Pagina 8 van 21 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 506 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik heb al ook eens moeten constateren dat als er iets mis gaat, dat de service van Bol het dan ernstig laat afweten (in mijn geval ging het om het toesturen van een verkeerd artikel, medewerking klantenservice was nihil, terwijl het toch echt Bol's fout was).
    Overigens vind ik een termijn van 2 weken om af te wachten of de bestelling alsnog komt, niet echt onredelijk, maar er zijn inderdaad klantvriendelijker oplossingen mogelijk dan het volstaan met alleen maar terugstorten van het geld .

    Je klacht zou je overigens ook kunnen versturen via Thuiswinkel.org, een organisatie waar ook Bol bij is aangesloten.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    (in mijn geval ging het om het toesturen van een verkeerd artikel, medewerking klantenservice was nihil, terwijl het toch echt Bol's fout was).
    Dat is mij ook al overkomen. Toen kreeg ik er nog een coupon bij voor gratis verzending, maar dat is nu dus niet gebeurd.

    Je klacht zou je overigens ook kunnen versturen via Thuiswinkel.org, een organisatie waar ook Bol bij is aangesloten.
    De mailwisseling die heeft plaatsgevonden ga ik ook zeker doorsturen.



    Het leuke aan die klantenservice is nog altijd de medewerkers die mails beantwoorden. Het zijn redelijk standaard antwoorden met veel excuses en het kwam iedere keer (heb inmiddels 4 antwoorden gehad) van een andere persoon af.
    Misschien ligt het aan mij, maar bij klachtafhandeling moet je 1 medewerker als centraal persoon aanwijzen. Hoe meer mensen er mee bezig zijn, des te groter de kans dat de klant ontevredener wordt. Maar da's enkel praktijkervaring mijner zijds, niet van BOL zelf

  3. #178

    Standaard

    Is dit eigenlijk een fout van bol.com ofwat?

    link

    Voor seizoen 1 en 2 betaal je 49.99 per stuk
    En stel je besteld hem moet je hem dan voor die prijs krijgen of kunnen zij hem nog aanpassen?

  4. #179

    Standaard

    Als op de factuur/bon die je krijgt/ziet staat dat je €29,99 + verzending moet afrekenen, dan betaal je dat gewoon. Ze kunnen niet ineens zeggen dat seizoen drie ook €49,99 moest zijn en je dan nog 20 eurie laten betalen.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wouter1988
    Is dit eigenlijk een fout van bol.com ofwat?

    link

    Voor seizoen 1 en 2 betaal je 49.99 per stuk
    En stel je besteld hem moet je hem dan voor die prijs krijgen of kunnen zij hem nog aanpassen?
    Denk dat deze prijs wel klopt, aangezien DVD-Outlet en FRS dezelfde prijs vermelden.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jos A.
    Ze kunnen niet ineens zeggen dat seizoen drie ook €49,99 moest zijn en je dan nog 20 eurie laten betalen.
    Ze kunnen natuurlijk altijd de order annuleren, mocht deze prijs verkeerd vermeld staan. Wel vaker meegemaakt bij Bol. Dan zeggen ze gewoon dat het het niet meer leverbaar is of zoiets. En dan mag je em vrolijk voor de duurdere prijs weer herbestellen :wink:

  7. #182

    Standaard

    Ik heb goede ervaringen bij bol.com. Over het algemeen hebben ze best veel op voorraad, dus erg snel geleverd. Ik heb in ieder geval nog geen annuleer-ervaringen. Ook de artikelen met 2-4 weken levertijd krijg ik altijd, als je maar wacht

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CBS
    Ik heb in ieder geval nog geen annuleer-ervaringen.
    Ik hoop dat je ook nooit met de klanten 'service' te maken krijgt. Dan blijkt Bol.com ineens een stuk minder geweldig te zijn dan je altijd dacht.

  9. #184

    Standaard

    09/02 tweetal dvd's besteld van James Bond/Ultimate Editions.
    Op hun site staan de ean/barcode van de fox versie... (Waarom ik de fox wilde, is dat ik er al eental van heb, staat weer zo raar in de kast, 2 verschillende versie's)

    Krijg een dag later de sony versies toegesuurd. gemaild waarom ik de sony krijg, bol antwoord met dat het de fox versie moet zijn. Bol heeft het uitgezocht, en krijg van ze te horen, dat automatisch de versie van sony krijgt als je de fox versie besteld

    Volgende dag kreeg ik weer een mail, dat de juiste versies zijn verstuurd, ze zegt dat ze zelf heeft gecontroleerd of de fox logo op de verpakking staat.

    2 dagen later vallen ze door de bus, 1 film wel de goede, de andere weer van sony, maar nu een sticker met de barcode van de fox versie over die van sony geplakt .. gelijk maar weer gemaild, maar nu nog steeds geen reactie gehad.

    Wordt vervolgd

    PS: de 2 versie die ik eerst kreeg toegezonden, hoefde ik niet terug te sturen, misschien kon ik er iemand anders blij meemaken
    Denon AVR-2105 | Denon DVD-2910 | Dali Concept 8 | Dali Concept 2 | Dali Concept Center | Dali Concept Sub | van den Hul SnowLine | Monster Interlinks | Panasonic TH-37PV60EH

  10. #185

    Standaard

    Welke zijn het, Bertje? En hoeveel wil je d'ervoor hebben?

  11. #186
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nog later kunnen bestellen:

    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis

  12. #187

    Standaard

    en bertje, alles nog goedgekomen?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bertje D

    PS: de 2 versie die ik eerst kreeg toegezonden, hoefde ik niet terug te sturen, misschien kon ik er iemand anders blij meemaken
    dat is nou niet echt direct iets om over te klagen, of wel... dat maak je in andere winkels toch niet gauw mee.

  13. #188

    Standaard

    ik wou eigenlijk weten of iemand ervaring heeft met het terugsturen van een dvd die je bij bol.com besteld: doen ze er moeilijk over als je m uit de verpakking hebt gehaald? rijg je dan wel je geld terug of sturen ze dan de dvd gewoon weer terug aan je?
    wil een import dvd kopen, maar ik weet niet zeker of het wel de juiste uitvoering is.

  14. #189
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rickert
    ik wou eigenlijk weten of iemand ervaring heeft met het terugsturen van een dvd die je bij bol.com besteld: doen ze er moeilijk over als je m uit de verpakking hebt gehaald? rijg je dan wel je geld terug of sturen ze dan de dvd gewoon weer terug aan je?
    wil een import dvd kopen, maar ik weet niet zeker of het wel de juiste uitvoering is.
    Bij Bol.com maken ze er echt geen problemen van, wanneer je hem uit de verpakking hebt gehaald, en het niet naar verwachting is. Dit kun je trouwens ook aanvinken op de pakbon. Zodra, Bol, jouw product weer terug heeft gekregen, krijg je hier ook een mailtje van. Je krijgt gewoon je geld terug. Het terugstorten duurt ongeveer iets van 1,5 week. Bol.com stuurt niet automatisch een nieuw exemplaar, bij een geretourneerd product. Dan moet je gewoon weer een nieuwe bestellen.

    Bol.com is toch een heel groot bedrijf. Dat ene DVD-tje meer of minder.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V
    Nog later kunnen bestellen:

    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis
    Donderdag om half negen besteld ofzo, en nadat de postbode even verder liep (lag post op de mat maar niks van Bol.com) kwam hij er achter dat hij nog een pakketje had voor me. Dus vrijdag, om iets voor twaalf uur, pleurde het alsnog op de mat. Eén cd'tje duurt wat langer, maar ze hebben daar netjes een mailtje over gestuurd, dus ik kan er niet mee zitten. Heb vaker besteld en nooit geen klagen over Bol eigenlijk.

  16. #191

    Standaard

    Voor de zoveelse keer ga ik nu mijn verontwaardiging uitspreken over bol.com. Ik heb bij hun een bestelling gedaan van 56 euro, en daarbij heb ik de 10% kortingsbon gebruikt die in het kortingsbonnentopic staat. Dus toen was het nog 50,40 euro. In mijn bevestigingsmail staat dat ook.

    Maar nu hebben ze de bestelling verstuurd, en is die 10% kortingsbon verwijderd, en kost het ineens weer 56 euro. Ik heb als betalingswijze acceptgiro gekozen (die moet ik nog ontvangen), maar als er op de acceptgiro 56 euro staat, dan betaal ik geen cent. Ze kunnen niet zomaar ineens een paar dagen later de prijs veranderen, toch?

  17. #192

    Standaard

    Ik heb ook op het moment een probleem met bol.com. Dvd besteld,dvd netjes betaald & toch een betalingsherinnering. Nu blijkt dat ik bij de betalingskenmerk een foutje heb gemaakt. Hier heb ik bol.com over ingelicht,maar geen enkele reactie terug gekregen. Echter valt vandaag wél de tweede betalingsherinnering op de mat.
    Erg vervelend dus...

  18. #193
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Je moet de klantenservice opbellen en leg het ze uit. Niet gaan mailen.

  19. #194

    Angry

    De laatste keer kreeg ik een kapot doosje maar nog steeds geen nieuwe gekregen ( 2-3 keer vriendelijk gemaild).

  20. #195

    Standaard

    Erg vaak al besteld bij Bol.com nooit problemen gehad. Ook toen ik een verjaardagscadeau voor mijn broer had besteld, bleek dat dit boek al in zijn bezit was. Heb met de klantenservice gemaild omdat ik een aantal dagen te laat was. Geen probleem, gewoon kunnen opsturen en geld terug gekregen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  21. #196

    Standaard

    even buiten de dvd's om

    heeft iemand al ervaringen met het verkopen van je boeken op bol.com ?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Nog later kunnen bestellen:

    Op werkdagen voor 21.00 uur besteld, morgen in huis

    Dit kunnen ze natuurlijk nooit waarmaken. Ik heb wel eens iets besteld op vrijdagavond half 9. Dan kan je op je hoofd gaan staan, maar echt niet dat het zaterdag aankomt.
    Dat verwachtte ik ook niet, maar dat terzijde. De bevestiging kreeg ik overigens ook pas maandag en het pakketje woensdag, maar ik vond dat niet zo erg. Maar voor deze toezegging kunnen ze dan beter ma t/m do aanhouden. Verder alleen maar goeie ervaringen, alles op tijd en netjes verpakt.

  23. #198
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dit kunnen ze natuurlijk nooit waarmaken. Ik heb wel eens iets besteld op vrijdagavond half 9. Dan kan je op je hoofd gaan staan, maar echt niet dat het zaterdag aankomt.
    Dat verwachtte ik ook niet, maar dat terzijde. De bevestiging kreeg ik overigens ook pas maandag en het pakketje woensdag, maar ik vond dat niet zo erg. Maar voor deze toezegging kunnen ze dan beter ma t/m do aanhouden. Verder alleen maar goeie ervaringen, alles op tijd en netjes verpakt.
    Dat is niet helemaal waar. Ik heb wel eens om half 9, kwart voor 9 een bestelling geplaatst, en het kwam de volgende dag al binnen. Sommige mensen hebben wel eens iets om half 10 besteld en het kwam de volgende dag ook aan.

    Maar goed dit zijn natuurlijk ook wel hele krappe tijden. Maar als je om 20:00 besteld, komt het sowieso nog wel aan.

    Echt een top service .

  24. #199

    Standaard

    woensdag avond best of Allo Allo besteld voor m'n broer, volgende dag netjes afgeleverd, erg netjes...
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #200

    Standaard

    inmiddels de laatste tijd een stuk of 10 dvd's besteld...

    allemaal perfect aangekomen op 2 na (eentje controle van inhoud door post, dus 1 dag later en 1 die toch iets langer zou duren, waarover ze netjes hebben gemaild)

    geen klachten dus! integendeel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 8 van 21 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •