Pagina 49 van 53 EersteEerste ... 39454647484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.201 tot 1.225 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Wat een gedoe weer om niks. Drie sneeuwvlokjes hier...

  2. #1202

    Standaard

    Hier in Rotterdam zijn het wel wat meer dan drie sneeuwvlokjes...ligt al een aardig dik pak.
    De kinderen vinden het prachtig, ik ben er iets minder blij mee .

  3. #1203

    Standaard

    Hier in Uithoorn ligt inmiddels ook een pak sneeuw tussen de 5 en de 10 centimeter, het dooit wel dus ik hoop dat het vandaag nog ff gaat regenen dan is die rotzooi hopelijk sneller weg. Ik word hier goed chagrijnig van dus hoe sneller hoe beter zal ik maar zeggen .


  4. #1204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Hier in Uithoorn ligt inmiddels ook een pak sneeuw tussen de 5 en de 10 centimeter, het dooit wel dus ik hoop dat het vandaag nog ff gaat regenen dan is die rotzooi hopelijk sneller weg.
    Je mag juist hopen dat het niet gaat regenen. Voor vannacht wordt er tussen de 13 a 17 graden vorst voorspeld. Als het nu gaat regenen worden de wegen morgen ijsbanen.

  5. #1205

    Standaard

    Het is irritant met sneeuw in de thuiszorg werken zeker als mensen voor je 10km gaan rijden..
    het is sneeuw mensen geen natuurramp. echt je kan op het sneeuw prima rijde ijs word het echte probleem. Ik heb een klein ligt autootje zonder winter-banden dus heb zelf totaal geen grip op de weg, maar het ging prima op de gene die voor mij rijden na dan..

  6. #1206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Wat een gedoe weer om niks. Drie sneeuwvlokjes hier...
    Misschien in Groningen niet maar in Zuid en Oostelijk NL ben ik blij dat ze een waarschuwing hebben afgegeven. Vandaag op en neer naar Tilburg geweest en men reed goed door maar wel allemaal met gepaste afstand

  7. #1207

    Standaard

    Vanmorgen in de sneeuw met de trein van Helmond naar Eindhoven gereisd. 10 minuten vertraging. Vanmiddag op de terugweg toen het niet meer sneeuwde met de bus moeten gaan omdat er een sein- en overwegstoring tussen Eindhoven en Helmond was. Eveneens 10 minuten vertraging gehad. Het viel dus allemaal wel mee.

  8. #1208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Misschien in Groningen niet maar in Zuid en Oostelijk NL ben ik blij dat ze een waarschuwing hebben afgegeven. Vandaag op en neer naar Tilburg geweest en men reed goed door maar wel allemaal met gepaste afstand
    Hier in het zuiden viel het toch best mee:Zelfs binnenwegen die niet gestrooid waren.
    Het is op het moment zelfs aan het dooien.

  9. #1209

    Standaard

    Hier in het Zuiden bleek het allemaal een storm in een glas water te zijn. Echt amper sneeuw gezien gelukkig
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #1210

    Standaard

    Hier in het westen (regio Schiphol) is vrijdag ook amper een vlok sneeuw gevallen of in ieder geval snel weer weggesmolten. Moest 's avonds nog weg, maar zelfs dijkweggetjes waren volledig schoon. En die 10 tot 17 graden vorst in de nacht van vrijdag op zaterdag kwam kennelijk ook uit een hele grote dikke duim. Meer dan -3 zal het niet geweest zijn.

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hier in het westen (regio Schiphol) is vrijdag ook amper een vlok sneeuw gevallen of in ieder geval snel weer weggesmolten. Moest 's avonds nog weg, maar zelfs dijkweggetjes waren volledig schoon. En die 10 tot 17 graden vorst in de nacht van vrijdag op zaterdag kwam kennelijk ook uit een hele grote dikke duim. Meer dan -3 zal het niet geweest zijn.
    Kijk ook eens verder dan enkel je eigen regio; het vroor hier vrijdag op zaterdag gewoon 14 graden rond 08u 's morgens

  12. #1212

    Standaard

    Het regent vandaag inmiddels al weer 8 uur aaneen en bijna de totale hoeveelheid neerslag die er normaal in de maand december valt, is alleen al vandaag alweer naar beneden gekomen. En het einde is nog niet in zicht, want ondanks de harde zuidoosten wind blijft het regengebied maar een beetje hangen. Kan me werkelijk geen jaar met zoveel regen herinneren. Voorbode van de zondvloed?

  13. #1213

    Standaard

    Interessante statistieken op deze website over de hoeveelheid neerslag in 2012. Hier zie je dat het met name in het westen van ons land dit jaar extreem nat is geweest.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 21-12-2012 om 19:00

  14. #1214

    Standaard

    Deze kerst (en waarschijnlijk de rest van het einde van het jaar) gaat ook heel regenachtig worden. Erg jammer. Dat zag er een paar weken geleden toch heel anders uit.

  15. #1215

    Standaard

    Regen vind ik niet erg. Alles is beter dan sneeuw

  16. #1216
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind alles waar te voor staat erg... Van alles een beetje heb ik geen moeite, dus momenteel vind ik regen erg!!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1217

    Standaard

    Alles beter dan zon met kerst.

  18. #1218

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Regen vind ik niet erg. Alles is beter dan sneeuw
    juist ja, sneeuw vind ik echt waardeloos...vooral als het allemaal gaat opvriezen en half wegsmelt en pekel erdoor...al die troep. Dan liever af en toe een regenbuitje en 8 a 10 graden in de winter.

    Maar goed...op naar de zomer! Eerst nog even lekker veel films kijken deze winter en dan weer lekker naar buiten.

  19. #1219

    Standaard

    Echt wel. De temperatuur hoeft voor mij nooit beneden de 10 graden te zakken.

    Regen heb ik nog nooit erg gevonden........vind het wel mooi eigenlijk. Vooral met
    veel wind erbij

  20. #1220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Echt wel. De temperatuur hoeft voor mij nooit beneden de 10 graden te zakken.

    Regen heb ik nog nooit erg gevonden........vind het wel mooi eigenlijk. Vooral met
    veel wind erbij
    Jij komt zeker nooit buiten?

  21. #1221

    Standaard

    Ik wordt erg chagrijnig van dit weer. Het is winter dus dan mag het ook wel een beetje vriezen en sneeuwen. Regen krijgen we de andere 3 seizoenen al meer dan genoeg.

  22. #1222

    Standaard

    Ik snap niet dat je je door het weer chagrijnig laat maken, echt niet. Echt een luxe probleem lijkt me.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #1223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je je door het weer chagrijnig laat maken, echt niet. Echt een luxe probleem lijkt me.
    Waar moeten we ons anders chagrijnig door laten maken, Pepijn? Ik word toch echt blijer van een zonnige, warme dag dan van een kletsnatte winderige. En van die eerste hebben we dit jaar maar bitter weinig gehad en van de andere meer dan genoeg.

  24. #1224

    Standaard

    Het water van de Rijn blijft maar stijgen, scheelt niet veel met 15 m NAP en dan gaat het fout.

  25. #1225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waar moeten we ons anders chagrijnig door laten maken, Pepijn? Ik word toch echt blijer van een zonnige, warme dag dan van een kletsnatte winderige. En van die eerste hebben we dit jaar maar bitter weinig gehad en van de andere meer dan genoeg.
    Waarom zou je je chagrijnig laten maken ?

Pagina 49 van 53 EersteEerste ... 39454647484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •