, ik heb alleen niks ontvangen, er staat geen telefoonnummer op hun site vermeld, en op een email reageren ze ook niet,

    help, wat nu?


    Nancy

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er 1x iets besteld. Je krijgt zelfs geen email over je order en ook op de site zelf kan je niet volgen hoe het met je order zit.
    In de FAQ staat dit:


    Wat als mijn bestelling niet binnen de opgegeven levertijd bezorgd is?

    Als u de bestelling niet binnen de indicatieve levertijd ontvangen heeft, kunt u het beste nog een paar dagen wachten. Heeft u uw bestelling daarna nog steeds niet ontvangen, ga dan naar “Contact” op de site om contact met ons op te nemen. Vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Wij kunnen u dan sneller van dienst zijn.
    Bij geen enkele dvd staat de levertijd

    Na 1 maand had ik nog geen dvd en uiteindelijk heb ik mijn geld teruggehad (ze vragen dan eerst of je een andere dvd wilt ipv cancellen).
    Ze reageerde dus wel op mijn mail, maar supersnel zijn ze ook weer niet.

  3. #3

    Standaard

    Ja idd, ze hebben eindelijk gereageerd, ze vroegen idd of ik een andere dvd wilde, dit heb ik maar gedaan, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik die dus bezorgd krijg, die andere was dus niet meer leverbaar.

    Nancy.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •