Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 109 van 109 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomDemuynck
    Eh... Veranderen ze dan de titel naar Age 3?
    Ze zullen der wel iets op vinden

  2. #102

    Standaard

    Gistermiddag gezien. Best aardig, maar had er wat meer van verwacht.. Zaten wat personages in die meer irriteerden dan dat ze grappig waren (dat figuur dat van alles wil verkopen bijvoorbeeld).

  3. #103

    Standaard

    Heb deze gisteravond gezien. Vond het wel een grappige film. Maar wel een stuk minder dan deel 1, vooral doordat het verhaal erg matig was en een paar nieuwe irritante personages. Maar Scrat, en een paar andere leuke grappen maakten veel goed...

  4. #104

    Standaard

    Heb 'm afgelopen week ook gezien in 't Rembrandt Theater in Utrecht. Erg van genoten! Vond 'm niet heel erg veel onderdoen voor deel 1, om eerlijk te zijn. Van mij mag deel 3 komen.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  5. #105

    Standaard

    Ben gisteren heen geweest, vond hem echt top! Omdat deel 1 zo goed was, dacht ik eigenlijk dat hij alleen maar tegen kon vallen, maar dat deed 'ie dus echt niet...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #106

    Standaard

    Ik ben gisteren ook geweest.

    Totaal anders dan de vorige, maar zeker even leuk! De grappen waren iets harder, maar de combinatie van emotie, humor en spanning was weer uitermate goed gelukt!

    Enkele memorabele gebeurtenissen uit de film:

    [spoiler:c65a56a8d8]
    -Elke Scrat-scene (jammer dat hij pas op het einde echt invloed had op het verhaal. In deel 1 kwam hij meer in aanraking met de personages).
    -De scene waarin Eddy door de vlucht vliegt, op heldere toon zingt "i believe i can fly" en vervolgens tegen een boom of rots aanbotst met de "afscheidwoorden" van zijn vriend.
    -De scene waarin Manny een mamoetenkudde tegenkomt.
    -De scenes waarin ze bij het water zijn. Wow!
    [/spoiler:c65a56a8d8]

    Ik stoor me trouwens nu extra aan de Volkskrant recensie. Met de woorden "de relatie tussen Manny en Ellie blijft ergens halverwege steken". Dat klopt niet, de relatie wordt keurig afgemaakt en kent zelfs enorm veel humor en drama die je ook in een romantische komedie zou verwachten..uiteraard met een ice-age toevoeging.

    Topfilm!

  7. #107

    Standaard

    [Btje offtopic]

    Had al jaren een filmpje op mijn HD staan waarin Scrat de hoofdrol speelt en zijn tegenspeler een Afrikaanse jager die wel een eekhoorntje lust.

    Hij is echt megagrappig, little more bloody, en niet echt voor kinderen denk ik....

    http://www.speedyshare.com/865846979.html



    [/Btje offtopic]

  8. #108

    Standaard

    Wat een enorme misser deze film.......had er torenhoge verwachtingen van na de enorme topper Ice Age 1, maar voelde al na 10 minuten dat deze film niet in de schaduw kan staan van zijn illustere voorganger.

    Hier en daar voor mij een vage glimlach, en het verhaal, tja wat voor verhaal.....zelfs scratch kan de film niet redden, waardeloze prul in mijn ogen, ze moeten het hierbij houden en zeker niet een nog meer uitgeknepen deel 3 uitbrengen, deel 2 is al te veel........jammer jammer, deel 1 is werkelijk een sublieme animatie film met spanning, emotie en humor, alles wat deel 2 mist.

    Animatie is mooi gedaan, maar haalt niet het niveau van bv The Incredibels, en het geluid vond ik ook erg tegenvallen, zeker ook in direct vergelijk met The Incredibels die het plafond bijwijze van spreken deed scheuren, vond het geluid mat en sublaag waren ze vergeten.......

    Wilde hem direct in de verkoop gooien maar mijn vrouw wil hem graag houden anders kon hij van mij direct weg.
    Grtz Ron

  9. #109

    Standaard

    Wow, ik heb 'm vandaag gezien en heb een compleet tegengestelde mening dan die van Ron-G.

    Ik vind 'm beter dat deel 1. Ik heb me sufgelachen met een aantal Scrat scenes en ik heb tegen het einde een traantje moeten wegpinken bij een scene die ik hier niet zal verklappen.

    De animatie is een andere stijl dan die van The Incredibles en vind ik persoonlijk mooier, omdat ie strakker en meer "Tex Avery" stiijl is.

    Nou ja, ieder zijn meug he ...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •