Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 250 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bestelling van 29-08 is vandaag gelukkig aangekomen, maar zoals het er uit ziet ligt het gewoon aan La Poste van Frankrijk.
    What ?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mijn bestelling die op 4 september is verzonden kwam vandaag binnen. Ik wacht nog op een bestelling die op 9 september is verzonden.
    De bestelling van 9 september heb ik vandaag ontvangen. De bestelling van 4 september kwam via Frankrijk, de bestelling van 9 september via Engeland (Royal Mail).

  3. #53

    Standaard

    Axelmusic.com heeft heel wat goedkopere blu-rays dus heb vandaag eentje besteld.Ik wacht af hoe het allemaal gaat met deze internetwinkel.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  4. #54

    Standaard

    Shipping improvements

    It’s no secret that our shipping has been a bit sketchy at times.

    However, we’re very happy to report that we have recently finalized a deal with a very reliable freight forwarder and Royal Mail. They will be handling 90% of our mail (the rest will be handled by Dutch TPG and Deutsche Post). Royal Mail has been the most consistent of the postal services we have used and we generally see shipping times of only 4-6 business days into Western Europe when using Royal Mail.

    In the past couple of weeks we have transitioned all orders, so we will no longer ship using Swedish Post, Belgium Post or La Poste - all of which has offered unacceptable transit times in the past!

    Although we cannot produce miracles, we certainly foresee much more reliable and faster shipping times and we know many of you have already noticed this.

    We want to thank you for sticking with us despite those often long transit times. We appreciate your support.

    Team Axelmusic

  5. #55

    Standaard

    de site ziet er wel leuk uit nu, met die Dark Knight ads

  6. #56

    Standaard

    Vandaag één ontvangen die verstuurd was op 4 oktober. Ook niet echt snel dus.
    Zat wel goed vacuum verpakt, kon het zonder schaar niet openkrijgen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #57

    Standaard

    Op Axelmusic kun je sinds kort aangeven wanneer je je bestelling hebt ontvangen. Lijkt me slim om het daar te vermelden, dan gaan ze als er meer mensen zijn die lang moeten wachten op hun bestelling de verzendwijze aanpassen.

  8. #58

    Standaard

    Ga ik gelijk doen, bedankt voor de tip!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Belgium Post or La Poste - all of which has offered unacceptable transit times in the past!
    Ha, ze beginnen het door te krijgen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    Is Royal Mail dan beter, want die gebruiken ze nu voornamelijk? Volgens mij niet.

  11. #61

    Standaard

    Vorige maandag (de 27/10) bevestiging gekregen van verzending van 2 pakjes (eentje Hostel BD, eentje MIB BD)
    Hostel is de 31ste aangekomen.
    MIB nog steeds niet, zijn samen verzonden. Ben benieuwd of die nog gaat komen...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #62

    Standaard

    Zat vandaag sinds tijden weer eens op deze site te kijken om wat Blu-ray's te bestellen maar voor mijn gevoel is het daar behoorlijk duurder geworden. Klopt dit of hebben meer mensen dit gevoel? Nieuwe uitgaven liggen nu gewoon tussen de 20 en 25 euro met de beste titels tegen de 25 euro. Dat is evenveel als in de winkel hier!

  13. #63

    Standaard

    Ik heb ook het gevoel dat het duurder is geworden. Heeft met de euro-dollar verhouding te maken, denk ik.

  14. #64

    Standaard

    Da's jammer inderdaad, maar de koers van de UK Pond is op dit moment wel gunstig voor Eurobetalers, dus neem eens een kijkje in de UK webshops.
    The Dark Knight kan je bv. preorderen voor iets minder dan 16 Pond bij amazon.co.uk.

  15. #65

    Standaard

    Play moet maar eens hun wisselkoersen gaan aanpassen !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66

    Standaard

    Het is op Axelmusic.com alleen mogelijk te betalen in US Dollars als je PayPal gebruikt. Weet iemand of er dan nogsteeds vanuit Europa verzonden wordt en of ik dus wel of geen kans maak op invoerbelasting?

    Ik heb wel begrepen dat elk product apart verzonden wordt, dus al plaats ik een bestelling van bijv. $100 en de prijs per product ligt onder de €22,- , dan betaal ik sowieso geen invoerbelasting, toch?

  17. #67

    Standaard

    We ship every Netherlands destined order from within the European Union. There are no additional customs or VAT expenses when ordering from our site.
    Staat (bij mij) op de beginpagina van de site


  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Staat (bij mij) op de beginpagina van de site
    Ik probeer het wel een keer, ik was er naar benieuwd omdat ze ook criterions hebben, bedankt voor je antwoord iig.

  19. #69

    Standaard

    al bijna 100 bestellingen bij hen gedaan, ook geregeld € 25+ en nooit iets bijbetaald.

  20. #70

    Standaard

    Heb bij axel al een stuk of 15 blu-ray's besteld, en op een gegeven moment ermee gestopt omdat de levertijden zo lang waren, en soms dus helemaal niet aankwamen,

    Toch weer besteld 3 weken terug, drie films tegelijk verstuurd een al meer dan een week binnen andere twee nog niet gezien, hoop ze snel binnen te krijgen anders bestel ik hier voorlopig niks meer, want levertijden zijn echt nog steeds heel slecht.

    En kan me nog herrinneren dat ik na een maand een blu-ray niet binnen had en die gasten ging mailen, kreeg me een heel nare mail terug, waar het sarcasme vanaf droop.
    kreeg dan wel een nieuwe opgestuurd, maar ze deden net of ik ze aan het oplichten was, althans dat gevoel kreeg ik.

  21. #71

    Standaard

    Mailtje van Axelmusic:

    Hi Richard,

    You have received this email because you most likely have experienced delays in our shipments leaving from our New York warehouse during early- to mid-January.

    We would like to take this opportunity to deeply apologize for the inconvenience we most certainly have caused you.

    Due to a fairly complicated customs problem, thousands of our packages were held up for weeks without our company being notified by our freight forwarder. Needless to say, we shall no longer be using the freight forwarder in question!

    However, after being persistent in chasing the cause of the problem ourselves, we can finally report that we have immediately paid all due customs charges thereby solving the problem and the shipments should all arrive within the coming week (February 2nd - 7th).

    We have now taken a few steps to avoid this kind of problem in the future. We have revamped the shipping policy from the warehouse in question and we will now solely use Deutsche Post for our international shipping from our New York warehouse.

    Deutsche Post has been the most consistent postal service when shipping to European customers (Royal Mail used to be just that, but not anymore it seems).

    Please note that we will continue to clear your packages through customs if you live within the EU. Therefore you will not experience any extra expenses when ordering from www.AxelMusic.com - It is because of this special service that the recent delays
    happened, but we want to continue our 'hassle-free' service - only without delays, obviously!

    We understand and appreciate the almost ridiculous amount of patience you have shown us during this period as well as the sporadic delays we have seen over the past few months.

    Once again, on behalf of the entire company and all my colleagues, I sincerely thank you for your support of our company and I deeply apologize for the situation.

    Kind regards,
    Rasmus Christiansen
    CEO
    www.AxelMusic.com

    PS: A lot of customers has requested a 'freight sale' like the one we did back
    in October 2008. Once the above situation settles, we will look into this and most likely offer our customers a similar deal. Stay tuned
    Ik heb zelf verder nergens last van gehad.

  22. #72

    Standaard

    Mooi dat Axelmusic zoveel moeite doet om problemen te voorkomen, dat zouden er meer moeten doen.

  23. #73

    Standaard

    mail ook gehad inderdaad. en mijn dvd's laten zich nu al best op zich wachten. ben erg blij met deze mail. veel shops zullen dit nooit doen. sterker nog ze zouden je nog op laten draaien voor de kosten ook. ik wacht rusig af tot dat het binnen is

  24. #74

    Standaard

    verpakken zij dvd sets goed?
    ik wil graag iets bij ze bestellen een boxset

    Bedankt voor de info
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #75

    Standaard

    ja, hoor. Is degelijk. Indien beschadigd krijg je een vervangitem.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •