Pagina 5 van 53 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1314 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Het is hier alweer een paar uur flink aan het sneeuwen...
    Vreemd, we hebben hier nog maar een enkele sneeuwbuitje gehad.

  2. #102

    Standaard

    hier ligt nog steeds niks zo nu en dan snel met de kinderen voor het raam staan: "kijk, natte sneeuw"
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  3. #103

    Standaard

    In Den Haag totaal geen sneeuw, niet eens natte, gisteren wel heel veel regen en wind.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #104

    Standaard

    Hier in Zwolle komt de (natte) sneeuw ook weer met bakken uit de lucht. Echt een bende is het buiten.

    Gelukkig hoef ik de rest van het weekend niet meer naar buiten. Echt een perfect weekend om Mario Kart DS eens grondig onder handen te nemen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Het is hier alweer een paar uur flink aan het sneeuwen...
    Vreemd, we hebben hier nog maar een enkele sneeuwbuitje gehad.
    Het valt me wel vaker op dat de luchtstromen boven de grote rivieren als een soort natuurlijke "muur" voor het weer lijken te werken.
    Afgelopen zomer was dat het geval met zware onweersbuien. Bij een kennis van me in Den Bosch was het de hele avond en nacht slecht weer. Ik kon aan de horizon bij Nijmegen de bliksem zien en hoorde wat gerommel, maar hier bleef het die hele nacht droog... Tussen mijn huis (noordzijde Arnhem) en Nijmegen liggen de Rijn en de Waal.
    Gisteren en vandaag weer zo'n situatie... Ten noorden van de rivieren flinke sneeuwbuien, maar in het zuiden niets of pas veel later.

    p.s.
    Nu is het hier weer droog...

  6. #106

    Standaard

    Hier ligt al een aardig pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds :x

  7. #107

    Standaard

    Voor de meteoliefhebbers....
    Ik gebruik onderstaande link regelmatig om te kijken of er neerslag in aantocht is, of om in te schatten hoe lang het nog gaat duren voordat de buien stoppen.

    Zeer recente informatie (en geschiedenis) van de neerslagradar:
    http://www.wetteronline.de/radar/euroddlnwf.htm (ook deels bruikbaar voor onze Vlaamse buren)

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Het valt me wel vaker op dat de luchtstromen boven de grote rivieren als een soort natuurlijke "muur" voor het weer lijken te werken.
    Njah, ik woon in een gemeente die op een "berg" (lees: heuvel die op zijn hoogste punt 50 meter boven de zeespiegel komt) en daarom profiteer ik in zekere mate van schermreliëf. Als het hier regent, trekt het nogal snel voorbij, dus heb ik nog maar zeer zelden een echt zware onweersbui meegemaakt. Kijk, in Italië en Zuid-Frankrijk, DAAR heb ik onweders meegemaakt (in Italië zelfs een onweer van ver gezien van bovenop een oud wijnkasteel, echt zo mooi)
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  9. #109

    Standaard

    Het heeft hier in Rotterdam vanochtend even lekker gesneeuwd. Is natuurlijk niet blijven liggen maar hoop dat ze dat eerste kerstdag even herhalen. En hopelijk blijft het dan wel liggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #110

    Standaard

    Het sneeuwt hier vandaag af en toe maar het blijft niet liggen. Zo lang ik niet weg hoef vind ik het best. Ik denk dat ik zo maar eens een filmpje opzet.

  11. #111

    Standaard

    Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar gisteren toch iets aparts in de Waddenzee o.0 . Ik woon op zo'n 100 meter van de Waddenzee af en liep gister ff met wat vrienden over de dijk. Zagen we ineens een pinguin! Gelijk de Fugelpits opgebeld, die ons eerst niet eens wilden geloven. Ze zeiden het zal wel een meeuw zijn, jah zeiden wij: &*^) wij weten toch nog wel het verschil tussen een pinguin en een meeuw :P . Dus zijn ze'm gister op komen halen .

  12. #112

    Standaard

    Die zal wel ergens ontsnapt zijn dan. 't Is wel een flinke reis vanuit Antarctica!

    Wel kikke om zo'n beest te zien in de Waddenzee.

  13. #113

    Standaard

    Geinig!

    Pinguïns komen trouwens ook voor in Zuid-Afrika, waar het klimaat niet veel verschilt van hier. Deze soort zit in Burgers Dierenpark dan ook gewoon het hele jaar buiten (bij de ingang).

  14. #114

    Standaard

    Snik. Hoor vandaag dat hetgeen witte kerst wordt . Ik had er zo op gehoopt. Ieder jaar weer. Wanneer is de laatste keer geweest dat Rotterdam een witte eerste kerstdag had. Volgens mij in 1983 of zoiets.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #115

    Standaard

    Ik hoopte ook op een goed pak sneeuw. Lang geleden dat ik dat gezien heb (ik woon in het westen en vorige winter zat ik in het buitenland). Achja, je moet wat te klagen houden als Hollander. :P
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar gisteren toch iets aparts in de Waddenzee o.0 . Ik woon op zo'n 100 meter van de Waddenzee af en liep gister ff met wat vrienden over de dijk. Zagen we ineens een pinguin! Gelijk de Fugelpits opgebeld, die ons eerst niet eens wilden geloven. Ze zeiden het zal wel een meeuw zijn, jah zeiden wij: &*^) wij weten toch nog wel het verschil tussen een pinguin en een meeuw :P . Dus zijn ze'm gister op komen halen .
    Weet je zeker dat dat geen Alk of Zeekoet was?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  17. #117

    Standaard

    Weeralarm is inmiddels weer afgegeven, vanuit het zuidwesten nadert een enorme pluk sneeuw die voor barre omstandigheden kan gaan zorgen. Met de trein rijden is voor de namiddag/avond afgeraden.

  18. #118

    Standaard

    Hier is het inmiddels begonnen met sneeuwen, Tilburg that is!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  19. #119

    Standaard

    En ja hoor ook in Rotterdam (3 uur precies) begon het met sneeuwen. Ben gelijk in de kerststemming. Waarom nou niet een week eerder .

    Even een kleine sfeerimpressie (beter kon ik er met mijn kodak niet van maken):

    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #120

    Standaard

    Ben net terug van een vakantie op Ameland en daar lag toch wel een dik pak sneeuw van zo'n 25 centimeter. Altijd leuk en mooi natuurlijk.
    Maar als je dan weer thuis komt is er natuurlijk weer geen sneeuwvlok te bekennen. :wink:

  21. #121

    Standaard

    Inderdaad,winter wonderland in Rotterdam,heerlijk dat knisperrende sneeuw onder je voeten,de typische winterlucht die je ruikt en het is een prachtig gezicht,je krijg gelijk zin om films te kijken met sneeuw/winter erin.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Ik weet niet of het aan het weer ligt, maar gisteren toch iets aparts in de Waddenzee o.0 . Ik woon op zo'n 100 meter van de Waddenzee af en liep gister ff met wat vrienden over de dijk. Zagen we ineens een pinguin! Gelijk de Fugelpits opgebeld, die ons eerst niet eens wilden geloven. Ze zeiden het zal wel een meeuw zijn, jah zeiden wij: &*^) wij weten toch nog wel het verschil tussen een pinguin en een meeuw :P . Dus zijn ze'm gister op komen halen .
    Weet je zeker dat dat geen Alk of Zeekoet was?
    ehm.... correctie, het was een zeekoet

    Maar hé, het lijkt sprekend toch? :

  23. #123

  24. #124

    Standaard

    Daarnet een half uurtje foto's gemaakt maar toen ik vast zat in Delft en werdt opgelicht in een taxi (25 euro p.p.!) heb ik minder gelachen .

    Grt. Deweb

  25. #125

    Standaard

    De sneeuw was kort maar krachtig, gisteren tot een uur of 11 sneeuwballen lopen gooien.
    Vanmorgen gewekt met harde regen op me raam, tja, hoe kan het ook anders...
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 5 van 53 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •