De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DFW: Onder andere Medisch Centrum West op DVD

    DFW: Onder andere Medisch Centrum West op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deep Throat

    Dat laatste berichtje is echt wel weer goedkoop zeg: "de distibuteurs van LotR kochten ook de rechten net als wij". Ze zouden ook kunnen zeggen "de distributeurs van ondingen als Dumb & Dumberer: How Harry met Lloyd kochten ook de rechten, net als wij". Gelukkig zetten ze er bij dat het met Paul Walker is, en dus waarschijnlijk totaal niet de moeite
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  3. #3

    Standaard

    MCW vond ik vroeger wel leuk om te kijken, maar of ik het nu nog leuk zou vinden. Het ligt aan de prijs of ik deze serie zou aanschaffen.

  4. #4

    Standaard

    MCW wil ik wel,maar dan wel voor een leuk prijsje,misschien even wachten met aanschaffen als hij released word,kijk maar naar De fabriek serie 1,die ligt nu ook voor 10 euro te koop
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Medisch Centrum West jaja Must have!

  6. #6

    Standaard

    MCW voor een zacht prijsje. En Deep Throat (Inside Deep Throat) natuurlijk . De film met Walker klinkt wel aardig maar dan wel voor een heel zacht prijsje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #7

    Standaard

    Yes! Medisch Centrum West eindelijk op dvd! Komt zeker in de collectie. Nu is het wachten nog op de serie "Bureau Kruislaan"... :wink:
    Welcome to... "The Family"

  8. #8

    Standaard MCW

    Medisch Centrum West, joepie! Daar zat ik nou niet op te wachten! :wink:
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  9. #9

    Standaard

    uit hoeveel seizoenen bestaat mcw dan eigelijk is dat ook uit 2 of zijn er toen meer seizoennen geweest was toen jaar of 9 dus ken het wel maar weet niet hoelang dit te zien was

  10. #10

    Standaard

    Ale ik me niet vergis , Zijn er precies 100 afleveringen van MCW. Een seizoen bestond (toen) uit twaalf afleveringen , maar later is door de TROS hier niet meer nagekeken en hebben ze gewoon willekeurig uitgezonden . Dus als ze alles willen gaan uitbrengen kunnen we voorlopig vooruit.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fokkeyou
    Komt zeker in de collectie. Nu is het wachten nog op de serie "Bureau Kruislaan"... :wink:
    Beste Nederlandse politieserie ooit!

    (voor zover ik het me kan herinneren, ik was ongeveer 5 toen ik ernaar keek )

  12. #12

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op een goede ouderwetse horrorfilm in de traditie van I VAMPIRI en AWFUL DR ORLOFF

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •