De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard CYBERHOME CH-DVD 400

    Dit spelertje van de MediaMarkt kost slechts €46,- en functioneert uitstekend! Met 4 drukken op de knop regiovrij te maken, en de meest essentiele aansluitingen zijn voorhanden. Alleen geen optical, maar dat vind ik niet zo belangrijk.

    Als je iets zonder risico wilt kopen is dit de top, dacht ik zo.

    Hij is lekker klein en sober en goedkoop en universeel inzetbaar.
    Gaat dat halen!
    Twijfel niet langer!

    Als er behoefte is aan de regiohack zal ik dit nog wel updaten.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Hm, voor die prijs kun je niet al te veel verwachten qua beeld en geluid dacht ik zo. Voor de echte die hard HT freak is dit 3x niks :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #3

    Standaard

    Hoeveel diehard HTfreaks zijn er hier?
    Ik hou van goeie films, en in dat geval is bioscoopprojectie al super, terwijl je wat betreft scherpte en geluid thuis al iets veel beters kan bouwen. Maar het gaat me niet zozeer om de superkwaliteit, die 5 procent die je dan extra krijgt is te verwaarlozen.
    Wie keek er vroeger allemaal naar VHS? Die waren toch ook ranzig? Dat gezeur over de hoogste kwaliteit,... nee koop lekker de criterioncollectie op, als je toch niet weet wat je met je geld moet doen.

    Alle dvd's kopen die je in je handen kunt krijgen getuigt ook niet echt van oprechte voorliefde voor film. Meer een kapitalistische eigenschap dunkt me. En het lijkt erop dat er veel dwangmatige kopers rondlopen hier.

    In ieder geval is dit apparaatje uiterst bekwaam in zijn functie, hij speelt goed af en het beeld is zoals het hoort... scherp en kleurrijk.

    Natuurlijk heb ik ook graag een mooie scherpe film. De goedkope Dune is te smerig voor woorden, maar dat ligt aan de aspectratio, en ook aan het schijfje zelf, de speler draagt daar niet veel aan bij.

    Wat voor speler hebben jullie dan?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Hoeveel diehard HTfreaks zijn er hier?
    Ik hou van goeie films, en in dat geval is bioscoopprojectie al super, terwijl je wat betreft scherpte en geluid thuis al iets veel beters kan bouwen. Maar het gaat me niet zozeer om de superkwaliteit, die 5 procent die je dan extra krijgt is te verwaarlozen.
    Wie keek er vroeger allemaal naar VHS? Die waren toch ook ranzig? Dat gezeur over de hoogste kwaliteit,... nee koop lekker de criterioncollectie op, als je toch niet weet wat je met je geld moet doen.

    Alle dvd's kopen die je in je handen kunt krijgen getuigt ook niet echt van oprechte voorliefde voor film. Meer een kapitalistische eigenschap dunkt me. En het lijkt erop dat er veel dwangmatige kopers rondlopen hier.

    In ieder geval is dit apparaatje uiterst bekwaam in zijn functie, hij speelt goed af en het beeld is zoals het hoort... scherp en kleurrijk.

    Natuurlijk heb ik ook graag een mooie scherpe film. De goedkope Dune is te smerig voor woorden, maar dat ligt aan de aspectratio, en ook aan het schijfje zelf, de speler draagt daar niet veel aan bij.

    Wat voor speler hebben jullie dan?
    5 procent is wel heel laag hoor :wink:

    Ik wil je speler niet afkraken ofzo hoor, en als dat zo bij jou is overgekomen dan bied ik mijn excusses aan. Als jij er tevreden mee bent dan is het toch prima? :wink:

    Het ligt er maar net aan wat voor eisen je stelt aan je audio en visuele belevenis en het ligt natuurlijk ook aan de dvd die je in de speler stopt (zoals jij al aangaf).

    Ik heb zelf trouwens een merkloze dvd-rom speler in m'n pc :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  5. #5

    Standaard

    Okee, okee,
    anyway,

    Het is toch onzin om een briljante speler te kopen als de kwaliteit van de film toch ook grotendeels in het schijfje zelf zit?
    Dat spelertje van MM is wat betreft prijs/kwaliteitverhouding echt een 9/10 waard. Van alle andere dure dingen vraag ik ma dat altijd maar af.

    En dvd's kijken op de computer is pas echt erg... dat vind ik zo lelijk. Zal wel weer aan mijn compyter liggen :P
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hoeveel diehard HTfreaks zijn er hier?
    Helaas zijn het er te weinig.

    Het is toch onzin om een briljante speler te kopen als de kwaliteit van de film toch ook grotendeels in het schijfje zelf zit?
    Hier heb je gedeeltelijk gelijk in maar als je het zo benaderd dan zit je er helaas naast.
    Het is een samenwerking van de data (de dvd zelf) en de speler.
    Wanneer je echt weet hoe het "kan" zijn en wat voor invloed beide hebben dan zal je waarschijnlijk niet van deze uitspraken doen zoals onderstaande quote.

    Van alle andere dure dingen vraag ik ma dat altijd maar af.
    Hieruit maak ik op dat je redelijk weinig tot geen ervaring heb met de betere sets.

    En dvd's kijken op de computer is pas echt erg... dat vind ik zo lelijk. Zal wel weer aan mijn compyter liggen :P
    Waarschijnlijk wel al kijk ikzelf ook niet via de computer maar dat komt wellicht omdat ik een topspeler heb staan.

    Let wel, ik zeg hier niet dat je niet tevreden kan zijn met je speler.

  7. #7

    Standaard

    Al goed, gooi er een slot op.

    Mocht ik ooit nog eens over een fortuin beschikken, dan vergrijp ik me misschien nog eens aan zo'n multimediawondermachine. Zolang ik de kwaliteit van de film acceptabel vind, en niet zozeer het accent leg op de megascherpe weergave daarvan, blijf ik bij mijn kleine fijne Cyberhomepje.

    Ik geef toe dat ik niet het fijnste weet van spelers, maar het nut daarvan ontgaat me dan ook grotendeels.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101

    Ik geef toe dat ik niet het fijnste weet van spelers, maar het nut daarvan ontgaat me dan ook grotendeels.
    Dat is logisch totdat je er serieus ervaring mee krijgt.
    In dat geval weet je waarschijnlijk wat we bedoelen.
    Voor de rest, geniet gewoon van je spullen want daar gaat het tenslotte om.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •