De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Recensies muziek dvd's

    Hoi crew,

    Allereerst mijn complimenten over jullie recensies. Deze geven altijd keurig een objectief gedetailleerd beeld van een dvd

    Ik mis alleen zo vaak een recensie van muziek dvd's, met name live performances.
    Ik denk dat daar voor jullie nog heel wat op of aanmerkingen gegeven kunnen worden.

    Bijv. UB40 - Homegrown in Holland
    U2 - verscheidene titels
    e.v.a.

    Ik weet dat jullie afhankelijk zijn van proefexemplaren, maar in de 'wereld' van www.dvd.nl moet dat toch niet zo'n probleem zijn

    Graag jullie commentaar
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  2. #2

    Standaard

    Muziek DVD's worden door de maatschappijen lang niet zo intensief gepromoot als film DVD's. Dus daar zijn of heel weinig of helemaal geen exemplaren voor recensie beschikbaar. Het zijn dan vooral de wat minder bekende titels die wel gepromoot worden.

    We doen ons best er toch wat invulling aan te geven. Zo hebben we de laatste maanden toch redelijk wat muziektitels gedaan en zijn sinds kort ook begonnen met klassieke muziektitels te reviewen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Muziek DVD's worden door de maatschappijen lang niet zo intensief gepromoot als film DVD's. Dus daar zijn of heel weinig of helemaal geen exemplaren voor recensie beschikbaar. Het zijn dan vooral de wat minder bekende titels die wel gepromoot worden.

    We doen ons best er toch wat invulling aan te geven. Zo hebben we de laatste maanden toch redelijk wat muziektitels gedaan en zijn sinds kort ook begonnen met klassieke muziektitels te reviewen.
    Dat is absoluut waar. Ik snap alleen niet dat muziek dvd's zo weinig worden gepromoot. Er is daar toch een gigantische markt voor?
    Ik geef persoonlijk ook liever de voorkeur aan een muziek dvd dan cd, mits deze dan voorhanden is natuurlijk.
    Bijvoorbeeld de titel van Bon Jovi - This Left Feels Right. Hier is een uitgave van op dvd EN cd.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •