Pagina 50 van 53 EersteEerste ... 404647484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1314 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jij komt zeker nooit buiten?
    Zeker wel. Maar ik heb gewoon geen hekel aan regen.

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Zeker wel. Maar ik heb gewoon geen hekel aan regen.
    Of heb je daardoor dan een goed excuus om binnen filmpjes te gaan kijken?

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Of heb je daardoor dan een goed excuus om binnen filmpjes te gaan kijken?
    Dat is het

  4. #1229
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    I said it once, I'll say it again. They can put a man on the moon but can't stop this white shit from falling from the sky. Still.., it does look kinda wonderful.., for a while!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik snap niet dat je je door het weer chagrijnig laat maken, echt niet. Echt een luxe probleem lijkt me.
    Hoezo?

  6. #1231

    Standaard

    Vanaf zondag zouden de temperaturen weer boven 0 moeten komen. Ik vind het jammer: ik geniet enorm van het huidige winterweer.

  7. #1232

    Standaard

    Wanneer gaat het weer vriezen? Want wat we nu hebben vind ik echt drie keer niks! Bah!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wanneer gaat het weer vriezen? Want wat we nu hebben vind ik echt drie keer niks! Bah!
    Ik hoop pas weer december... Kakwinter
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wanneer gaat het weer vriezen? Want wat we nu hebben vind ik echt drie keer niks! Bah!
    De pluim gaat in de 2e helft van de week alweer naar beneden. Best kans dat het volgende week weer vriest. Ik zou er geen nee tegen zeggen.

  10. #1235

    Standaard

    Morgen begint maart. Volgende week zouden de temperaturen weer omhoog moeten gaan maar daarna wordt het toch weer kouder. Het blijft kwakkelen en het is nog niet gedaan met de winter.


  11. #1236

    Standaard

    Jan de Hoop beloofde me gister via Twitter lente volgende week met temperaturen tot 15 graden. Daar ga ik hem ook aan houden! Doe net alsof ik bovenstaande grafiek niet heb gezien.

  12. #1237

    Standaard

    Het was een kwakkelwinter (het wilde nooit echt lekker doorvriezen en sneeuwen) en het lijkt nu ook al een kwakkellente te worden. Net als de laatste paar jaar trouwens.

  13. #1238

    Standaard

    Dan heb ik hier een andere winter gehad Richard. Het heeft hier toch wel 2 periodes flink gevroren en het heeft minimaal 2 keer zoveel gesneeuwd als vorig jaar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan heb ik hier een andere winter gehad Richard. Het heeft hier toch wel 2 periodes flink gevroren en het heeft minimaal 2 keer zoveel gesneeuwd als vorig jaar.
    Da's inderdaad een andere winter dan. Vorig jaar konden we weken lang schaatsen terwijl het dit jaar bij een paar dagen is gebleven. Vorig jaar is ook zo'n beetje elke mogelijke toertocht op natuurijs verreden behalve de elfstedentocht (waarvan het even leek dat ie er zou komen) terwijl daar dit jaar geen sprake van was. En hier in Zwolle viel er vorig jaar ook duidelijk meer sneeuw dan dit jaar.

  15. #1240

    Standaard

    Ik weet niet of jij elke week tenminste 4x 10 km hard loopt, maar ik vond de winter lang en koud genoeg hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik weet niet of jij elke week tenminste 4x 10 km hard loopt, maar ik vond de winter lang en koud genoeg hoor...
    Ik ook............laat die lente maar komen

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik weet niet of jij elke week tenminste 4x 10 km hard loopt, maar ik vond de winter lang en koud genoeg hoor...
    Eens!

  18. #1243

    Standaard

    15 graden als ik mag geloven. Dat gaat als 40 graden aanvoelen tijdens het lopen. Zal ook weer wennen worden...maar ik heb er nu al zin in. Korte broek. Zonnebril op en gaan met die banaan! haha
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #1244

    Standaard

    Ik hou wel van de winter, dan kan je het binnen lekker gezellig maken met een goed filmpje in de speler, maar nu heb ik van die koude toch even compleet genoeg gehad! Ik wil zon! NU!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #1245

    Standaard

    Midden volgende week kans op 14 a 15 graden, maar in het weekend weer temperaturen rond of onder het vriespunt:



    En ja, het is een langetermijnvoorspelling, maar de afgelopen maanden was ie heel betrouwbaar. We zijn nog niet van de winter af.

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Midden volgende week kans op 14 a 15 graden...
    Achtertuin, daar kom ik!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #1247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Maar dan nog wel met jas aan. Of een vuurkorf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1248

    Standaard

    Weerbericht voor zondag 3 maart (volgens buienradar.nl):

    Vandaag blijft het overwegend bewolkt. Vanochtend valt er met name in het midden en in het zuiden nu en dan motregen. Plaatselijk komt er ook mist voor. Vanmiddag wordt het met uitzondering van het zuiden meest droog. De temperatuur wordt een graad of 5. De wind draait van west naar noord tot noordoost en blijft zwak.

    Vanavond en vannacht klaart het van het zuiden uit geleidelijk op. Op de meeste plaatsen gaat het licht vriezen. De zwakke tot matige wind draait naar oost tot zuidoost.

    Maandagochtend lost de bewolking verder op en de rest van de dag is het meest zonnig. In de middag loopt de temperatuur uiteen van 7 graden in het noorden tot een graad of 10 in het zuiden, een stuk zachter dus.


    Eerst zou het een prachtig weekeinde worden, zeiden ze eerder deze week. Met name de zaterdag zou erg zonnig verlopen. Nou, gisteren echt geen minuut zon gezien hier. Ook vandaag weer zo'n grote grauwe sluier. Vanavond gaat het opklaren, maar daar hebben we dan weer niets aan. En morgen natuurlijk wel zon, maar dan moeten we allemaal weer werken... Het wil nog niet echt 'zomeren'. Ik hoop toch werkelijk dat we niet weer zo'n waardeloze lente als vorig jaar krijgen.

  24. #1249
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Euh.., de lente is net begonnen en nu ga ik iets heel schokkends zeggen.
    We leven in Nederland.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #1250

    Standaard

    Net de honden uitgelaten,en ik moet zeggen het is best lekker buiten [Noord-Brabant]

    Op naar de Lente.

Pagina 50 van 53 EersteEerste ... 404647484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •