Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik wordt er een beetje pissed van om te zien dat die kaartjes nu massaal op internet worden aangeboden voor 2x de prijs die men er orrigineel voor zou moeten betalen. Dit vind ik echt te triest voor woorden.
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....


  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....
    Als ik kaarten had gehaald had ik er sowieso 6 gehaald.
    Ik ken nl wel 20 mensen die ik blij kan maken met die kaarten zonder dat ik daar zelf beter van hoef te worden.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik wordt er een beetje pissed van om te zien dat die kaartjes nu massaal op internet worden aangeboden voor 2x de prijs die men er orrigineel voor zou moeten betalen. Dit vind ik echt te triest voor woorden.
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....
    Ik ga er ookmet 6 mensen heen... Maarja, ik zou het wel weten als ik om 9 uur de vorige avond daar was gaan liggen... Laat ik het anders zeggen ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er geld uit willen slaan.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik wordt er een beetje pissed van om te zien dat die kaartjes nu massaal op internet worden aangeboden voor 2x de prijs die men er orrigineel voor zou moeten betalen. Dit vind ik echt te triest voor woorden.
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....
    Ik ga er ookmet 6 mensen heen... Maarja, ik zou het wel weten als ik om 9 uur de vorige avond daar was gaan liggen... Laat ik het anders zeggen ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er geld uit willen slaan.
    Tuurlijk die mensen zijn er ook hoor, maar laten we niet vergeten dat er ook heel veel fans stonden die gewoon lang hebben moeten wachten en gewoon een kaartje konden kopen.
    Oja, ik, althans mijn vrouw dan , heeft ook gewoon de maximaal aantal kaarten gekocht. De verkoper was gewoon slim om eerst zoveel mogelijk kaarten uit de centrale te halen en toen deze op waren(uitverkocht dus) deze te gaan verkopen. Op die manier zijn er heel veel mensen die in de rij van Heemstede stonden erg blij gemaakt.
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik wordt er een beetje pissed van om te zien dat die kaartjes nu massaal op internet worden aangeboden voor 2x de prijs die men er orrigineel voor zou moeten betalen. Dit vind ik echt te triest voor woorden.
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....
    Ik ga er ookmet 6 mensen heen... Maarja, ik zou het wel weten als ik om 9 uur de vorige avond daar was gaan liggen... Laat ik het anders zeggen ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er geld uit willen slaan.
    Tuurlijk die mensen zijn er ook hoor, maar laten we niet vergeten dat er ook heel veel fans stonden die gewoon lang hebben moeten wachten en gewoon een kaartje konden kopen.
    Oja, ik, althans mijn vrouw dan , heeft ook gewoon de maximaal aantal kaarten gekocht. De verkoper was gewoon slim om eerst zoveel mogelijk kaarten uit de centrale te halen en toen deze op waren(uitverkocht dus) deze te gaan verkopen. Op die manier zijn er heel veel mensen die in de rij van Heemstede stonden erg blij gemaakt.
    Ging bij ons (Deventer) ook zo. Ging perfect heel erg netjes allemaal alleeen weer een aantal van die gekken die te dom zijn om na 6 keer hun mobiel uit te zetten.

    Altijd gaat die voorverkoop. Staat er 450 man binnen komt er zo'n oma binnen, die wil dus wat vragen, alleen maar herrie.

    Roept er een kerel heel hard "Iedereen even stil!!!!!!!!!!!!!!!!!" Oma "Ik moet een postzegel hebben" heb nog nooit zo erg in een deuk gelegen met 450 andere top moment!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik wordt er een beetje pissed van om te zien dat die kaartjes nu massaal op internet worden aangeboden voor 2x de prijs die men er orrigineel voor zou moeten betalen. Dit vind ik echt te triest voor woorden.
    Volgens mij was ik ook de enige die niet het maximale aantal kaarten kocht....
    Ik ga er ookmet 6 mensen heen... Maarja, ik zou het wel weten als ik om 9 uur de vorige avond daar was gaan liggen... Laat ik het anders zeggen ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er geld uit willen slaan.
    Tuurlijk die mensen zijn er ook hoor, maar laten we niet vergeten dat er ook heel veel fans stonden die gewoon lang hebben moeten wachten en gewoon een kaartje konden kopen.
    Oja, ik, althans mijn vrouw dan , heeft ook gewoon de maximaal aantal kaarten gekocht. De verkoper was gewoon slim om eerst zoveel mogelijk kaarten uit de centrale te halen en toen deze op waren(uitverkocht dus) deze te gaan verkopen. Op die manier zijn er heel veel mensen die in de rij van Heemstede stonden erg blij gemaakt.
    Ging bij ons (Deventer) ook zo. Ging perfect heel erg netjes allemaal alleeen weer een aantal van die gekken die te dom zijn om na 6 keer hun mobiel uit te zetten.

    Altijd gaat die voorverkoop. Staat er 450 man binnen komt er zo'n oma binnen, die wil dus wat vragen, alleen maar herrie.

    Roept er een kerel heel hard "Iedereen even stil!!!!!!!!!!!!!!!!!" Oma "Ik moet een postzegel hebben" heb nog nooit zo erg in een deuk gelegen met 450 andere top moment!

    Hahahaha, briljant
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Heeft vrij weinig met geluk te maken....had je maar op tijd je bed uit moeten gaan
    Dat is onzin, ik heb gelezen over mensen die er 14 (ja veertien!) uur van tevoren waren en toch geen kaartjes bemachtigden vanwege de lange rij.
    dat lijkt mij sterk, als je 14 uur vantevoren aanwezig was had je normaal gesproken een kaartje moeten hebben. je maakt mij niet wijs dat er op vrijdagavond al meer dan 60 mensen bij een verkooplocatie staan te wachten en dat daar vervolgens mensen tussenzitten die geen kaartje hadden. of de computer moet niet gewerkt hebben....
    Ik ben er zeker van dat er mensen 14 uur gewacht hebben en toch met lege handen naar huis zijn gegaan. Het stond nog in de krant een paar dagen geleden.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anakin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Roept er een kerel heel hard "Iedereen even stil!!!!!!!!!!!!!!!!!" Oma "Ik moet een postzegel hebben" heb nog nooit zo erg in een deuk gelegen met 450 andere top moment!

    Hahahaha, briljant
    Hahaaah....in Soest wilde iemand geld halen....lukte hem nog ook om door de meute heen te komen


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy
    Ik ben er zeker van dat er mensen 14 uur gewacht hebben en toch met lege handen naar huis zijn gegaan. Het stond nog in de krant een paar dagen geleden.
    "Twee kaartjes?dat is dan 140 euro meneer........" *-***, geld vergeten-*


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Troy
    Ik ben er zeker van dat er mensen 14 uur gewacht hebben en toch met lege handen naar huis zijn gegaan. Het stond nog in de krant een paar dagen geleden.
    "Twee kaartjes?dat is dan 140 euro meneer........" *-***, geld vergeten-*
    inderdaad, bij ons in de rij stond een slimmerik die niet genoeg geld op zijn bankrekening had staan...tja, als je dan zonder kaartje naar buiten gaat, vind ik dat niet zo vreemd....
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  11. #61

    Standaard

    Ik hoorde dat een van mijn favoriete bands, the Killers, in het voorprogramma stond. Klopt dit, of is daar nog niets over bekend?
    "Time for power draw near."

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Ik hoorde dat een van mijn favoriete bands, the Killers, in het voorprogramma stond. Klopt dit, of is daar nog niets over bekend?
    ken ik niet, wat voor soort muziek is dit????
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #63

    Standaard

    the Killers is soort van combinatie tussen the Strokes en Franz Ferdinand.

    Momenteel één album uit: Hot Fuss
    een optreden op 20 februari in Tivoli, dat al erg snel was uitverkocht
    clip van hen die momenteel weleens op tv wordt gedraaid: Somebody told me
    "Time for power draw near."

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    the Killers is soort van combinatie tussen the Strokes en Franz Ferdinand.

    Momenteel één album uit: Hot Fuss
    een optreden op 20 februari in Tivoli, dat al erg snel was uitverkocht
    clip van hen die momenteel weleens op tv wordt gedraaid: Somebody told me
    ze waren ook te zien in episode 2.04 van The O.C. (The New Era).

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Ik hoorde dat een van mijn favoriete bands, the Killers, in het voorprogramma stond. Klopt dit, of is daar nog niets over bekend?
    Jep, the Killers komen inderdaad in het voorprogramma werd gemeld op de officiele site:

    Snow Patrol and The Killers will be supporting U2 in Europe this summer at the following shows.

    Snow Patrol will be playing support on the 'Vertigo Tour' at shows in Brussels, Manchester, Dublin (June 24th), Berlin and Paris.

    The Killers will be on duty for shows in Cardiff, Katowice, Vienna and Amsterdam (July 13th).


    Bron: u2.com
    "Death smiles at us all. All a man can do is smile back."

  16. #66

    Standaard

    Gisteren geweest, echt een te gekke show. Jammer van het belabberde geluid in de arena, maar dat mag de pret niet drukken. Ik stond op de 'best of the rest' plaatsen, op het veld achter het tweede hek dus. Heerlijke show, lekker sfeertje ook met het publiek dat uit volle borst mee zong....."Hello..., Hello......Vertigo!"

    de setlist

    Vertigo
    Out of Control
    Electric Co.
    Elevation
    New Year’s Day
    Beautiful Day
    I Still Haven’t Found What I’m Looking For
    City of Blinding Lights
    Miracle Drug
    Sometimes You Can’t Make It On Your Own
    Love and Peace
    Sunday Bloody Sunday
    Bullet The Blue Sky
    Running to Standstill
    Pride In the Name of Love
    Where the Streets Have No Name
    One

    [even weg, heel verassend: ze kwamen terug]

    Zoo Station
    The Fly
    With or Without You

    [weer weg, heel verassend: ze kwamen terug]

    All Because of You
    Yahweh
    Vertigo


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Gisteren geweest, echt een te gekke show. Jammer van het belabberde geluid in de arena, maar dat mag de pret niet drukken. Ik stond op de 'best of the rest' plaatsen, op het veld achter het tweede hek dus. Heerlijke show, lekker sfeertje ook met het publiek dat uit volle borst mee zong....."Hello..., Hello......Vertigo!"
    Gaaf he! Ik ben ook geweest gisteren, vak 102 rij 7 geweldige plaatsen, wat een gaaf concert, jammer dat het zo lang duurde voordat ze opkwamen maar daarna... WOW Vertigo was HEEL erg gaaf, City of Blinding Lights was heel erg gaaf met die lampen enElervation was ook een echte topper, alles was een topper! Wat een ervaring, kan het iedereen aanbevelen, ookal heb je niets met U2, de show is echt helemaal top!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  18. #68

    Standaard

    Wel opvallen dat de nieuwe songs als Vertigo, Elevation, All Because of You het hardst werden meegezongen en gesprongen 8)


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Wel opvallen dat de nieuwe songs als Vertigo, Elevation, All Because of You het hardst werden meegezongen en gesprongen 8)
    die andere ken ik ook niet hoor ik behoor zelf ook tot de show groep :P
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #70

    Standaard

    Ik was er ook gisteren geweest, echt een geweldige show! Was zeker een nachtje voor het postkantoor waard...

    Nu vroeg ik me alleen af: via deze site http://www.u2fanclub.nl/ had ik laatst het concert in San Diego gedownload, en dat wil ik uiteraard ook doen met die van gisteren. Helaas moet je nu lid worden om in te kunnen loggen Iemand een idee of de nummers ergens anders te downloaden zijn?

    De DVD wordt ook een zekere aanschaf, maar denk niet dat ze de Arena daarvoor als locatie gebruiken...

  21. #71

    Standaard

    Ik ben woensdag al geweest...
    Geluid was ruk, maar concert was wel gaaf verder!

    Maar hier dus wat plaatjes van die avond

    01.


    02.


    03.


    04.


    05.


    06.


    07.


    08.


    09.


    10.


    11.

  22. #72

    Standaard

    mooie plaatjes! Ik ben er vanavond bij - op het veld wel
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  23. #73

    Standaard

    zo heel slehct was het geluid nu ook weer niet vond ik, maar ik zat dus zoals gezegd, vooraan in de eerste ring.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    The Killers als voorprogramma?
    Jammer, ik heb er nu al spijt van dat ik geen kaartjes had.
    Volgende keer maar, over 4 jaar of zo.
    wat een slechte band was dat, echt vreselijk, slecht geluid en ronduit herrie, Snow Patrol was wel beter, Direct of Kane was imho beter geweest maar helaas.

    Aan de andere kant, misschien vind jij dat wel weer gruwelijke muziek :wink:
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #75

    Standaard

    Ik ben ook woensdag geweest, echt een superavond gehad.

    Het lijkt wel of ze steeds beter worden
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •