Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ja dat klopt er is na +/- een laag wisseling.
    Ik meen zelfs 3 x in de hele film kijk maar eens naar de tijd op het display.

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Heb net dus deel 1 bekeken en zoals een mede-forum-collega het
    al zei :

    3x in de totale film.

    Inderdaad hadden ze bij het geluid wel iets beter hun best mogen
    doen.

  3. #28

    Standaard RoboFLOP trilogie

    Even een korte samenvatting over die Box
    volgens wat ik hier al gelezen heb.


    Robocop 1 : Goed film (maar bagger geluid)
    Roboflop 2 : Bagger film qua inhoud
    Roboflop 3 : Bagger film zelfde reden als hierboven
    ===================
    Conclusie : Men wil zo veel mogelijk geld
    slaan uit Baggerfilms door ze in een mooie
    verpakking te verkopen.
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Ja dat klopt er is na +/- een laag wisseling.
    Ik meen zelfs 3 x in de hele film kijk maar eens naar de tijd op het display.
    Dat zal wel komen doordat er gewisseld wordt tussen bioscoop en directors cut opnamen. Ik heb het idee dat de laagwisseling alleen komt als er een directors cut komt.

  5. #30

    Standaard

    Het geluid valt inderdaad tegen in deze trilogy box, ook in de MGM UK uitgave.
    Is er misschien een uitgave met goed geluid, wellicht de Criterion uitgave??
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  6. #31

    Standaard

    Ik heb de NL trilogiebox al een tijdje... 19,95 bij Bart Smith en Intertoys...

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de Trilogy sinds een tweetal weken terug. Gekocht bij Game Zone op de Meir in Antwerpen: 19,90euro

  8. #33

    Standaard

    Ik heb die mooie box ook voor die prima prijs bij Bart Smit gehaald, maar ik kan niet optimaal genieten met dat slechte geluid, ik vraag me af of de Criterion uitgave mooi vol geluid en zware bass heeft want dat maakt de film zoveel indrukwekkender/leuker.

    Wie heeft een Criterion uitgave en kan me hierover inlichten en is dit een tin-uitvoering of lijkt dat alleen maar zo?
    Ik heb wat gestruind op internet maar een duidelijk antwoord nog helaas niet gevonden en ik zoek van deze film echt de ultieme uitgave.

    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lampje
    Wie heeft een Criterion uitgave en kan me hierover inlichten en is dit een tin-uitvoering of lijkt dat alleen maar zo?
    Ik heb wat gestruind op internet maar een duidelijk antwoord nog helaas niet gevonden en ik zoek van deze film echt de ultieme uitgave.

    De Criterion-versie heeft ook niet echt geweldig geluid, 2.0 surround geloof ik. En het is ook geen tin-uitvoering, dit dacht ik eerst ook, maar het is gewoon een normaal hoesje.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •