Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 203 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hellboy 2: The Golden Army (2008)

    Hellboy 2 Release 31 december 2006(USA)

    Cast:
    Mike Mignola
    Guillermo del Toro
    Ron Perlman

    Selma Blair Talks Hellboy 2 (LET OP BEVAT SPOILERS) Klik
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    VET COOL! Kan al niet wachten. Alleen jammer van Selma Blair. Vond haar alleen lekker in Cruel Intentions 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    Leuk! Een vervolg op een sterke comic-verfilming kan natuurlijk nooit kwaad. Hopelijk weten ze het niveau van deel 1 vast te houden.

  4. #4

    Standaard

    was toch al een thread over de hellboy sequels?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    was toch al een thread over de hellboy sequels?
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...hlight=hellboy :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  6. #6

    Standaard

    Goede zaak.
    Vond Hellboy één van de sterkste comicbook-verfilmingen van de laatste tijd. Maar goed, eerst maar eens wachten op die giftset van deel 1.

  7. #7

    Standaard

    Vond Hellboy niet geweldig (ook niet slecht) vooral het verhaal kon me niet echt boeien, hopelijk word het verhaal in het vervolg beter Perlman is wel heel cool 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Vandaag op de HB2 pagina op imdb tegen gekomen:

    De naam van de sequel wordt "The Golden Army"

    Het verhaal:
    The mythical world starts a rebellion against humanity in order to rule the Earth, so Hellboy and his team must save the world from the rebellious creatures.

    Valt een beetje tegen, maar was te verwachten. Zonder beelden zeg ik echter nog niets, want misschien wordt het wel weer briljant.

    Grt. Deweb

  10. #10

    Standaard

    klinkt wel stoer. En anders maakt de aanwezigheid van Perlman toch veel goed. Net als in deel 1.

    Ik hoop op meer leden van hellboy's team.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  11. #11

    Standaard

    Update
    Voorlopig gaat ie nog niet in productie:

    Director Guillermo del Toro told San Diego Comic-Con attendees Friday that he was hopeful that Hellboy 2 would get a green light in the future, but the current status of the project is still up in the air.

    He said that trying to find a home for the second movie in a franchise has proved taxing, but he is excited about the script, which has the seal of approval from "Hellboy" creator Mike Mignola.

    "I hope it gets made, but that is really all I can say right now," said del Toro.

    Hopen dat t door gaat. Lijkt me erg stoer 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    lijkt mij ook wel een leuke film worden

    beter krijgen ze snel groen licht

  13. #13

    Standaard

    Ik dacht dat de verhaallijn al groen licht had gekregen toen de film netm eindelijk, bij ons draaide.

    Kennelijk niet, maar ik hoop echt dat de film er komt. Deel 1 was de ideale mix van actie en drama in een heel ontspannen tempo waarbij het vooral niet te langdradig werdt.

  14. #14

    Standaard

    Jammer, dacht ook dat dit product al the green light had. De acteurs liggen geloof ik wel vast voor een sequel.

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Hellboy 1 vond ik wel een vermakelijke film, dus ik kijk ook wel een beetje uit naar deel 2.
    Hopenlijk weer met zo'n mysterieuze anti-held als in deel 1...dat was echt een vet karakter.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=7518&titel=H ellboy_komt_terug


    Het nieuwsbericht zelf, scheelt weer één klik :

    Hoewel het productiehuis van Hellboy, Revolution Studios, niet langer actief is, komt er toch een vervolg op de film. Universal Pictures ziet het wel zitten om de superheld nieuw leven in te blazen. Met het vastleggen van Guillermo del Toro (Blade 2) als scriptschrijver en regisseur en Ron Perlman (Enemy at the Gates) als Hellboy, is continuïteit gewaarborgd. Ook zal Selma Blair (Cruel Intentions) in deel twee weer te zien zijn als het liefje van het in vlammen geboren schepsel. Het vervolg van het in 2004 uitgebrachte Hellboy, zal volgens IMDB Hellboy 2: The Golden Army gaan heten. De productie begint in april in Boedapest en Londen en de film zal in de zomer van 2008 in de bioscoop gaan draaien.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Plot details!

    [spoiler:e2ac556814]Eigenlijk stelt dit me een beetje teleur. Er verdwijnen leuke personages en er komt een sprookjes-achtige sfeer in, niet het lekker harde uit HellBoy 1. Tevens komt de liefde meer om de hoek kijken dan de aardige zijlijntjes uit het vorige deel, en dat is jammer.
    Kortom: Ik begin mijn hart vast te houden.[/spoiler:e2ac556814]

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Ik had er al eerder van gehoord. Binnenkort komt er nog zo'n animatiefilm. En ik moet zeggen: het ziet er goed uit.

    Maar ik ben vooral benieuwd naar de eerste beelden van de life-action sequel.

  21. #21

    Standaard

    Ikzelf vond Hellboy tot nu toe de beste (laat ik het anders zeggen, mijn favoriete ) ... comic verfilming. Ik ken de comic niet, maar ik vond de film erg cool. Moet nog steeds ergens de extended versie op de kop tikken, hoewel ik niet weet of die extra minuten nu zoveel uitmaken, de film was imo al strak. Extended versions worden een beetje een trend ... en da's een verkeerde richting (maar ook iets voor een ander topic denk ik ).
    I find your lack of faith disturbing

  22. #22

    Standaard

    De EE van Hellboy is verwaarloosbaar, niet erg interessant. Erg korte en weinig zeggende scenes. De totale speelduur schijnt iets van 9 minuten langer te zijn maar ik merk er weinig van .
    Volgens mij waren de twee (of drie?) toegevoegde scenes oorspronkelijk al als deleted scenes op een eerdere dvd versie van de film te vinden.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #23

    Standaard

    ik vond hellboy wel een geslaagde comicverfilming.... voelde ook echt stripachtig aan, iets wat ik vaak bij andere comicverfilmingen niet heb.... Deze film kende z'n roots en nam zich daarom ook niet al te serieus, iets wat andere films vaak wel doen en daarom het stripsfeertje ver achter zich laten... ook de personages zelf waren gewoon ontzettend leuk... Alleen het verhaal en dan met name het einde vond ik wat zwak...

    laat deel twee echter maar komen, weer met guillermo... je merkt gewoon dat ie met liefde aan hellboy werkt... fan van de comic
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  24. #24

    Standaard

    @Nielsje: Als je die 9 minuten niet merkt dan zijnhet dus 9 goede minuten omdat ze echt in het verhaal thuishoren. En dat is het goede aan Hellboy: Er zit geen scene teveel of te weinig in. Geen veel te overdreven liefdesaffaires maar gewoon een leuk zijlijntje dat ook nog eens bijdraagt aan het overkoepelende verhaal.

    Ja, ik kan niet wachten op deel 2. Al denk ik dat die een stuk spiritueler wordt zoals de comics dat volgens mij zelf ook zijn. Meer geesten enzo.

  25. #25

    Standaard

    Luke Goss Talks Hellboy 2!


    ShockTillYouDrop.com talked exclusively to Luke Goss about starring as The Prince in writer/director Guillermo del Toro's Hellboy 2: The Golden Army, scheduled to hit theaters on August 1, 2008. Here's a clip:

    "I play 'the Prince' and in simplistic terminology he's the nemesis," he elaborates. "The great thing about him is he's not trying to take over the world, he's a rounded character that's not just driven by greed and I think people are going to enjoy the depth Guillermo brings to him."
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •