Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 72 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Halle Berry: Hollywood is racistisch

    Berry beschuldigt Hollywood van racisme

    AMSTERDAM - Halle Berry heeft de aanval geopend op Hollywood door te zeggen dat de filmwereld vol met racisten zit. De zwarte actrice, zegt dat zij moeite heeft werk te vinden en daardoor gedwongen is in haar eigen films te spelen.

    Berry, die tal van mega-rollen op haar naam heeft staan, zegt nu bezig te zijn met de rechten te kopen van boek dat zij wil laten verfilmen. " En ik heb nog vier van dat soort projecten lopen."

    "Ik moet wel", zo zegt de actrice. "Ik ben uitgescholden voor nikker...midden in mijn gezicht. En er gebeuren nog veel meer racistische dingen in Hollywood."

    Berry nam in 2002 de oscar voor Beste Actrice in ontvangst voor haar prestaties in de film Monsters Ball met de woorden: "Eindelijke erkenning voor alle anonieme zwarte vrouwen die hierdoor een kans krijgen. Er is vanavond een deur geopend voor alle zwarte actrices!"

    Bron: Telegraaf.nl

  2. #2

    Standaard

    Ik kan er niet over oordelen, ik zit niet in die wereld. Maar dit lijkt me wat overdreven.

  3. #3

    Standaard

    Laat haar eerst maar weer in goede films spelen. Beetje raar eigenlijk dat andere "getinte" acteurs wel werk hebben en zij dan niet?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Laat haar eerst maar weer in goede films spelen. Beetje raar eigenlijk dat andere "getinte" acteurs wel werk hebben en zij dan niet?
    denk er precies hetzelfde over. Oja en die oscar was ook onterecht.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Oja en die oscar was ook onterecht.
    Denk er precies hetzelfde over. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Ze kreeg de award vrijwel alleen voor haar huidskleur En inderdaad volgens mij krijgen genoeg donkere acteurs mooi rollen hoor. Misschien is ze gewoon niet goed genoeg......ik bedoel na Catwomen mag je blij zijn met iedere rol die je aangeboden krijgt.


  7. #7

    Standaard Re: Halle Berry: Hollywood is racistisch

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    De zwarte actrice, zegt dat zij moeite heeft werk te vinden en daardoor gedwongen is in haar eigen films te spelen.

    Berry, die tal van mega-rollen op haar naam heeft staan
    Beetje tegenstrijdig niet?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Ze kreeg de award vrijwel alleen voor haar huidskleur
    Ja, en dat vind ik juist racistisch. Laten ze die award gewoon geven voor haar prestaties okee, maar dit was overduidelijk een stukje positieve discriminatie. Maar dus nog steeds discriminatie.

  9. #9

    Standaard

    Ze is een goeie actrice, maar de laatste films waren egt bagger (Catwoman). Laat der nou eerst maar is in n goeie kaskraker spelen, dan mag ze der mond weer open doen.

  10. #10

    Standaard

    Voor 2005 in de maak:

    # The Guide (2005) (in production) .... Jane Whitefield
    # Foxy Brown (2005) (announced) .... Foxy Brown
    # Nappily Ever After (2005) (announced) .... Venus Johnson
    # Robots (2005) (post-production) (voice) .... Cappy
    # Their Eyes Were Watching God (2005) (TV) (completed) .... Janie

    Klinkt als een opgeklopt verhaal..
    To lazy to be an evil genius

  11. #11

    Standaard

    heb haar altijd al een irritant mokkel gevonden in alle films waar ze in speelde... ze heeft een aparte houding(arrogante als je het zo wil noemen,alsof zij de beste is etc)in haaar films

  12. #12

    Standaard

    en die opmerking van haar slaat nergens op natuurlijk... al ze eens wat beter zou acteren zou ze wel wat meer werk krijgen...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dominique van den hoek
    en die opmerking van haar slaat nergens op natuurlijk... al ze eens wat beter zou acteren zou ze wel wat meer werk krijgen...
    Inderdaad, wel makkelijk van d'r. Als ze een blanke slecht acterende actrice was geweest had ze geen discriminatie gehad om op terug te vallen.

    Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er nu producers en studio's zijn die denken: 'Ah, wat zielig, laten wij eens zien dat wij ook onze gekleurde medemens wat gunnen en haar een rol geven in dit megaproject!'

    Beetje erg kort door de bocht van haar IMHO...

  14. #14

    Standaard

    Conclusie..... Halle niet zeiken, presteer eerst maar eens wat in je komende rollen.

  15. #15
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Misschien gaat ze hier toch wat te ver.De enigste film waarin ze acteerde die ik goed vond was"monster's ball"(oscar was overdreven).Maar voor mij heeft Berry Gewoon de flop van het jaar gemaakt met Catwoman en was ze 2 jaar geleden ook nog eens de slechtste bondgirl(op Britt Ekland na)
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Misschien is ze gewoon niet goed genoeg......
    ik denk iig dat het daar aan ligt.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Wat een onzin. Ze doen al aan positieve discriminatie, want owee als er geen donkere vent/vrouw in een reclame/film voorkomt. Die amerikanen moeten zich overal voor indekken tegenwoordig. Nee, vind dit te ver gaan. En besides, zij vroeg meer geld voor haar rol in X-3? en een grotere rol. Jah, vind niet gek dat je met zo'n houding geen werk kan vinden, sorry hoor, maar k haat van die omhoog gevallen actrices.

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een erg aantrekkelijke vrouw, die recentelijk niets heeft laten zien van de geroemde talenten die zij zou hebben.
    Triest dan dergelijke uitspraken uit haar mond.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  19. #19

    Standaard

    Ik denk dat dit een beetje overdsreven is eerlijk gezegd, het zal niet zo erg meer zijn als in de jaren 30.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  20. #20

    Standaard

    Misschien is er nog wel een vorm van discriminatie in Hollywood, maar zelf vind ik Halle Barry ook niet echt een bovengemiddelde actrice.
    Cat Woman was een flop van jewelste en terecht.

  21. #21

    Standaard

    Ik ben ook nooit zo onder de indruk van Halle Berry (met uitzondering van 1 scene in Monster's Ball )

    Ik vind dit stukje ook een beetje overdreven, maak maar gewoon een goede film!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  22. #22
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ze wil waarschijnlijk gewoon weer in the picture komen om weer in de spotlight voor een rol te komen. Vind het niet echt een geweldige actrice.

  23. #23

    Standaard Re: Halle Berry: Hollywood is racistisch

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    De zwarte actrice, zegt dat zij moeite heeft werk te vinden en daardoor gedwongen is in haar eigen films te spelen.
    Eigen schuld dat je marktwaarde zakt als je jezelf leent aan een onding als Catwoman...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    waarom is zij de enige die hiermee naar buiten komt? er zijn zat zwarte acteurs/actrices die prima aan de bak komen, in mijn ogen een verkapte (lees: zieke) poging om meer in de publiciteit te komen en haar aankomende projecten te promoten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    ..zegt nu bezig te zijn met de rechten te kopen van boek dat zij wil laten verfilmen. " En ik heb nog vier van dat soort projecten lopen."
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  25. #25

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •