Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 311 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoeveel films uit de top 250 van de imdb heb je gezien?

    Ik sta nu op 187. De hoogst genoteerde die ik niet ken is To Kill a Mockingbird op 41

  2. #2

    Standaard

    248.
    Throne of Blood en For a Few Dollars More moet ik nog zien.

  3. #3

    Standaard

    Sta pas op iets van 55 ofzo.
    Maar daar gaat in de loop van de tijd veel verandering in komen. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik weet het niet precies op dit moment, maar heb rond de 200 films gezien van de top 250.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  6. #6

    Standaard

    http://www.imdb.com/chart/top , neem ik aan?

    ben te lui om te tellen, als ik me echt verveel laat ik het weten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    http://www.imdb.com/chart/top , neem ik aan?

    ben te lui om te tellen, als ik me echt verveel laat ik het weten.
    Als je altijd trouw stemt na een film gezien te hebben, kun je met Power Search zoeken op films die in de top250 en in je vote history staan.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb alle titels die ik gezien heb op volgorde in een lijst in een Word-document gezet, en steeds als ik er een gezien heb zet ik die er bij en staat er onderaan dus automatisch hoeveel ik er gezien heb. Makkelijk bijhouden.

  10. #10

    Standaard

    110 stuks, heb nog even te gaan...

  11. #11

    Standaard

    141 valt best tegen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #12

    Standaard

    49
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #13

    Standaard

    185 en dat valt me wel tegen. Van die 185 bezit ik er wel weer de meeste ook op dvd.

    Er zitten trouwens toch wel een paar rare titels in die lijst. Wat doet A Christmas Story in vredesnaam op nummer 142? Ik heb de film nog nooit gezien maar het komt nou niet direct op me over als een van de beste 250 films allertijden.

    EDIT: vergeet mijn opmerking over A Christmas Story. Ik herinner me hem nu opeens en da's inderdaad een uitstekende film, en waarschijnlijk zelfs de beste kerstfilm die ik ooit zag.

    Btw: daarmee kom ik dan op 186.

  14. #14

    Standaard

    Maarliefst 51!!

    Ik kwam wel een hele hoop titels tegen die ik nog wel een keer wil zien, dus het zal nog wel meer worden....

  15. #15

    Standaard

    Van de 250 genoteerde films heb ik er zelf 133 gezien..een flink aantal dus niet zo hoog als de meeste personen op de site..

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    61 stuks... ook niet zoveel dus

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Prekip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    http://www.imdb.com/chart/top , neem ik aan?

    ben te lui om te tellen, als ik me echt verveel laat ik het weten.
    Als je altijd trouw stemt na een film gezien te hebben, kun je met Power Search zoeken op films die in de top250 en in je vote history staan.
    Zoals je al misschien geraden had, ben ik nogal laks ingesteld. Wel leuk om te doen eigelijk,... 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #20

    Standaard

    Ik heb er tot nu toe 127 uit de lijst gezien. Dat valt me nog tegen want ik heb er uit de lijst 173 in mijn collectie inclusief de bestellingen :wink: .

  21. #21

    Standaard

    ik kom tot 60 gezien, niet allemaal in m'n collectie
    Pioneer KRP-500A | Pioneer BDP-320 | Yamaha HTR-5540

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ik heb er tot nu toe 127 uit de lijst gezien. Dat valt me nog tegen want ik heb er uit de lijst 173 in mijn collectie inclusief de bestellingen :wink: .
    Komende tijd verveel jij je iig niet!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Ik heb er tot nu toe 127 uit de lijst gezien. Dat valt me nog tegen want ik heb er uit de lijst 173 in mijn collectie inclusief de bestellingen :wink: .
    Komende tijd verveel jij je iig niet!
    Precies, ik heb nog een paar filmpjes te bekijken! 8)

  24. #24

    Standaard

    dus dit vinden jullie belangrijk? Hoeveel films je uit de ''Grote top 250'' van Imdb gezien hebt? pffft, beetje triest vinden jullie niet?

    maarja.....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    dus dit vinden jullie belangrijk? Hoeveel films je uit de ''Grote top 250'' van Imdb gezien hebt? pffft, beetje triest vinden jullie niet?

    maarja.....
    Tis maar een vraagje hoor enne dan vind ik dit nog wel meevallen. Topics als: Welke DVD heb je net gekeken, Hoe groot is je collectie, en welke aanschaf heb je net gedaan, zijn veel onzinnger dan deze thread. Zijn alleen maar post verhogende threads (mooi collectie, goeie aankoop etc.....) waarin bij iedere nieuwe foto of aankoop een bericht geplaats moet worden.

    Er zijn 2 opsom topics die alles goed weergeven en naar mijn mening de andere 'onzinnige' threads overbodig maken:
    1. The Ultimate DVD Photo Collections Overview
    2. DVD Profiler & Websites Overview

    Maar goed hoe meer post des te stoerder toch? En Patsen is altijd leuk toch

Pagina 1 van 13 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •