Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 250 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Is zeker handig dat paypal gedoe bij axelmusic.com,niet eens binnen 5 minuten wordt het geld omgezet naar een voucher en hoppa,volgende dag is de dvd op weg naar mij toe echt een topwinkel

  2. #27

    Standaard Leveringstijden Axelmusic?

    Ik heb een tweetal weken geleden een paar lege bluraydoosjes besteld bij Axelmusic. Die zouden prompt verzonden zijn, maar twee weken later heb ik helaas nog niets in de brievenbus ontvangen. Moet ik me zorgen beginnen maken? :sad:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Hmm, de bestellingen die ik bij axelmusic heb gedaan lagen meestal na twee weken in de brievenbus. In een enkel geval - ik begon me ondertussen ook zorgen te maken - heeft het drie weken geduurd...

  4. #29

    Standaard

    Ik heb het één keer voor gehad dat een zending bijna 4 weken onderweg was, normaal is alles altijd in binnen anderhalve week in huis.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #30

    Standaard

    Laatste berichten vanaf Werner even samengevoegd met het algemene Axelmusic.com topic (was voorheen: Binnenkort Paypal bij Axelmusic.com).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #31

    Standaard

    Ik krijg het altijd ongeveer een week nadat ik het besteld heb,ging tot heden bij mij goed

  7. #32

    Standaard

    Als je over de duivel spreekt, ik ben nu ook al aan het wachten op een bestelling die 2 weken geleden is verzonden, en een andere bestelling staat al bijna 3 weken in backorder bij hun leverancier.
    Die laatste heb ik nu maar gecanceld.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als je over de duivel spreekt, ik ben nu ook al aan het wachten op een bestelling die 2 weken geleden is verzonden.
    Na bijna 4 weken alsnog op de mat !.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  9. #34

    Standaard

    Intussen staan mijn lege doosjes nog steeds op "moeten nog van de invoerder komen"
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Intussen staan mijn lege doosjes nog steeds op "moeten nog van de invoerder komen"
    ik heb ze een week geleden besteld en vandaag binnen gekregen!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #36

    Standaard

    Heb vandaag m'n vierde bestelling ontvangen van AxelMusic. De laatste drie dvd's waren allen voorzien van een kartonnen sleeve, maar helaas is geen daarvan heel bij me aangekomen. Beschadigde hoeken, kleine scheurtjes... Terwijl ze wél goed waren verpakt.

    Om het feit dat ze behoorlijke verzendkosten berekenen vind ik dit toch enigszins schandalig!

  12. #37

    Standaard

    Axelmusic levert de hele week gratis je bl;u ray's e.d.
    Dus interesant om nog eens iets extra's te bestellen daar

  13. #38

    Standaard

    de site van axelmusic bleef mijn creditcard gegevens weigeren, onder het mom dat mijn gegevens niet correct zijn. Na mailen erkenden ze het probleem met Belgische Visa-gebruikers. Toen ze dan paypal invoerden, was ik dan ook heel tevreden.

    Toen ze de betaaloptie paypal invoerden, ter vervanging van de vouchers, was ik nog enthousiaster, dat maakte het allemaal nog gemakkelijker.

    Tot ik vandaag een bestelling wou plaatsen van € 58,51. Het gehele bedrag werd geconverteerd naar dollar en vervolgens wou ik betalen met paypal. Toch even eens het bedrag gecheckt dat paypal me zou aanrekenen : een whopping € 65 komma nog iets !

    Dat is bijna 10% meer ! En nog steeds weigert de site mijn Visa-gegevens te aanvaarden.

    Op deze manier ga ik niet verder in zee met axelmusic... Jammer, vond het een degelijke webshop (goeie service, geen invoerrechten) ...

    Iemand alternatieven voor R1 dvd's - vrij van invoerrechten ?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Iemand alternatieven voor R1 dvd's - vrij van invoerrechten ?
    www.dvdpacific.com . Wel telkens kiezen voor "Swedish shipping" (i.e. verzending van binnen EU..)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Werner, I love you. Op een niet-romantische manier, that is.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    de site van axelmusic bleef mijn creditcard gegevens weigeren, onder het mom dat mijn gegevens niet correct zijn. Na mailen erkenden ze het probleem met Belgische Visa-gebruikers. Toen ze dan paypal invoerden, was ik dan ook heel tevreden.

    Toen ze de betaaloptie paypal invoerden, ter vervanging van de vouchers, was ik nog enthousiaster, dat maakte het allemaal nog gemakkelijker.

    Tot ik vandaag een bestelling wou plaatsen van € 58,51. Het gehele bedrag werd geconverteerd naar dollar en vervolgens wou ik betalen met paypal. Toch even eens het bedrag gecheckt dat paypal me zou aanrekenen : een whopping € 65 komma nog iets !

    Dat is bijna 10% meer ! En nog steeds weigert de site mijn Visa-gegevens te aanvaarden.

    Op deze manier ga ik niet verder in zee met axelmusic... Jammer, vond het een degelijke webshop (goeie service, geen invoerrechten) ...

    Iemand alternatieven voor R1 dvd's - vrij van invoerrechten ?
    het zou aan mijn bank liggen (not !) en ze zouden hun dollarkoers aanpassen vannacht waardoor het prijsverschil niet meer zo groot zou zijn (not ! op 60 euro wordt het nog steeds 67)...
    DVDpacific wordt het dus, alleen worden de verzendtijden langer dan,da's wel jammer.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb juist het gevoel dat de prijsverschillen tussen pacific en axelmusic juist kleiner zijn geworden (o.m door het stijgen van de dollarprijs). Wat boxen betreft blijft pacific duidelijk goedkoper. Overigens zijn mijn ervaringen met axelmusic tot nu toe heel goed. Goede prijzen, snelle levering en prima service.

  18. #43

    Standaard

    Jammer genoeg loopt het hier ook niet zo lekker meer.
    Tot voor kort lagen zowat alle zendingen in 5 a 6 werkdagen op de mat, maar na de vorige zending, die bijna 4 weken onderweg was, is nu ook de huidige zending alweer 2 weken onderweg.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Unhappy

    Bij mij juist van't zelfde, voor de zomer duurde het altijd maar 5/6 dagen max.. heb 30juli de special edition blu-ray van Batman Begins besteld, de volgende dag werd hij verzonden, na 4 weken nog niet aangekomen, heb mail gestuurd, ze hebben mij verteld dat ze een nieuwe hebben verstuurd en dat als ik ze alletwee moest krijgen ik hun iets moest laten weten, maar ondertussen zijn we midden september en ik heb nog steeds niks ontvangen.. heb weer contact opgenomen (gelukkig een prime service want ze zijn super vriendelijke en heel behulpzaam) maar probleem blijft jammer genoeg wel onopgelost..

  20. #45

    Standaard

    nu loopt ook het paypal-systeem ook weer scheef : kreeg tijdens het betalen een 500 internal server error. Gevolg : mijn bestelling stond nog in mijn mandje en niet tussen mijn orders, geld wel van creditcard gehaald...

    Ben er vrij gerust in dat ze dit wel in orde maken, maar het is opvallend dat sinds ze uitgebreid zijn er ook meer problemen zijn ...

  21. #46

    Standaard

    nu al opgelost dmv een voucher !

  22. #47

    Standaard

    Hier op dit moment ook 2 vertragingen naar dat ik een bestelling had ontvangen naar 6 dagen.

    Een titel is onderweg sinds 29-08 en de andere sinds 02-09.



    EDIT:

    Bestelling van 02-09 is vandaag 17-09 binnen gekomen maar die van 29-08 is er nog niet.
    Laatst aangepast door The Gr8oNe : 17-09-2008 om 13:28
    What ?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Jammer genoeg loopt het hier ook niet zo lekker meer.
    Tot voor kort lagen zowat alle zendingen in 5 a 6 werkdagen op de mat, maar na de vorige zending, die bijna 4 weken onderweg was, is nu ook de huidige zending alweer 2 weken onderweg.
    Mijn zending is inmiddels binnen.

    Op de site van Axel staat vermeld:
    "If you live within the European Union, your order will be shipped from North America, clear customs upon entry to the European mainland, and then re-distributed from one of our logistic facilities located in United Kingdom, Belgium, France, Holland, Germany or Denmark. If you live within the European Union, no additional customs or VAT charges will be applied to your package. "

    Nu kwam die zending dus via Frankrijk (la poste france op de verpakking) terwijl een andere zending die intussen is binnen gekomen, en binnen 1 week na verzending, via Duitsland is gekomen (deutsche post op de verpakking)

    Het lijkt dus erg afhankelijk via welk land ze worden verstuurd hoelang je zending onderweg is.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #49

    Standaard

    Zelfde probleem hier.

    Ik heb 2 bestellingen van begin Augustus, die niet aangekomen zijn. De vervangingszendingen zijn ook alweer twee weken onderweg en nog niet aangekomen.

    Een andere bestelling is verzonden op 29/8 en is er ook nog steeds niet.

    Daarentegen 2 andere orders waren er binnen de week.

    Wel vervelend, want ik was erg tevreden over deze site.

  25. #50

    Standaard

    Mijn bestelling die op 4 september is verzonden kwam vandaag binnen. Ik wacht nog op een bestelling die op 9 september is verzonden.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •