Ben altijd wel blij met de nieuwe Bruckheimers. Van nuance en subtiliteit heeft de beste man nog nooit gehoord, maar met actie kan deze producent goed uit de voeten...
Beverly Hill Cop (1984)
Top Gun (1986)
Beverly Hill Cop 2 (1987)
Days of Thunder (1990)
Bad Boys (1995)
Crimson Tide (1995)
Dangerous Minds (1995)
The Rock (1996)
Con Air (1996)
Armageddon (1998)
Enemy of the State (1998)
Gone In Sixty Seconds (2000)
Pearl Harbor (2001)
Black Hawn Down (2001)
Bad Company (2002)
Pirates of the Caribbean (2003)
Veronica Guerin (2003)
Bad Boys 2 (2003)
King Arthur DC (2004)
National Treasure (2004)
Ben altijd wel blij met de nieuwe Bruckheimers. Van nuance en subtiliteit heeft de beste man nog nooit gehoord, maar met actie kan deze producent goed uit de voeten...
Dit allerminst krom. Het werk van een producent houdt niet op na het dumpen van 'een grote zak geld'. Ze zijn vaak van vroegste preproductie tot ver na de release aan een project verbonden en nemen belangrijke beslissingen gedurende het hele proces. Als het goed is heeft de producent tijdens de daadwerkelijke productie vrij weinig te doen, aangezien er een strakke planning is gemaakt en er tot in de puntjes is gebudgeteerd, maar dit getuigd alleen maar van een goede prestatie van de betrokken producent(en).Oorspronkelijk gepost door Vincent van Poorten
Uiteraard zorgen acteurs en regisseurs ook voor een belangrijk aandeel, maar dat kan voor iedereen gezegd worden die aan een film meewerkt.
'Beste film'-awards worden in mijn optiek niet voor niets uitgereikt aan producenten.
Ik zal niet zeggen dat alle producenten even betrokken zijn bij hun films (Zo was Francis Ford Coppola verbonden aan Sleepy Hollow als executive producer, iets wat regisseur Tim Burton pas zag op de aftiteling ) maar Bruckheimer staat erom bekend juist wél dat aandeel in casting en vormgeving te hebben wat een nadrukkelijke stempel op zijn films achterlaat.
Voor mij is Black Hawn Down de beste film. Maar ik moet toegeven dat ik niet zn Bruckheimer fan ben...
Four-Star Trader (236)
IDDOorspronkelijk gepost door Jack Skellington
The World is Yours
-------------------------------------------------------
Black Hawk Down, maar ik denk dat dat grotendeels te wijten is aan Ridley Scott. Prachtige muziek, beklemmend sfeertje, mooi vormgegeven en uitermate spannend. Na Band of Brothers en Saving Private Ryan mijn favoriete oorlogsfilm.
"Our sun is dying. Mankind faces extinction."
The Rock, toppertje!!!
Zelf ben ik niet zo'n fan van de Bruckheimer films, teveel standaar hollywood werk die 1 keer leuk zijn om te kijken. Door de acteer prestatie van Depp staat Pirates op 1. Black Hawk Down is een goeie tweede (ik vind die film eigenlijk net even beter, maar de acteer prestatie van Depp is gewoon geweldig in Pirates)
deze tread was er al
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=13114&start=35 ?????
Maar deze is wel completer, allen cat people en Flashdance ontbreken. Die hadden er beter ingekunt dan het dramatisch slechte King Arthur
The Rock, meeste Bruckheimer films vind ik wel goed! :wink:
*For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
Mijn collectie
Damn wat een moeilijke keuze. Niet dat ik er 1 in mijn collectie wil hebben. Het is gewoon erg moeilijk om de minst slechte te kiezen. Nou ja dan ga ik maar voor Topgun. Dat is toch een beetje jeugd sentiment.
Heb gestemd voor Black Hawk Down aangezien dat de beste is. Maar de meest vermakelijke is toch wel The Rock, die heb ik dan ook het vaakst gezien
New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
Coming ASAP: -
Uhm, (schaam schaam) Coyote Ugly? Zaten wel lekkere wijven in.
The Rock rocks! :wink:
The Rock en Enemy of the State. Gekozen voor de laatste...
Same here )Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
****************************************
Vermogen zegt niks over de kwaliteit.
****************************************
Ik geb gekozen voor Bad Boys. 8)
de meest vermakelijke,samen met Bad Boys 2.The rock is ook zeer goed,maar de humor in Bad Boys is gewoon veel beter. :P
(Black hawk down en Beverly hills cop zijn ook niet slecht.)
dit rijtje heb ik gezien, de volgorde gaat voornamelijk om amusementswaarde en niet zo zeer om kwaliteit want dat is meestal niet het belangrijkste element bij hem (de eerste 3 zijn overigens zeker niet slecht! dus hij maakt niet alleen troep...)
1 Pirates of the Caribbean (2003)
2 Black Hawn Down (2001)
3 Beverly Hill Cop (1984)
4 Con Air (1996)
5 The Rock (1996)
6 Beverly Hill Cop 2 (1987)
7 Bad Boys (1995)
8 Enemy of the State (1998)
9 Armageddon (1998)
10 Bad Boys 2 (2003)
11 Gone In Sixty Seconds (2000)
12 Crimson Tide (1995)
13 Dangerous Minds (1995)
14 Bad Company (2002)
15 National Treasure (2004)
16 Pearl Harbor (2001)