Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 203 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Luke Goss Talks Hellboy 2!


    ShockTillYouDrop.com talked exclusively to Luke Goss about starring as The Prince in writer/director Guillermo del Toro's Hellboy 2: The Golden Army, scheduled to hit theaters on August 1, 2008. Here's a clip:

    "I play 'the Prince' and in simplistic terminology he's the nemesis," he elaborates. "The great thing about him is he's not trying to take over the world, he's a rounded character that's not just driven by greed and I think people are going to enjoy the depth Guillermo brings to him."
    was dat de kerel ook niet die Jared Nomak speelde in Blade II?

    Leuk dat ie alweer in een Guillermo film de bad ass mag spele
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  2. #27

    Standaard

    hehe, zou tijd worden. Deel twee was al direct na deel 1 aangekondigt. En deel 1 was zo'n coole comicverfilming!
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #28

    Standaard

    Mee eens, love Hellboy. Vond alleen het eind een veels te slap cliche; you have a choice etc. Verders top, kijk uit naar deel 2.

  4. #29

    Standaard

    Gelukkig blijft Del Toro aan het roer, hopelijk kan hij het hoge niveau vasthouden van El Laberinto del Fauno.

  5. #30

    Standaard

    Release 11 Juli 2008

    Check hier de site

  6. #31

    Standaard





    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #32

    Standaard

    Geen bijzondere posters, maar ik heb er zin in.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #33

    Standaard

    Die abe-sapien heeft gewoon een snor. :P

  9. #34

    Standaard

    mja, gewoontjes, die posters, niet lelijk niet mooi... niets speciaals, kijk wel uit naar deze film
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Haha, geweldig, het past ook wel gewoon bij het character van Hellboy

  12. #37

    Standaard

    dat is het eerste dat ik ervan lees, wel leuk, vond de eerste wel goed

  13. #38

    Standaard

    Hellboy II Trailer Online Thursday
    Source: Universal Pictures December 19, 2007

    Universal Pictures tells us that the first Hellboy II: The Golden Army will debut online on Thursday, December 20th at noon PST/3p.m. EST. Be sure to stay tuned at that time!
    Ben benieuwd!

  14. #39

    Standaard

    Hoe laat is het hier in Belgie en Nederland als die trailer online komt?

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken Bekijk bericht
    Overtuigen doet deze trailer mij niet, een beetje een te makkelijke trailer. Ik hoop dat de persoons elementen en gedoseerde humor zoals uit deel een behouden blijven. Dit lijkt op veel, heel veel actie. De film zal het zwaar krijgen tegen een aantal andere toppers die op de rol staan deze zomer!
    Turn around and feel the vibe.....

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken Bekijk bericht
    Goed, visueel gezien wordt het dus weer een ontzettend mooi spektakel, echter ik ben bang dat de film de kracht van originaliteit van het eerste deel gaat missen. Hier en daar ook een beetje te veel 'Pan's Labyrinth' figuren en truukjes, naja even afwachten nog maar..

  18. #43

    Standaard

    Ik moet zeggen dat de reacties mij tegenvallen!
    Ik vind het idee dat hij de visie van pans labyrinth laat zien in Hellboy en daar meer actie bijdoet gewoon helemaal geweldig!
    lijkt mij een redelijke "sleeper" tussen alle grote releases!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  19. #44

    Standaard

    Lijkt mij ook helemaal geweldig!!! Ron Perlman kan bij mij al helemaal niks meer fout doen als hellboy en de actie en monsters zien er geweldig uit!!! Hopelijk dit keer wel een spetterende finale!!

  20. #45

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #46

    Standaard

    De trailer maakt me ook niet echt warm, maar dat deed deel 1 ook niet en die vond ik toch geweldig. Perfecte mix humor en aktie. Dus kom maar op met deel 2.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #47

    Standaard

    Deel 1 vond/vind ik geweldig.
    Deze trailer ziet er geweldig uit maar ik hoop wel dat hij deze keer wat meer aandacht aan het verhaal besteed en niet alleen mooie plaatjes schiet. Pan's Labyrinth en in mindere mate Hellboy 1 vond ik kwa verhaal niet echt denderend.

    Maar deze trailer smaakt wel naar meer

  23. #48

    Standaard

    Deel 1 was ik niet zo kapot van.
    Tijd geleden overigens dat ik die heb gezien, maar meen me te herinneren dat ik het maar zo zo vond.

    Maar de trailer van Hellboy 2 ziet er visueel wel heel erg goed uit moet ik zeggen. Hopelijk doen ze iets leuks met het verhaal, en zo niet dan is het verstand op nul en genieten van de beelden.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Necrid Bekijk bericht
    Deel 1 was ik niet zo kapot van.
    Ik ook niet. En aangezien die markt van de superhero-films wat mij betreft al helemaal verzadigd is zal ik dit vervolg waarschijnlijk niet gaan kijken.

  25. #50

    Standaard

    Trailer belooft veel goeds en er zit ook meer een Pan's Labyrinth sfeertje in met die aparte wezens. Kom maar op met deze film.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •