Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 236 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    primeur,ik weet t nog eerder als de organisator zelf!!!

    Dirk Benedict komt naar screenheroes.

    Nu hebben we die natuurlijk allemaal al gezien in berkel enschot op de starcon,maar da was wel een erg goeie gast vond ik,echt nog psies face uit Ateam!

    mazzel,niels
    Volgens mij was dit gisterenavond al bekend gemaakt!

    Persoonlijk juich ik iedere BSG castmember die er bij komt enorm toe!!! Dit wordt voor mij nu al de beurs der beurzen... En zo oud ben ik echt niet hoor...

  2. #52
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Sorry voor de offtopic maareh geweldige reldraad dit 8)

    Game on :P

  3. #53

    Standaard

    Begrijp de rel niet zo: Er komt een heel leuke filmcon in Utrecht (in mijn ogen dan) en iemand wordt afgezeken omdat hij iets te enthousiast post. Volgens mij schieten er een paar hier compleet het doel van deze draad voorbij. Vind dit meer een persoonlijke vendetta...

    Ik juich iedere conventie in NL toe, hoe groot of klein dan ook. Wat voor de één grote sterren zijn, zijn voor de ander oude meuk... Ieder het zijnde. En ik zie trouwens niet eens alleen oude meuk. Of behoort de nieuwe Star Wars serie en Star Trek: the Next Generation en Voyager daar tegenwoordig ook al toe?

    Sowieso is het een behoorlijk serieuze organisatie die achter deze con zit en zijn sporen al lang en breed verdient heeft. Persoonlijk denk ik dat dit wel eens de grootste con kon worden die dit kikkerlandje kent. Ik vind in ieder geval de namen die ze hebben staan al behoorlijk potentie hebben en dat 6 maanden voor het evenement! Ik kan persoonlijk niet wachten op wat er nog meer gaat worden toegevoegd. Ik denk dat er dadelijk zat komt om iedereen tevreden te stellen.

    Just my two cents.

  4. #54

    Standaard

    Hopelijk wel. Zijn nog best wel wat acteurs die ik in het echie wil ontmoeten.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    primeur,ik weet t nog eerder als de organisator zelf!!!
    Volgens mij was dit gisterenavond al bekend gemaakt!
    Dit was inderdaad gisteravond al bekend, zo'n 21 uur voordat bovenstaand bericht hier is gepost.

    Niet echt een primeur dus.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Begrijp de rel niet zo: Er komt een heel leuke filmcon in Utrecht (in mijn ogen dan) en iemand wordt afgezeken omdat hij iets te enthousiast post. Volgens mij schieten er een paar hier compleet het doel van deze draad voorbij. Vind dit meer een persoonlijke vendetta...

    Ik juich iedere conventie in NL toe, hoe groot of klein dan ook. Wat voor de één grote sterren zijn, zijn voor de ander oude meuk... Ieder het zijnde. En ik zie trouwens niet eens alleen oude meuk. Of behoort de nieuwe Star Wars serie en Star Trek: the Next Generation en Voyager daar tegenwoordig ook al toe?

    Sowieso is het een behoorlijk serieuze organisatie die achter deze con zit en zijn sporen al lang en breed verdient heeft. Persoonlijk denk ik dat dit wel eens de grootste con kon worden die dit kikkerlandje kent. Ik vind in ieder geval de namen die ze hebben staan al behoorlijk potentie hebben en dat 6 maanden voor het evenement! Ik kan persoonlijk niet wachten op wat er nog meer gaat worden toegevoegd. Ik denk dat er dadelijk zat komt om iedereen tevreden te stellen.

    Just my two cents.
    het is meer structureel, alles wat die persoon doet is uniek en de rest is bagger.
    maar ja ieder zijn ding, vergane glorie brengt nog steeds geld in het laatje
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    het is meer structureel, alles wat die persoon doet is uniek en de rest is bagger.
    Maar daartegenover staat iemand die alles van theThinWhiteDuke bij voorbaat bagger noemt, dus waar ligt het probleem? Ik zou zeggen: zoek elkaars e-mail op en vecht het daar lekker verder uit...

    On-topic: Dirk Benedict vorig jaar op FACTS gesproken en dat is een hele geschikte kerel! Ik heb echt helemaal niets met acteurs die voor veel geld een handtekeningetje zetten (zeker als ze alleen in een pak hebben gezeten, zoals Boba Fett ). Maar Benedict maakte er echt iets leuks van.


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    het is meer structureel, alles wat die persoon doet is uniek en de rest is bagger.
    Maar daartegenover staat iemand die alles van theThinWhiteDuke bij voorbaat bagger noemt, dus waar ligt het probleem? Ik zou zeggen: zoek elkaars e-mail op en vecht het daar lekker verder uit...

    On-topic: Dirk Benedict vorig jaar op FACTS gesproken en dat is een hele geschikte kerel! Ik heb echt helemaal niets met acteurs die voor veel geld een handtekeningetje zetten (zeker als ze alleen in een pak hebben gezeten, zoals Boba Fett ). Maar Benedict maakte er echt iets leuks van.
    denk je dat ik de enigste ben?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #59

    Standaard

    Sterker nog: ik had jou niet eens in gedachten


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Sterker nog: ik had jou niet eens in gedachten
    ok.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Begrijp de rel niet zo: Er komt een heel leuke filmcon in Utrecht (in mijn ogen dan) en iemand wordt afgezeken omdat hij iets te enthousiast post. Volgens mij schieten er een paar hier compleet het doel van deze draad voorbij. Vind dit meer een persoonlijke vendetta...

    Ik juich iedere conventie in NL toe, hoe groot of klein dan ook. Wat voor de één grote sterren zijn, zijn voor de ander oude meuk... Ieder het zijnde. En ik zie trouwens niet eens alleen oude meuk. Of behoort de nieuwe Star Wars serie en Star Trek: the Next Generation en Voyager daar tegenwoordig ook al toe?

    Sowieso is het een behoorlijk serieuze organisatie die achter deze con zit en zijn sporen al lang en breed verdient heeft. Persoonlijk denk ik dat dit wel eens de grootste con kon worden die dit kikkerlandje kent. Ik vind in ieder geval de namen die ze hebben staan al behoorlijk potentie hebben en dat 6 maanden voor het evenement! Ik kan persoonlijk niet wachten op wat er nog meer gaat worden toegevoegd. Ik denk dat er dadelijk zat komt om iedereen tevreden te stellen.

    Just my two cents.
    het is meer structureel, alles wat die persoon doet is uniek en de rest is bagger.
    maar ja ieder zijn ding, vergane glorie brengt nog steeds geld in het laatje
    Tja een flesje Cola kopen in de USA is natuurlijk ook uniek. :P Zo'n flesje doe je nooooooooit meer weg :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm mogen mensen van andere forums hier reclame maken voor hun eigen activiteiten of niet?
    In principe mag een commerciële instelling inderdaad geen reclame voor zichzelf maken zonder toestemming van de redactie. Ik neem aan dat de redactie óf deze thread niet gezien heeft, óf van mening is dat het onderwerp (en de thread zelf)voor ons aller vermaak is...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    hm mogen mensen van andere forums hier reclame maken voor hun eigen activiteiten of niet?
    In principe mag een commerciële instelling inderdaad geen reclame voor zichzelf maken
    Oei en had ik het net over Coca Cola, bedrijfje van m'n broer. :wink: .
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Sterker nog: ik had jou niet eens in gedachten
    ok.
    Shit, zo ontstaan er geen rellen :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik neem aan dat de redactie van mening is dat het onderwerp (en de thread zelf)voor ons aller vermaak is...

    Nou, dát kun je wel zeggen, ja!!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Shit, zo ontstaan er geen rellen :wink:

    Tsss...een beetje de boel willen opnaaien...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Shit, zo ontstaan er geen rellen :wink:

    Tsss...een beetje de boel willen opnaaien...
    Nou eh.....op mijn leeftijd is het beste wel fijn als er af en toe nog opwinding ontstaat :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Isis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Shit, zo ontstaan er geen rellen :wink:

    Tsss...een beetje de boel willen opnaaien...
    Nou eh.....op mijn leeftijd is het beste wel fijn als er af en toe nog opwinding ontstaat :wink:

  19. #69

    Standaard

    Gast nummer 8:



    Marina Sirtis (Deanna Troi in StarTrek: the Next Generation)


  20. #70

    Standaard

    MOD. EDIT. Commerciële activiteiten en reclame ervoor alleen in overleg met de redactie van DVD.nl. Neem hiervoor contact op met Eric van Ballegoie.

  21. #71

    Standaard

    I'm so there!

    Orli Shoshan is al reden genoeg om een bezoekje te brengen aan de beurs :wink:

    Zullen er ook DVDs en andere filmmemorabilia verkocht worden uit binnen- en buitenland?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #72

    Standaard

    Yo Donnie,mocht ik ook gaan,zal ik je mijn nr es pm-en,kenne we es een pilske pakken!(Hele Con interesseert me uiteraard geen fuck )

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #73

    Standaard

    Nieuwe gast:

    Carel Struycken

    Op een Nederlandse conventie hoort uiteraard ook minimaal één gast van eigen bodem. Carel Struycken werd op 30 juli 1948 geboren in Den Haag.
    Carels echte doorbraak werd geforceerd door George Lucas. De regisseur wilde de 2 meter 13 lange acteur als King Terak hebben in zijn tv-film Ewoks: The Battle for Endor (1985). Daarna is Carel in tal van series en films te zien geweest: Star Trek: The Next Generation (als de onvergetelijke Mr. Homn), Twin Peaks, The Witches of Eastwick, Babylon 5, Men in Black… En in Amerika heeft hij een heuse cultstatus bereikt door zijn rol als Lurch in The Addams Family en The Addams Family Values.

  24. #74
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    Yo Donnie,mocht ik ook gaan,zal ik je mijn nr es pm-en,kenne we es een pilske pakken!(Hele Con interesseert me uiteraard geen fuck )

    mazzel,niels
    hehe same here. Vind het maar niks om naar "semi" bekende "uitgerangeerde" acteurs te kijken die op een stoeltje zitten te gapen en handtekeningetjes zitten uit te delen.

  25. #75

    Standaard

    Vandaag hebben we weer een nieuwe gast bekendgemaakt:

    Erin Gray

    Geboren in Honolulu op 7 januari 1950, daarna verhuisd naar Palms Springs in Californië. Met zo’n omgeving wil het wel wat zeggen als je als 15-jarig meisje wordt opgepikt om modellenwerk te doen. Het is Erin overkomen en het heeft haar zeker geen windeieren gelegd. Op haar zeventiende had ze haar eerste tv-rolletje al te pakken als danseres in Malibu U. Op haar achttiende verhuisde ze naar New York, waar ze voor veel grote cosmetica- en kledingmerken model stond.

    Pas in 1978 (ze was inmiddels al moeder geworden) begon ze serieus een acteercarrière. Haar eerste grote rol: kolonel Wilma Deering in Buck Rogers in the 25th Century. Toen de serie stopte in 1981, was haar gezicht al bijna niet meer weg te denken van tv. Dat bleef nog een paar jaar zo, doordat ze van 1982 tot 1987 in de hooggewaardeerde serie Silver Spoons speelde. De afgelopen jaren was ze onder andere te zien in de succesvolle serie Profiler waarin ze een belangrijke bijrol speelde.

    Erin heeft de afgelopen jaren in diverse onafhankelijke films gespeeld, waaronder Official Denial waarin ze naast Dirk Benedict te zien was. Daarnaast is ze co-auteur van een handboek over camera-acteren en geeft ze Tai Chi lessen op de Universiteit van Californië in Los Angeles.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •