Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 250 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Omdat ik al een tijdje geleden niks meer had besteld bij hen, kreeg ik een free-shipping code in mijn mailbox, geldig gedurende 5 dagen.

    Leuk, want ik wou net een 6-tal blu-ray's bestellen.
    Zonder verzendingskosten bespaar je algauw zo'n 12 euro!

    Toen ik de code wou gebruiken, kreeg ik "applying..." te zien, maar verder gebeurde er niks...

    Toen maar even de helpdesk gemaild met de melding en na een paar dagen kreeg ik antwoord terug dat ik het maar eens met een andere browser moest proberen, bijv. Firefox.

    In Firefox werd de code bij wonder wel aanvaard, maar ondertussen was ze wel degelijk vervallen!
    Terug gemaild met de vraag om een nieuwe code te krijgen, maar totaal geen antwoord meer...

    Dat noemen ze nou een mens blij maken met een dooie mus!
    Maar zolang ik die free shipping niet krijg, bestel ik niks meer bij hen... zo principieel ben ik dan wel weer!

  2. #152

    Standaard

    Wacht al vanaf 27/11 op een verzonden bestelling. Op mijn mailtje na 3 weken waar de bestelling bleef, werd gevraagd nog een paar dagen te wachten. Op mijn 2e mailtje na 4 weken is geen reactie gekomen.
    Een andere zending is 8 december verzonden en ook nog niet aangekomen.
    Ik blijf toch maar bij Amazon in het vervolg....

  3. #153

    Standaard

    Axel heeft ook maar eens voor de eerste keer bij Axel besteld... Ben benieuwd, heb nog geen ervaringen met deze webshop.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Axel heeft ook maar eens voor de eerste keer bij Axel besteld... Ben benieuwd, heb nog geen ervaringen met deze webshop.
    wel niet de meest representatieve periode nu

  5. #155

    Standaard

    Zending van 27/11 op 27/12 ontvangen.

  6. #156
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zending van 20/12 ontvangen vandaag op 29/12

    Wel beide cases terug een deuk gehad. De verpakking bij axelmusic mag echt
    wel eens beter

    Maar eens mailen wat er hiermee kan gebeuren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zending van 20/12 ontvangen vandaag op 29/12

    Wel beide cases terug een deuk gehad. De verpakking bij axelmusic mag echt
    wel eens beter

    Maar eens mailen wat er hiermee kan gebeuren.
    Sturen ze een nieuwe case, moet je wel een foto maken en uploaden.
    Bij amazon.com en playusa.com kreeg ik korting, bij amazon echt een mooie korting.
    Betrof Allemaal Criterion cases, die zijn erg gevoelig, bijna de 1/2 van die cases bij mij zijn licht tot zwaar beschadigd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #158
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt, dat wordt zoeken naar die fotocamera hier. Ga ondertussen ook eens
    vragen of ze daar bij axelmusic geen losse Scanavo cases verkopen of toch op
    aandringen om die in hun assortiment op te nemen.

    Criterion heeft die wel beschikbaar maar verzenden uiteraard alleen binnen de US.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #159

    Standaard

    1. Geen idee welke wisselkoers ze gebruiken bij Axel, maar de prijzen in euro's zijn een heel stuk lager dan de effectieve prijzen!
    Hiermee dien je sowieso rekening te houden, dus opletten!

    2. Had mijn bestelling afgerekend in Canadian dollars en had de tegenwaarde in euro opgezocht via XE.

    De dag nadien wordt dat bedrag in mindering gebracht van mijn creditcard - blijkt de tegenwaarde nog eens 8 euro duurder te zijn!
    Met één dag verschil lijkt me dit toch wel een zeer grote schommeling!

    Volgende keer maar afrekenen in USD?

  10. #160

    Standaard

    bestelling verstuurd op 30/11 nog steeds niet ontvangen. Allereerste keer dat me dit gebeurd... ik geef ze nog enkele dagen na Nieuwjaar

  11. #161

    Standaard

    Bestelling verstuurd op 27/11 nog niet ontvangen, moet ik contact om nemen? of nog eventjes wachten?
    Laatst aangepast door JT H. : 03-01-2011 om 18:39

  12. #162

    Standaard

    Bestelling van 22/12 is binnen, nu die van 20/12 nog.

  13. #163

    Standaard

    Gisteren eindelijk mijn bestellingen ontvangen. Laten we het maar op de kerstdrukte houden.

  14. #164

    Standaard

    Wacht nu inmiddels wederom meer dan twee weken op een bestelling, ik ben de wachttijden zat.

    Weet iemand een andere (snelle) shop voor regio A titels?

  15. #165

    Standaard

    dvdpacific

    hdmoviesource

  16. #166

    Standaard

    5 werkdagen voor Buried.

    Ben eigenlijk wel tevreden de laatste tijd.

  17. #167

    Standaard

    vandaag 13 januari verzending van 30 november ontvangen

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    5 werkdagen voor Buried.

    Ben eigenlijk wel tevreden de laatste tijd.
    te vroeg gejuicht ... weer ruim twee weken aan 't wachten

  19. #169

    Standaard

    Bij bepaalde Blu-ray uitgaven, met name digibooks (The Color Purple, Bridge On The River Kwai) vermelden ze (sinds kort?) expliciet de tekst PLEASE BE PREPARED TO ACCEPT MINOR (IF ANY) DENTS IN THIS PRODUCT.

    Hoe moet ik dat interpreteren? Zijn dit afgekeurde of licht beschadigde partijen of dekken zij zich in dat dit soort uitgaven tijdens het transport eerder beschadigd kan raken dan Blu-rays in de traditionele verpakking? Hoe is jullie ervaring in het algemeen met de verzending/ontvangst van digibook-uitgaven van Axel Music? Is het verstandig om deze bij hun te bestellen?

  20. #170

    Standaard

    Ze dekken zich in voor transportschade inderdaad. Heb een aantal digibooks bij axelmusic besteld. Nooit problemen gehad. Wel eens wat krasjes of kleine deukjes er in, maar niet onacceptabel. Als je digibook met echte schade aankomt, krijg je ongetwijfeld een nieuwe opgestuurd.

  21. #171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij bepaalde Blu-ray uitgaven, met name digibooks (The Color Purple, Bridge On The River Kwai) vermelden ze (sinds kort?) expliciet de tekst PLEASE BE PREPARED TO ACCEPT MINOR (IF ANY) DENTS IN THIS PRODUCT.

    Hoe moet ik dat interpreteren? Zijn dit afgekeurde of licht beschadigde partijen of dekken zij zich in dat dit soort uitgaven tijdens het transport eerder beschadigd kan raken dan Blu-rays in de traditionele verpakking? Hoe is jullie ervaring in het algemeen met de verzending/ontvangst van digibook-uitgaven van Axel Music? Is het verstandig om deze bij hun te bestellen?
    Dit staat ook aangegeven bij de Steelbooks die ze verkopen. Heb zelf 1 keer een Steelbook gekocht bij hun, en die kwam met een flinke deuk erin aan. Dit aangegeven, terug opgestuurd en netjes mijn geld terug gekregen (Steelbook was ondertussen uitverkocht). Kreeg echter nog een naar staartje. Had een voucher gekregen voor de verzendkosten die ik had gemaakt, maar omdat zij vonden dat de schade zodanig klein was, hebben ze me op een blacklist gezet, en kan ik niks meer bij hun bestellen. Voucher kan ik dus ook niet gebruiken...

  22. #172
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Arrggghh Axelmusic.com mag toch eens serieus gaan nadenken hoe ze zaken verpakken

    1 op 3 Criterions die van hen binnenkomt is de case wel beschadigd, nu weer bij Army of Shadows.

    Ga hen daar *nogmaals* attent op maken, dat moet toch echt beter kunnen. B&N is misschien zo traag als een slak, maar heb daar nog nooit een beschadigde Criterion case van ontvangen.

    Deze keer zijn ze er ook in geslaagd een Digibook van Seven te sturen ipv Senso, dat lossen we ook wel weer op.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #173

  24. #174

    Standaard

    tijdelijk 0,01 verzendkosten bij axel. Redelijk goedkoop criterions scoren dus

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    tegenwoordig heten ze Planet Axel !
    Yep.

    Welcome to PlanetAxel.com - AxelMusic.com's new name!

    We are thrilled to finally launch our new domain and new design. In the past week, you may have noticed some changed to our site as we transitioned to our new home. We have been hard at workin the past months to prepare and finally launch PlanetAxel.com.

    We would appreciate if you take a moment to read about all the exciting changes.
    Sparkling new domain and store name (read more)
    New, streamlined website design (read more)
    New product group: Fragrances (read more)
    Moving mess

    We're still making the transition to our new domain, so please bear with us in the meantime. We still have to update our Customer Service articles to reflect our new name, and you might see bits and pieces here and there from our old design. With 5 different browsers (and several used version of each), we're doing everything we can to update the site to look great across the board. If you see anything out of place and have any comments, please feel free to email Rune at rm@axelmusic.com.

    Thank you!

    Lastly, we would like to thank everyone for their support over the last decade AxelMusic.com has been online. We would also like to welcome and thank all new customers and we hope that everyone will enjoy PlanetAxel.com as much as we have been looking forward to showing everyone the new domain, design and products. As always, you can reach us at service@axelmusic.com for all inquiries, and we will get back to you within a business day. We're also committed to extending our Live Chat support during working hours, so don't hesitate to contact us for immediate, live support!

    Best regards,
    Team Axel
    PlanetAxel.com
    Volgens mij is er eigenlijk niets veranderd behalve de naam.

Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •