Pagina 38 van 53 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1314 worden weergegeven.
  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Lekker weer voor een zaterdagje Bospop dus...
    Of een zaterdagje Werchter Boutique.

  2. #927

    Standaard

    De Hel is open gegaan hier boven Brabant. Hagelstenen zo groot als knikkers en enorm hard onweer boven Tilburg...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #928

    Standaard

    In Heerlen was het heden puffen.. (en nog steeds). Wat een hitte! Maar in t badje van mijn zoontje is t uit te houden

    Aan de buienradar te zien ontspringen wij vanavond de onweers-dans....

  4. #929

    Standaard

    Begint hier in Arnhem aardig donker te worden....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #930

    Standaard

    Dat waren een paar pittige onweren afgelopen avond en nacht. Echt van het type dat ik wel eens in de film zie en waarvan ik dan denk "zo hard kan het helemaal niet onweren!".

    Het sloeg hier (aan het geluid te horen) een paar keer heel dichtbij in, maar ik heb zelf geen schade.

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat waren een paar pittige onweren afgelopen avond en nacht. Echt van het type dat ik wel eens in de film zie en waarvan ik dan denk "zo hard kan het helemaal niet onweren!".

    Het sloeg hier (aan het geluid te horen) een paar keer heel dichtbij in, maar ik heb zelf geen schade.

    Hier ook enorme last van gehad. Zelf vond ik t wel fijn om mee in slaap te vallen, alleen de dieren konden het niet zo waarderen, vooral de hond niet, arm dier. Van mij mag die hitte echt afnemen ; slaap nauwelijks, ben ziekerig. Kortom : Bah

  7. #932

    Standaard

    Ook hier, flink onweer met harde knallen vooral rond 2 uur. Daar werd ik wakker van en dat wil wat zeggen. Zat net niet rechtop in bed.

    Ik denk dat het voor de temperatuur weinig gaat uitmaken, de zon schijnt hier al weer en het is nauwelijk afgekoeld.

    Groeten Peter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dat waren een paar pittige onweren afgelopen avond en nacht. Echt van het type dat ik wel eens in de film zie en waarvan ik dan denk "zo hard kan het helemaal niet onweren!".

    Het sloeg hier (aan het geluid te horen) een paar keer heel dichtbij in, maar ik heb zelf geen schade.

  8. #933

    Standaard

    In Helmond is het op zich meegevallen. We hebben een donderklap gehad en het heeft drie keer flink geregend. Voor de temperatuur heeft het niets uitgemaakt. Het is hier nog steeds niet om uit te houden.

  9. #934

    Standaard

    Het is hier na het onweer wel ietsjes koeler, rond de 27 graden nu.

  10. #935

    Standaard

    Hier dus niet. Terug heet vandaag. Maar eens gaan zwemmen denk ik...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #936

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ed Lewis Bekijk bericht
    Het is hier na het onweer wel ietsjes koeler, rond de 27 graden nu.
    Ach het is niet eens 12 uur. Die teller komt weer boven de 30 uit hoor... Vanavond en aankomende nacht ook weer onweer volgens de voorspellingen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #937

    Standaard

    pff, de zon loopt alweer te bakken...straks een tenniswedstrijd (toernooi) om 17.00 uur. Heb er zin in
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    De Hel is open gegaan hier boven Brabant. Hagelstenen zo groot als knikkers en enorm hard onweer boven Tilburg...
    Vond het wel meevallen gisteren

  14. #939

    Standaard

    Heerlijk achter in de tuin in het zwembad gelegen en blij dat de ergste benauwdheid sinds gisteren achter de rug is.

  15. #940

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    Vond het wel meevallen gisteren
    Het was erg plaatselijk.
    Wij waren gisteren in het Belgische Balen en daar heeft het even wel wat geregend maar geen grote hoeveelheden, en hard waaien heeft het ook niet gedaan .

    Op de terrugweg naar huis viel het gelijk op dat er op de ene plek flink had gestormd en sommige wegen tijdelijk waren afgesloten vanwegen takken op de weg terwijl er een paar KM verder op weer niets aan de hand was.

    Wat ook opviel was het stoomende asvalt waardoor, vooral bij opritten van bruggen, het zicht erg slecht was.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #941

    Standaard

    Heb de zon vandaag nog niet gezien. Alleen maar regen, regen en regen. Gisternacht ging het ook las met flink wat onweer.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #942

    Standaard

    Het schijnt in het noorden en oosten van het land goed los te gaan. Iemand die daar zit en kan vertellen hoe de situatie is?

  18. #943

    Standaard

    Het is hier nu 22 graden na flink wat regen vanochtend, maar die 22 graden van vandaag voelen vreselijk aan. Erg klef. Gewoon ronduit smerig weer is het. Het weer weerspiegelt het gevoel wat in NL heerst na het verlies van de WK Finale.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #944

    Standaard

    zat net in een onweersbui O_o maar me lieve fiets ging over de natte bladeren en takken heen... nouja zo goed als verwacht kan worden
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  20. #945

    Standaard

    Net een lekker fietstochtje van 40 Km achter de rug, was prima te doen, lekkere temperatuur er voor, verfrissend buitje regen tussendoor en daarna weer opgedroogt voor ik thuis was, al met al best lekker gefietst, thuis even lekker alles open nu.

  21. #946

    Standaard

    Jemig, het lijkt erop dat we het hier hebben weten te overleven.... ging wel erg los net. Mijn raam trilde op een gegeven moment echt een halve minuut. Volgens mij kan ik hier zo vijf hoog van mijn balkon springen en het overleven, ligt een beste plas water beneden. Nu mijn voordeur en mijn balkondeur open, heerlijk!

  22. #947
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Paar fotootjes van Groningen vandaag:


    Links de straat (auto), rechts kanaal (boot)


    Lekkage op mijn werkplek, platte dak kan water niet verwerken


    Friesestraatweg

    Voor bewegende beelden zie youtube
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  23. #948

    Standaard

    Werk jij aan de Akkerstraat bij Oog tv? Ik werk voor de Hanze, wij hebben daar ook een deel van onze dansopleiding. Duur grapje, nieuwe dansvloertjes.

  24. #949
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik werk inderdaad bij OOG TV. De foto heb ik even de site gehaald, ik werk vandaag thuis. Ik heb de schade dus nog niet gezien met eigen ogen.

    Op de foto is alleen de centrale gang te zien. Ik weet niet in hoeverre de dansacademie en de andere instellingen in het pand getroffen zijn.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #950

    Standaard

    De dansstudios liggen aan de rechterkant in een soort van kelder, dat staat dan ook vast en zeker onder water.

Pagina 38 van 53 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •