Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 391 worden weergegeven.

Discussie: Deadwood(HBO-serie)

  1. #351

    Standaard

    Ben ik zeker met je eens...Ik hoor nooit iemand over Carnivale dat ook een geweldige series was en ik wil ook Rome weer zien maar ik ben nu bezig met Game of Thrones en Empire Boardwalk en het houd maar niet op

    Vince.

  2. #352

    Standaard

    Van Empire Boardwalk heb ik al het eerste seizoen gezien. Goede serie, maar haalt nergens het niveau van bijv. Sopranos. Als ik het toch een beetje in een hokje mag plaatsen. Carnivale nog niet gezien, het verhaal spreekt mij niet zo aan.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Ik hoor nooit iemand over Carnivale dat ook een geweldige series was
    Bij deze:

    Carnivale is ook een geweldige serie
    Magische sfeer, soms dicht bij het angstaanjagende
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #354

    Standaard

    Ik ben weer eens toe aan een kwalititaief écht goede tv-serie, die zich kan meten met series als The Wire of Twin Peaks (in mijn ogen de twee beste series ooit). HBO lijkt me de goede plek om dat bij te vinden, en Deadwood lijkt een kanshebber, maar het feit dat deze serie nooit echt is afgerond houdt me nog wat tegen bij een aanschaf. Ik lees dat veel mensen het open einde als een anti-climax beschouwen. Daarom mijn vraag: hoe ernstig is hier het gemis van een afgerond einde? Of zit er wel een bepaalde mate van afronding in waar mee te leven valt?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben weer eens toe aan een kwalititaief écht goede tv-serie, die zich kan meten met series als The Wire of Twin Peaks (in mijn ogen de twee beste series ooit). HBO lijkt me de goede plek om dat bij te vinden, en Deadwood lijkt een kanshebber, maar het feit dat deze serie nooit echt is afgerond houdt me nog wat tegen bij een aanschaf. Ik lees dat veel mensen het open einde als een anti-climax beschouwen. Daarom mijn vraag: hoe ernstig is hier het gemis van een afgerond einde? Of zit er wel een bepaalde mate van afronding in waar mee te leven valt?
    Ik vind van wel! Het einde is open en laat natuurlijk genoeg open voor je verbeelding maar de serie heeft een einde!

    Ik zou je daar echt niet doorlaten tegen houden! Ondanks de 3 seizoenen echt een top serie!

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik ben weer eens toe aan een kwalititaief écht goede tv-serie, die zich kan meten met series als The Wire of Twin Peaks (in mijn ogen de twee beste series ooit). HBO lijkt me de goede plek om dat bij te vinden, en Deadwood lijkt een kanshebber, maar het feit dat deze serie nooit echt is afgerond houdt me nog wat tegen bij een aanschaf. Ik lees dat veel mensen het open einde als een anti-climax beschouwen. Daarom mijn vraag: hoe ernstig is hier het gemis van een afgerond einde? Of zit er wel een bepaalde mate van afronding in waar mee te leven valt?
    Er valt prima mee te leven, het is duidelijk dat ze een volgend seizoen in de planning hadden, maar dit zou mij er zeker niet van weerhouden om deze serie opnieuw helemaal te bekijken. Ik denk eerlijk gezegd dat de klagers over 'het open einde' eerder gefrustreerd zijn omdat het einde niet liep zoals zij hadden gewild, het is namelijk niet: de held loopt binnen en schiet alle kwaaieriken neer, het ligt een stuk gecompliceerder maar geeft wel een soort van voldoening.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  7. #357

    Standaard

    Seizoen 2 is iets minder dan seizoen 1 moet ik concluderen. Nog steeds een magistrale serie, maar de opzet van de serie/Deadwood (seizoen 1) is leuker dan het politieke geneuzel (seizoen 2). Daarnaast is de op handen zijnde oorlog onder de Chineze bevolking (Wu v.s. Lee) in mijn ogen niet een geheel geslaagd element. Al daarentegen is weer de koning. Op sterven na dood (nierstenen), maar duivels listig na zijn herstel. De sluwe maar gewelddadige Francis Wolcott (de geoloog van de later geïntroduceerde George Hearst) heeft ook de juiste politieke voelsprieten. Hij tekent voor dé dialoog van het seizoen (wat knap is tussen al dat schrijfgeweld): "I am a sinner that does not expect forgiveness. But I am not a government official."

    Op naar seizoen 3!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #358

    Standaard

    Jammer ook dat acteur Garret Dillahunt twee rollen voor zijn rekening nam in Deadwood. Eerst Jack McCal (moordenaar van Wild Bill Hickok) en daarna dus Francis Wolcott. Ik dacht steeds dat McCal terugkwam onder een andere naam om wraak te nemen. Maar om gemakkelijke redenen werd ook dit figuur ontzettend flauw uit de serie geschreven...

  9. #359

    Standaard

    Acteurs die meerdere rollen spelen is een foefje van David Milch. Dat doet hij vaker. Mij stoorde het zeker niet. McCall kon natuurlijk niet terugkomen, want die is berecht en om het leven gebracht buiten Deadwood voor de moord op Wild Bill. Wolcott was juist een aanvulling man. Als de geoloog van Hearst al zo glibberig en ziek is, hoe erg moet de grote baas zelf dan niet zijn?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #360

    Standaard

    Vreselijk foefje dan. Maar het ging met Deadwood dan ook snel bergafwaarts. Seizoen drie kan nauwlijks nog tippen aan het eerste seizoen. Die hele rol van Brian Cox is erin geschreven omdat ze niet veel meer om handen hadden...

  11. #361

    Standaard

    Seizoen 3 (her)zien: toch wel het minste seizoen. Dit klinkt raar, want ik heb de serie nog steeds een 8.5 gegeven. De tweestrijd tussen Hearst - Swearengen wordt perfect opgebouwd. De conclusie is echter teleurstellend en bijna een anti-climax. Met het open einde heb ik geen problemen. Zoveel karakters, zoveel verhaalijnen. Dat kan je bijna niet geheel afronden. Wel is er nog genoeg te vertellen, dus eventuele Deadwood films zouden nog steeds zeer welkom zijn!
    Brian Cox, altijd goed, oogt als theaterman een klein beetje verdwaald in zijn rol. Hij en zijn club van acteurs voegen weinig aan de serie toe. Ik snap wel dat het een nieuw element (cultuur) naar Deadwood brengt, maar ik kon er niet zoveel mee. De toevoeging/grote rol van Hostetler en de 'Nigger General' en hun stalhouderij vond ik een stuk ge(s)laagder.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Vreselijk foefje dan. Maar het ging met Deadwood dan ook snel bergafwaarts. Seizoen drie kan nauwlijks nog tippen aan het eerste seizoen. Die hele rol van Brian Cox is erin geschreven omdat ze niet veel meer om handen hadden...
    Vond juist de laatste 2 afleveringen van seizoen 3 weer erg goed.
    Brain Cox subplot had van mij ook niet gehoeven, spoel ik meestal maar door.
    Inmiddels aan 't sparen voor de Deadwood Blu-ray boxset.

    PS
    Ipv dat de cocksuckers van HBO deze reeks nu eindelijk eens afmaken (Milch dacht nog 2 seizoenen nodig te hebben) starten ze met tv-Westernreeks 'Doc Holliday'.
    Om de concurreren met AMC's Hell on Wheels, dat echter niet niveau haalt van Deadwood.

  13. #363

    Standaard Blu-ray release

    **Review Blu-ray release.

    Af en toe in acties bij Amazon.com voor rond de $ 75.


  14. #364

    Standaard

    Tjah, snap echt niet dat ze die box niet regiovrij hebben gemaakt. Soms willen bedrijven mijn geld gewoon echt niet hebben!
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Tjah, snap echt niet dat ze die box niet regiovrij hebben gemaakt. Soms willen bedrijven mijn geld gewoon echt niet hebben!
    Daarom heb ik 3 regio en zone vrije spelers in huis!

  16. #366

    Standaard

    Als je Deadwood een prima serie vind en het western-genre je ding is, kijk dan ook zeker Hell on Wheels. Nieuwe serie die nu in USA draait. Haalt nog niet het niveau van Deadwood maar wel een stuk beter dan vele andere series die momenteel op de buis komen.

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Als je Deadwood een prima serie vind en het western-genre je ding is, kijk dan ook zeker Hell on Wheels. Nieuwe serie die nu in USA draait. Haalt nog niet het niveau van Deadwood maar wel een stuk beter dan vele andere series die momenteel op de buis komen.
    Inmiddels de 1e 5 afleveringen van Hell on Wheels gezien, mee eens.
    (Aflevering 7 was gisteren, en in episode 6 wordt race tussen trein en indianen te paard aangekondigd.)

  18. #368
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Weet iemand wanneer hiervan de Bluray uitvoering gaat verschijnen, want dan wacht ik nog even met de aanschaf
    I'll be back!!

  19. #369

  20. #370

    Standaard

    Zag net deze RB blu-ray box voorbij komen:



    http://www.zavvi.nl/blu-ray/deadwood.../10941367.html

    43,39 pre-order. Release: juni 2014

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Zag net deze RB blu-ray box voorbij komen:



    http://www.zavvi.nl/blu-ray/deadwood.../10941367.html

    43,39 pre-order. Release: juni 2014
    Klopt het dat deze versie 9 discs bevat en de us 13? Waar zit het verschil?

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Klopt het dat deze versie 9 discs bevat en de us 13? Waar zit het verschil?
    Extra's; de USA versie heeft 1 disc met extra's per seizoen.

  23. #373

    Standaard

    Deze thread mag weer herrezen worden uit de dood! De Deadwood film KOMT ER SERIEUS AAN!!!

    DEADWOOD KOMT TERUG! DEADWOOD KOMT TERUG! DEADWOOD KOMT TERUG!
    *RENT RONDJES DOOR DE HUISKAMER*
    DEADWOOD KOMT TERUG! DEADWOOD KOMT TERUG! DEADWOOD KOMT TERUG!

    http://tvline.com/2016/01/07/deadwoo...premiere-date/
    http://www.comingsoon.net/tv/news/64...nfirmed-by-hbo

    It's all over the webs. Google it
    Laatst aangepast door Chris W : 09-01-2016 om 08:13

  24. #374

    Standaard

    This is fan-c*cksucking-tastic!!!


    Eerdere info: http://screencrush.com/hbo-deadwood-...ival-official/
    Laatst aangepast door kit carson : 09-01-2016 om 07:15

  25. #375

    Standaard

    Een tijd geleden dat ik deze serie gezien heb. Ik had een idee dat er geen einde aan zat aan de 3 seizoenen?

    wel leuk dat er een film van komt
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Pagina 15 van 16 EersteEerste ... 5111213141516 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •