Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn sitenaam gebanned op dvd.nl, waarom?

    Beste dvd.nl crew,

    Mijn naam is René. Ik ben admin van het forum Co11ectiblez.nl (vervang de 1 door een l aangezien deze naam nu gebant is).

    Ik post al maanden op dit forum echter alleen in de Merchandise draad van dvd.nl Link.

    Onlangs werden er op het Co11ectiblez forum een aantal zeer exclusieve foto's gepost (niet door mijzelf). Deze foto's waren op dat moment bijna, zo niet, nergens anders te vinden op internet. Voorbeeld foto. Dit zijn nu niet echt bepaald foto's welke GEWOON op de Sideshow site (fabrikant) te vinden zijn zoals een moderator van dvd.nl aangaf.

    Mijn post werd dan ook met de volgende opmerking aangepast:


    MOD. EDIT: Gelieve op te houden met die reclame van je eigen forum. De foto's staan ook gewoon op www.sideshowtoy.com.

    Een moderator die dus niet weet waar hij overpraat (of hij moet de exacte url opgeven van deze foto op de sideshow site) en mij wel op deze manier aanspreekt. Gevolg? Mijn sitenaam gebant terwijl ik maar twee tot driemaal een link doorverwezen heb naar het andere forum.

    Dit begreep ik (en vele andere) totaal niet. Hieronder volgen mijn reacties in de merchandise draad:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 0meg@

    Niet alle foto's welke in deze url staan komen van de sideshow site. Maar goed, het heeft niet zoveel zin om er tegenin te gaan. Af en toe een linkje plaatsen naar een ander forum welke niks te maken heeft met dvd's is niet toegestaan maar tig foto's van bijvoorbeeld winkel namen wel (voorbeeld Foto link zijn wel toegestaan?

    Prima dan weet ik dat.
    Na geen reactie hierop gekregen te hebben volgt mijn tweede reactie:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 0meg@
    Nu wil ik toch het een en ander aankaarten. Wat is wel en niet toegestaan?

    Ik zie heel veel signatures van members met de volgende tekst/links:

    - Wordt lid van (site)
    - Mijn forum (site)
    - Mijn website
    - Mijn collectie (link eigen site)
    - .....nl/Alles over....
    - .....nl/Mijn favoriete....

    Dan hebben we het nog niet eens gehad over de tig winkel links naar producten (is dat geen reclame maken?)

    Ik post alleen in deze draad om een bijdrage te leveren aan het merchandise "wereldje". Ik post driemaal een link naar een site waar foto's staan (toevallig het forum) en dat is voor de crew teveel? Een site is dus wel toegestaan?

    Dan besluiten jullie om mijn post direct te verwijderen en het woord Co11ectibelz te bannen van dvd.nl?

    Dus als ik het goed begrijp mag ik zelf geen reclame maken voor mijn forum? (is dit wel reclame? zo zie ik het dus niet) Een ander mag dit antwoord dus wel posten?

    Misschien ligt het wel aan mij hoor maar als ik dit zo lees dan klopt er volgens mij niks van. De regels die ik nu volgens jullie heb overtreden gelden dus alleen voor mij? Zo niet, dan denk ik dat jullie 1/3 van de posts op dvd.nl kunnen verwijderen/aanpassen.

    Veel succes!
    Er word hier gesproken over reclame maken voor je eigen forum/site etc (zo zie ik het dus helemaal niet en is dit ook helemaal niet mijn bedoeling geweest). Wat gebeurt er als ik mijzelf onder een andere naam hier inschrijf en een link plaats naar Co11ectiblez? Is dat wel toegestaan? Wat gebeurt er als er een andere member een link plaatst naar het forum? Is dat wel toegestaan? Moet ik dan maar liegen en zeggen dat ik de eigenaar niet ben? Wat is het verschil tussen een link plaatsen naar dit forum en een link plaatsen naar een forum uit bv Amerika/China etc.?

    Waarom is het wel toegestaan om tig winkelnamen/merknamen te noemen ? Dat is blijkbaar wel toegestaan maar een forum voor een liefhebber wordt zonder waarschuwing direct gebanned?

    Eerst was mijn gedachte; Laat ik het maar rusten. Aangezien ik behoorlijk veel reacties gekregen heb ben ik duidelijk niet de enigste die er niks van snapt.

    Kunen jullie mij/ons eens duidelijk maken hoe het zit? Misschien kan de desbetreffende mod ook een link plaatsen waar deze foto op de sideshow site staat (ja, als je langgenoeg wacht dan zal hij wel verschijnen). Zo niet, dan is een verontschuldiging wel op zijn plaats aangezien door deze reactie het hele forum gebanned is. Of vraag ik nu teveel?

  2. #2

    Standaard

    Beste,

    Ik ben zelf niet 100% op de hoogte van wat er precies gebeurd is, maar ik heb het wel globaal meekgekregen.

    Op dit forum geldt dat het niet de bedoeling is om andere sites te spammen. Af en toe een link naar belangrijke informatie op andere sites is prima, maar het moet geen doel opzich worden. Zoals je zelf aangeeft begeef jij je vrijwel uitsluitend in het merchandise forum en neem je aan overige discussies geen deel.
    Ik heb van de mods begrepen dat jij informatie (waaronder foto's) van andere sites haalt en dan vervolgens stelselmatig naar je eigen site verwijst als bron, dat in plaats van de echte bron. Dat is iets wat wij niet willen hebben.

    Verder voel ik er niet veel voor om hier met jou in duscussie te gaan over wat andere forumgebruiker doen, als wij het idee hebben dat iemand het forum exessief gebruikt om zijn eigen site te pushen dan nemen we daar maatregelen tegen. In dat geval hadden wij zeer sterk de indruk dat dat het geval was, het feit dat je er nu speciaal een thread voor opent sterkt dat vermoeden alleen maar verder.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    Heel erg eenvoudig: wij (de crew) hebben onlangs besloten een einde te maken aan 'usernames' die een URL of Email-adres bevatten.

    Om te voorkomen dat we dik 11.000 usernames handmatig af moesten gaan hebben we gekozen voor de meest praktische oplossing: het verwijderen van namen met domeinnamen, bv.: domein.nl.

    Onze regels zijn wat dat betreft eenvoudig (te handhaven): spam (al of niet commercieel) wordt door ons niet toegestaann tenzij het overduidelijk is dat er geen 'kwade opzet' in het spel is (bv. een link naar een goedkope dvd of een afbeelding van een prive-collectie).

    Natuurlijk is het zo dat er nog genoeg posts te vinden zijn her en der waar wel 'gespamd' wordt, wij zijn echter eenvoudigweg niet in staat om alle posts op inhoud te controleren.

    Voel je in ieder geval niet persoonlijk aangesproken, onze actie is forumbreed doorgevoerd...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  4. #4

    Standaard

    @Eric: hmz, stereo-moderaten?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  5. #5

    Standaard

    Ik kan dit ook niet echt reclame vinden... 0meg@ verdient verder niets aan zijn site en ik vind het juist wel ok dat hij niet alles wat hij daar typt ook nog eens op dvd.nl gooit. Een link is dan vaak makkelijker.

    Ik doe het zelf ook vaak. Een korte review op dvd.nl en voor een uitgebreidere versie doorverwijzen naar mijn web-log (zie signature ).

    [edit]dit was getypt vóór de reactie van de mods te hebben gezien


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beste,

    *knip*
    Verder voel ik er niet veel voor om hier met jou in duscussie te gaan over wat andere forumgebruiker doen, als wij het idee hebben dat iemand het forum exessief gebruikt om zijn eigen site te pushen dan nemen we daar maatregelen tegen.

    *knip*
    Sorry hoor, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het hier om "vriendjespolitiek" gaat...

    En inderdaad, co11ectiblez.nl is iets waar we allemaal wat aan kunnen hebben en daar komt bij dat het geen site is met een winstoogmerk...

  7. #7

    Standaard

    Toevoeging op mijn eerdere bericht:

    Het lijkt me ook geen concurerende site. Dat jullie "problemen" hebben met het doorlinken naar dvdforum.nl, kan ik wat dat betreft veel beter snappen.


  8. #8

    Standaard

    Of een site al dan niet commercieel is danwel een 'concurrent' is van DVD.nl doet er niet zoveel toe. Waar het ons om gaat is dat wij het willen ontmoedigen dat mensen zich voornamelijk op het forum begeven om hun eigen sites in de picture te krijgen.

    @Timothy: In jouw geval geldt dat jij zodanig aan het forum deelneemt dat wij er uiteraard geen probleem mee hebben als je af en toe links naar jouw eigen site plaatst, in het overgrote merendeel van jouw posts is dat immers niet het geval.
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik ben zelf niet 100% op de hoogte van wat er precies gebeurd is, maar ik heb het wel globaal meekgekregen.
    Niks persoonlijks maar dan ga ik liever met de betreffende mod in discussie welke mij een valse beschuldiging heeft gegeven door te zeggen dat deze foto's gewoon op de sideshow site te vinden waren. Een echte kenner had geweten dat dit zeer exclusieve foto's zijn die naar mijn weten alleen op co11ectiblez gepost waren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Op dit forum geldt dat het niet de bedoeling is om andere sites te spammen. Af en toe een link naar belangrijke informatie op andere sites is prima, maar het moet geen doel opzich worden.
    Dit is totaal niet mijn doel. Waarom zou ik willen spammen? Ik heb nu een zeer leuke club mensen op mijn forum en ik zit niet te springen om leden aantallen. "Kwaliteit" van het forum gaat voor.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Zoals je zelf aangeeft begeef jij je vrijwel uitsluitend in het merchandise forum en neem je aan overige discussies geen deel.
    Dat klopt! Ik deel mijn informatie graag met de members van dvd.nl. Zij zijn immers ook verzamelaar.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik heb van de mods begrepen dat jij informatie (waaronder foto's) van andere sites haalt en dan vervolgens stelselmatig naar je eigen site verwijst als bron, dat in plaats van de echte bron. Dat is iets wat wij niet willen hebben.
    Stelselmatig is wat overdreven niet? Vier van de 79 posts is stelselmatig?

    Toevallig waren er de afgelopen week drie nieuwe statues gelanceerd en daarvan had ik de foto's. De bron kan ik niet geven omdat dit, hoe zal ik het noemen, inside informatie is. Een directe link bestaat niet. Het is echt een primeur voor de verzamelaars. De mensen in de merchandise draad weten precies wat ik bedoel. Dus eigelijk was Co11ectiblez de bron.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    In dat geval hadden wij zeer sterk de indruk dat dat het geval was, het feit dat je er nu speciaal een thread voor opent sterkt dat vermoeden alleen maar verder.
    Dan zit je er toch echt naast. Dat is helemaal niet de reden waarom ik er een thread over begin. Het gaat mij om de manier waarop het gaat. Eerst een dikke MOD break met een waarschuwing welke totaal onterecht is. Dan een ban van mijn site. Het had ook anders gekunt.

    De crew had ook de keus om een simpele pb te sturen zodat ik mijn signature kon aanpassen. Nu heb ik geen kans gehad, is dat wel zo eerlijk?

  10. #10

    Standaard

    Waarom kunnen beiden forums niet netjes naast elkaar leven
    Op collectibles wordt DVD.nl ook wel eens vernoemd (als extra aanvulling) en beide forums zijn een leuke aanvulling op elkaar :wink: Ik denk dat collectibles ook een beetje geviseerd werd door een welbepaald mod. want ik heb hier al andere spams gezien over een ander bekend forum dat ik maar alles behalve vond
    Laten we vooral hier geen ruzie over maken :wink: , valt mij wel op dat heel wat post van de merchandise thread gemaakt worden door leden van collectibles :wink:

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Heel erg eenvoudig: wij (de crew) hebben onlangs besloten een einde te maken aan 'usernames' die een URL of Email-adres bevatten.

    Om te voorkomen dat we dik 11.000 usernames handmatig af moesten gaan hebben we gekozen voor de meest praktische oplossing: het verwijderen van namen met domeinnamen, bv.: domein.nl.
    Dat begrijp ik alleen heb ik geen username met een url of email adres. Het ging om de signature. Of versta jij onder een username ook een signature? Dan heb je gelijk.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Onze regels zijn wat dat betreft eenvoudig (te handhaven): spam (al of niet commercieel) wordt door ons niet toegestaann tenzij het overduidelijk is dat er geen 'kwade opzet' in het spel is.
    Dus jullie zijn ervan overtuigd dat ik met "kwade" opzet deze links gepost heb? Helaas is het dan mijn woord tegen de gehele crew en daarvan kan ik niet "winnen". Nogmaals, het is absoluut geen kwade opzet geweest!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik kan dit ook niet echt reclame vinden... 0meg@ verdient verder niets aan zijn site en ik vind het juist wel ok dat hij niet alles wat hij daar typt ook nog eens op dvd.nl gooit. Een link is dan vaak makkelijker.
    [edit]dit was getypt vóór de reactie van de mods te hebben gezien
    Nee, verdienen doe ik er niet aan, integendeel. Co11ectiblez draait op een dedicated server welke ik zelf financieer. Daarvan kan ik toch wel elke maand een dvd of acht kopen (en dan hebben we het niet over dvd's uit de grabbelbak :wink: ).

    Ik doe dit puur uit liefhebberij voor merchandise en het liefst deel ik al het nieuws wat uitkomt met alle members/verzamelaars.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Of een site al dan niet commercieel is danwel een 'concurrent' is van DVD.nl doet er niet zoveel toe. Waar het ons om gaat is dat wij het willen ontmoedigen dat mensen zich voornamelijk op het forum begeven om hun eigen sites in de picture te krijgen.
    Nogmaals, ik heb dvd.nl helemaal niet "nodig" om publiciteit te krijgen. Zoals je op mijn forum kunt lezen is er zelfs doorverwezen naar dvd.nl omdat daar een inkoopactie gaande is. Leuk toch? Waarom zou ik dat niet toestaan op mijn forum, dit is toch alleen maar gunstig voor de verzamelaar. Een merchandise item voor een mooie prijs!

    Zo zie ik het ook omgekeerd. Laten we de members van forums eens op de eerste plaats zetten en bedenken hoe zij aan zoveel mogelijk informatie kunnen komen. Immers, zonder leden kan een forum niet bestaan toch?

  14. #14
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Heel erg eenvoudig: wij (de crew) hebben onlangs besloten een einde te maken aan 'usernames' die een URL of Email-adres bevatten.

    Om te voorkomen dat we dik 11.000 usernames handmatig af moesten gaan hebben we gekozen voor de meest praktische oplossing: het verwijderen van namen met domeinnamen, bv.: domein.nl.

    Onze regels zijn wat dat betreft eenvoudig (te handhaven): spam (al of niet commercieel) wordt door ons niet toegestaann tenzij het overduidelijk is dat er geen 'kwade opzet' in het spel is (bv. een link naar een goedkope dvd of een afbeelding van een prive-collectie).

    Natuurlijk is het zo dat er nog genoeg posts te vinden zijn her en der waar wel 'gespamd' wordt, wij zijn echter eenvoudigweg niet in staat om alle posts op inhoud te controleren.

    Voel je in ieder geval niet persoonlijk aangesproken, onze actie is forumbreed doorgevoerd...
    Nou kan ik mij vergissen maar volgens mij is (of was) www.collectiblez.nl gewoon gebanned en sites als forum.fok.nl www.frs.nl www.vanleest.nl niet, lijkt mij toch niet echt sprake van een 'forumbrede' regel, maar gewoon direct tegen Omega's site gericht? En met username's heeft het al helemaal niets te maken.

    Daarnaast vind ik het ook onzin dat omdat Omega niet zoveel posts heeft en dat zijn posts zich voornamelijk op merchandise concenteren hij dus 'geen bijdrage' aan het forum zou leveren, als hij 1000 off-topic posts in het ouwehoer topic zet mag het ineens wel ofzo?

  15. #15

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid (stond volgens mij ook wel in mijn PM die ik je destijds stuurde): ik ben degene die je opriep om gewoon de foto's hier te plaatsen of te linken naar de originele site. Het viel mij namelijk op dat je een aantal keer opmerkingen plaatste als "kijk hier voor meer foto's" met een link erachter naar jouw forum. Kijk, als dit 1 keer gebeurd: geen probleem. Maar het viel mij toen een aantal keer achter elkaar op.

    Daarnaast gaf een globale blik op je posts mij de indruk dat je in de helft van je posts verwijst naar jouw forum. Kun je het mij dan kwalijk nemen dat ik dat als spam zie?

    Dat de naam van je forum nu in de censuurlijst staat, lijkt mij op zich geen onherroepbare regel. Zeker nu je aangeeft dat het geen kwade opzet is. Als je dan in te toekomst deze gang van zaken probeert te voorkomen, heb ik er in ieder geval geen bezwaar tegen.

    Het is in ieder geval (volgens mij) geen forumregel dat sites zonder illegale contents gebanned worden. Trouwens: de site is niet gebanned, slechts het woord collectiblez.

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Maar woorden bannen is toch ook niet echt een normale gang van zaken of wel Herjan?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V
    Maar woorden bannen is toch ook niet echt een normale gang van zaken of wel Herjan?
    Jawel hoor. Elk forum kan een censuurlijst opstellen. Bepaalde ziektes bijvoorbeeld kun je erin zetten. Niet vanwege de ziekte, maar vanwege scheldpartijen waarin die ziektes benoemt worden....

    Maar daar gaat deze discussie niet over.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Even voor de duidelijkheid (stond volgens mij ook wel in mijn PM die ik je destijds stuurde): ik ben degene die je opriep om gewoon de foto's hier te plaatsen of te linken naar de originele site.
    Zo een vermoeden had ik al. Kun jij mij dan nu de link geven waar deze foto op de sideshow site staat?



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Het viel mij namelijk op dat je een aantal keer opmerkingen plaatste als "kijk hier voor meer foto's" met een link erachter naar jouw forum. Kijk, als dit 1 keer gebeurd: geen probleem. Maar het viel mij toen een aantal keer achter elkaar op.
    Klopt er kwamen een aantal beelden uit waarvan ik/het forum vrij exclusieve foto's had.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Daarnaast gaf een globale blik op je posts mij de indruk dat je in de helft van je posts verwijst naar jouw forum. Kun je het mij dan kwalijk nemen dat ik dat als spam zie?
    De helft van mijn +/- 80 posts? Hoe kom je daarbij? Dat moeten dus 40 posts zijn? Je weet net zo goed als ik dat dat helemaal niet waar is!

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Lijkt mij toch niet dat je de sitenaam gelijk kunt stellen met een ziekte/scheldwoord? Ik geloof niet dat die naam gebanned is om scheldpartijen te voorkomen, tenzij jij je aangesproken voelt als ik je voor collectible uitmaak? En ik dacht juist dat deze discussie er precies over ging dat dat woord gebanned was?

  20. #20

    Standaard

    Wie zegt dat we zijn collectiblez als een scheldwoord zien?

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Nouja, ik vraag of het normaal is om woorden te censureren (waarmee ik dus, gezien ik in dit topic zit, doel op 'collectibles'), en jij komt met uitleg dat elk forum scheldwoorden kan bannen om scheldpartijen te voorkomen (die uitleg over scheldwoorden voegde je trouwens later toe?). Daardoor leg jij volgens mij die link?

  22. #22

    Standaard

    Alexander met alle respect: Meng je aub niet in deze discussie die, voor zover mij duidelijk, niets met jou te maken heeft. Niemand 'wint' daar iets mee.

    Collectibles is als woord weer ge-unbanned dus lijkt de discussie met sowieso ten einde.
    Eric van Ballegoie

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Collectibles is als woord weer ge-unbanned dus lijkt de discussie met sowieso ten einde.
    Eeeeuh... Nou... Het is nog niet helemaal ten einde...
    Als jij de site niet uit de ban-list had gehaald, dan had ik het nu zeker gedaan... want ik ben namelijk ook degene die 'm erin had gezet


    Omeg@:
    Dit had ik gedaan na de melding van Herjan. Ik heb toen alleen je laatste berichten doorgekeken en kreeg daarbij zelf ook sterk de indruk dat er gespammed werd. Dat ik die indruk kreeg, kwam omdat dié berichten redelijk snel achter elkaar waren geplaatst en ook niets anders dan een aanprijzing van de site bevatten.

    Aangezien het op dat moment al erg laat op de avond / begin van de nacht was (net als nu), besloot ik om de sitenaam op dat moment in de banlist te gooien, zodat het met spam "flooden" van het forum zinloos zou zijn... zo werkt dat namelijk vaak met spammers... die komen als er geen beheerders zijn (ik stond/sta vaak invisible) om vervolgens het ene na het andere bericht te plaatsen... met tientallen tegelijk.

    En eerlijk gezegd heb ik er sindsdien niet meer aan gedacht... ... maar wanneer je dit (je verklaring) meteen had duidelijk gemaakt, had ik de ban ook meteen opgeheven.

    Sorry als je er slecht van hebt geslapen...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Alexander met alle respect: Meng je aub niet in deze discussie die, voor zover mij duidelijk, niets met jou te maken heeft. Niemand 'wint' daar iets mee.

    Collectibles is als woord weer ge-unbanned dus lijkt de discussie met sowieso ten einde.
    Ik ga me er toch weer mee bemoeien...

    Volgens mij heeft het met iedereen te maken, iedereen zou een andere site kunnen aanbevelen waarna het op deze manier gebanned wordt. Het gaat niet om het "winnen" ergens van, het gaat om duidelijkheid, om het overbodig toepassen van censuur.

    Waarom zouden forumleden niet voor elkaar op kunnen komen als het gaat om een discussie met het beheer ervan?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Alexander met alle respect: Meng je aub niet in deze discussie die, voor zover mij duidelijk, niets met jou te maken heeft. Niemand 'wint' daar iets mee.

    Collectibles is als woord weer ge-unbanned dus lijkt de discussie met sowieso ten einde.
    Ik ga me er toch weer mee bemoeien...

    Volgens mij heeft het met iedereen te maken, iedereen zou een andere site kunnen aanbevelen waarna het op deze manier gebanned wordt. Het gaat niet om het "winnen" ergens van, het gaat om duidelijkheid, om het overbodig toepassen van censuur.

    Waarom zouden forumleden niet voor elkaar op kunnen komen als het gaat om een discussie met het beheer ervan?
    Als je je ermee wilt bemoeien, moet je wel eerst lezen waar het over gaat! Het gaat helemaal niet over het aanbevelen van sites, maar over vermeend spammen of flooding.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •