Pagina 80 van 155 EersteEerste ... 307076777879808182838490130 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.976 tot 2.000 van 3866 worden weergegeven.
  1. #1976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Annemie, heb je de rest van de Jabba set up ook?

    Nee (ben er ook maar net geregistreerd) Heb zitten denken om de rest dan als gewone versie te bestellen... Vind alleen Jabba's Throne Environment wel beetje duur. Ze zullen ook wel allemaal rond dezelfde periode verstuurd worden, dus dure tijden dan
    Heb jij ze allemaal als exclusive ?

  2. #1977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Ik was helemaal vergeten dat de exclusive vanavond in pre-order ging, naar de site gegaan en ik zie een low quantity alert dat er nog maar 10 stuks zijn. Click to checkout en bestelling geplaatst, ga ik terug naar het item is ze 'sold out' ik denk shit, ik heb de normale gekocht! Kreeg ik de orderbevestiging had ik toch de exclusive besteld. Ik had waarschijnlijk de laatste! Damn what a rush!

    8)
    Hmm... 'k heb eerst een kwartier zitten stressen omdat de site er niet doorkwam Dus ik was er echt al van overtuigd dat ik hem niet meer zou hebben... gelukkig wel dus.

  3. #1978

    Standaard

    Bij Sideshow kun je zeker ook alleen maar betalen met creditcard of niet?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #1979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Toch maar wel besteld:


    8)
    Leuke Barbie! :P :wink:

  5. #1980

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Heb jij ze allemaal als exclusive ?
    Yep, maar erg bijzonder is het niet hoor, bij Jabba zit die drinkbeker, bij de creatures zit een kikkervis of zo en bij Bib zit die staf

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeepWithinGothic
    Bij Sideshow kun je zeker ook alleen maar betalen met creditcard of niet?
    Volgens mij wel, maar je zou ff de site kunnen doorspitten.

    www.sideshowtoy.com

  6. #1981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Heb jij ze allemaal als exclusive ?
    Yep, maar erg bijzonder is het niet hoor, bij Jabba zit die drinkbeker, bij de creatures zit een kikkervis of zo en bij Bib zit die staf
    Heb me voor een aantal op de wait list gezet... maar heb zo het gevoel dat het voor een gewone versie interessanter is om vb. bij gator te kopen...

  7. #1982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thundersplace
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Kan iemand me vertellen via welke site ik vanuit een groot en goedkoop assortiment filmposters kan bestellen?

    Tips? Alvast bedankt!
    Hoeveel, wat voor soort en welke grote posters zoek je???
    Eehm, nou ja, niet al te grote, zeg maar normaal formaat (niet veel groter dan een meter breed of lang) en niet van die dure verzamelposters van een paar duizend euro's...

  8. #1983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Kan iemand me vertellen via welke site ik vanuit een groot en goedkoop assortiment filmposters kan bestellen?

    Tips? Alvast bedankt!

    http://www.postersale.nl/ :wink:

  9. #1984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Kan iemand me vertellen via welke site ik vanuit een groot en goedkoop assortiment filmposters kan bestellen?

    Tips? Alvast bedankt!

    http://www.postersale.nl/ :wink:
    Thanks!

    En dan heb ik nog een vraagje. Ik heb hier een soort koperen (zal wel ander materiaal zijn) plaat staan van From Russia With Love, met Franse tekst. Zegmaar de filmafbeelding op een plaat.



    Is dat nog wat waard?

  10. #1985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Baeckelandt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Kan iemand me vertellen via welke site ik vanuit een groot en goedkoop assortiment filmposters kan bestellen?

    Tips? Alvast bedankt!

    http://www.postersale.nl/ :wink:
    Thanks!

    En dan heb ik nog een vraagje. Ik heb hier een soort koperen (zal wel ander materiaal zijn) plaat staan van From Russia With Love, met Franse tekst. Zegmaar de filmafbeelding op een plaat.



    Is dat nog wat waard?

    Gooi het op Ebay en vraag er 500 voor, kijken of er een gek is die het koopt.

  11. #1986

    Standaard

    Vraagje: vele actionfigures (in mijn geval enkele Sin City en een X-Men 2 bijvoorbeeld) hebben een gaatje onderin de voetjes zitten om de figure op een base te kunnen zetten. Nu wil ik dat graag doen, omdat sommige figures nogal "omvalgevoelig" zijn. De vraag is: waar haal ik die bases en zit er nog verschil in (bijvoorbeeld in diktes van het gaatje)?


  12. #1987

    Standaard

    De Wolverine (X-Men 3) wordt geleverd met een display base.

  13. #1988

    Standaard

    Ik heb het inderdaad over de figuren die zonder base geleverd worden, zoals Sin City en sommige Moviemaniacs.


  14. #1989

    Standaard

    Op de site van mcfarlane staan er in de shop zakjes met van die bases.(action figure stands)
    Alleen dan zijn de verzendkosten torenhoog.

    Ik heb ze zelf via ebay gescoord.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  15. #1990

    Standaard


    Die is leuk! Alleen zo duur....
    link van Gator
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  16. #1991

    Standaard

    En nu ik toch aan het kijken ben:
    Kingdom of Heaven, Sword of Ibelin

    Ook niet verkeerd... 8)
    Ook niet direct goedkoop...
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  17. #1992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    http://www.gator.nl/components/com_phpshop/shop_image/product/0a4837de45e1e18dac3700c8d8abdd2c.jpg
    Die is leuk! Alleen zo duur....
    Supercool! :P
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  18. #1993

    Standaard

    Dat zwaard is wel oké, alleen jammer dat het van zo'n irritante stinkfilm is dat het zwaard gewoon niet cool is. Neem een Blade, LOTR of Kill Bill zwaard man.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #1994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Dat zwaard is wel oké, alleen jammer dat het van zo'n irritante stinkfilm is dat het zwaard gewoon niet cool is. Neem een Blade, LOTR of Kill Bill zwaard man.

    De film was zwaar oké, en de extended editie maakt hem fantastisch!
    Blade katana zuigt, LOTR is zoveel dat ik een lening af moet sluiten en van Kill Bill zijn alleen maar rukreplicazwaarden uitgebracht...
    Don't you dare give me the finger, IT-boy...
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  20. #1995

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Dat zwaard is wel oké, alleen jammer dat het van zo'n irritante stinkfilm is dat het zwaard gewoon niet cool is. Neem een Blade, LOTR of Kill Bill zwaard man.

    De film was zwaar oké, en de extended editie maakt hem fantastisch!
    Blade katana zuigt, LOTR is zoveel dat ik een lening af moet sluiten en van Kill Bill zijn alleen maar rukreplicazwaarden uitgebracht...
    Don't you dare give me the finger, IT-boy...
    Ach, inderdaad erg zonde dat die Hanzo's er niet zo mooi uitzien. Anders had ik er zelf één gehad
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #1996

    Standaard

    Ik wil ze zoiezo nog een keer hebben, En dan wel deze versie!!

    Ik vind ze er nog goed uitzien hoor!





    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #1997

    Standaard

    en wat zouden die moeten kosten? en waar te krijgen?

  23. #1998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik wil ze zoiezo nog een keer hebben, En dan wel deze versie!!
    *knip*
    En waar heb jij ze gezien dan? Ik heb er een paar gevonden, maar dat waren erg lelijke plastic speelgoeddingetjes...slecht afgewerkt en leken totaal niet. Naar mijn nederige mening nog geen 5 euro waard dus...het lullige was dat ze op foto's er fantastisch uitzagen, en kreten erbij zetten als '100% carbon steel' zodat het mooier klinkt dan dat het is.
    Volgens mij zijn er ook geen licenties uitgegeven om replica's te maken, dus dat kan veel verklaren.
    Dat zwaard van Kingdom of Heaven is, net zoals die van LOTR, officiële merchandise.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  24. #1999

    Standaard

    Ik had er ook een paar gevonden, Die ook echt verschrikkelijk nep waren. Met een bruine handgreep, wat dus totaal niet klopt!

    Deze heb ik op twee adressen gezien.

    Hier bij fantasyshop Groningen:
    Waar de 4pcs set 121,- moet kosten

    En op e-bay:
    Dit is een winkel in Engeland. Hier moet die incl verzenden 65eurotjes kosten ofzo. Vind ik geen geld. Heb de eigenaar al enkele weken geleden gemaild, maar niks terug ontvangen. Mischien kunnen we er meerdere kopen, En zo een korting bemachtigen.
    http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...EWA%3APIC&rd=1
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #2000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ik vind ze er nog goed uitzien hoor!
    Vind ik ook. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Pagina 80 van 155 EersteEerste ... 307076777879808182838490130 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •