Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 571 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman 1,2,3 en 4 SE

    A number of reports have been circulating around the Net in the last couple of days, regarding those updated Batman special edition DVDs that Warner's been working on. Both Dark Horizons and Batman on Film have posted some interesting details on this. Reportedly, director Tim Burton re-recorded his audio commentary tracks for Batman and Batman Returns with a "special guest." Extras are expected to include trailers, TV spots, vintage footage, new featurettes and a feature-length documentary (for Batman). Joel Schumacher has also apparently recorded new commentary for Batman Forever and Batman & Robin, and is reportedly working on a new, 150-minute extended cut of Forever to be included on the DVD via seamless branching. At least the original Batman is expected to street in May (just prior to the release of Batman Begins in theaters) and a box set of all four films is planned for October or November.

    Bronigital bits
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Batman on Film recently got contacted by a source who has some more info on the upcoming special edition DVDs of the first four "Batman" films. Amongst the facts gleaned:

    - The first two films are finished. Tim Burton re-recorded his commentary tracks with a "guest." Disc One of both will include remastered pictures and sound with commentary. Disc 2 has trailers, TV Spots, vintage footage and a new featurette on the film. The first film also gets a feature length documentary.

    - Joel recorded commentary tracks for the theatrical edition of "Batman Forever" along with "Batman & Robin". Afterwards Joel decided to ask WB to recut "Forever" back to something that resembles his original edit. WB agreed and gave him a budget to do so. Joel is currently in Burbank working on some alterations to the film.

    - It's expected the original version will be there with the new cut to be done with 'seamless branching' technology. The extended cut is expected to run around 2 hrs 35 mins. Schumacher is going to add as much footage as possible back in. Also some of the effects were not finished in the early workprint and they need to be finished and he has been given a small budget to work with for that, all new effects will be digital.

    Current title is going to be '10th Anniversary Extended Director's Cut'.

    Bronark horizons
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Goed nieuws !!!
    Batman en Batman Returns wil ik zeker hebben in een SE uitvoering....

  3. #3

    Standaard

    Zeker goed nieuws. Hier wacht ik al heel lang op en nu lijkt het er eindelijk, na vele eerdere berichten, dan toch te komen.

  4. #4

    Standaard

    Als Batman fan ga ik ze toch alle 4 kopen de SE... Batman Forever vond ik nog goed alhoewel ik Batman & Batman Returns natuurlijk veel beter vind. Enkel vind ik zo klote wat Joel Schumacher doet, is net of hij een homo regisseur is. Inzoomen op Batman z'n achterste, tepels op z'n pak plaatsen Ook word de duistere Gotham City plots een vrolijke vol kleurige plaats. Maar ja, BF vind ik nog vrij leuk. Batman & Robin aan de andere hand is erg slecht, zo te zien hebben ze de Superman films achtergedaan Maar toch koop ik alle 4 de SE.
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Ik koop ze ook alle 4... kan het gewoon niet laten :P

  6. #6

    Standaard

    Yes, ik ga toch zeker voor de box in oktober/november. Nu maar hopen dat er in Nederland ook zo'n box uitkomt 8)

    Wel jammer dat alleen maar het 3e deel een extended version krijgt

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Emporio
    Ik koop ze ook alle 4... kan het gewoon niet laten :P
    Ik ook niet 8)
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Wel jammer dat alleen maar het 3e deel een extended version krijgt
    ik vind dat niet, stel dat Burton aan de eerste 2 films gaat knippen en plakken, dan kunnen die in mijn ogen er alleen maar slechter op worden want die waren af.

    Batman 1 trouwens mijn favoriete film ooit 8)

  9. #9

    Standaard

    Batman 1 en 2 komen in de collectie, die andere 2 mag WB houden.

    Nou hoop ik wel een beetje op stil beeld. Want bij deel 1 kan je goed zien dat het beeld niet stil staat. Goeie film, maar slechte DVD uitgave. Dan kunnne die lelijke snappers uit de rek.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Batman 1 en 2 komen in de collectie, die andere 2 mag WB houden.

    Nou hoop ik wel een beetje op stil beeld. Want bij deel 1 kan je goed zien dat het beeld niet stil staat. Goeie film, maar slechte DVD uitgave. Dan kunnne die lelijke snappers uit de rek.
    same here! Wil alleen 1&2 de andere 2 kunnen me gestolen worden. Heb ik ook gelijk weer 2 verjaardagskado'tjes om die 2 oude versies weg te doen
    Turn around and feel the vibe.....

  11. #11

    Standaard

    Vind alleen de eerste interessant eigenlijk. Wanneer het een mooie release wordt wil ik me die wel aanschaffen...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  12. #12
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Enkel vind ik zo klote wat Joel Schumacher doet, is net of hij een homo regisseur is. .
    De man is homo

    On topic; In ieder geval wil ik de SE van Batman. Ondanks de hype van de laatste paar jaren, blijf ik Batman de beste comic-verfilming vinden.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    On topic; In ieder geval wil ik de SE van Batman. Ondanks de hype van de laatste paar jaren, blijf ik Batman de beste comic-verfilming vinden.
    Vind ik ook. De reden: Batman is mooi gemaakt zonder CGI (of in ieder geval weinig). Daardoor lijkt alles veel echter. De rest is ook eigenlijk moeilijk te maken zonder CGI. Batman blijft een van de eerste en de beste samen met Superman

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    On topic; In ieder geval wil ik de SE van Batman. Ondanks de hype van de laatste paar jaren, blijf ik Batman de beste comic-verfilming vinden.
    Vind ik ook. De reden: Batman is mooi gemaakt zonder CGI (of in ieder geval weinig). Daardoor lijkt alles veel echter. De rest is ook eigenlijk moeilijk te maken zonder CGI. Batman blijft een van de eerste en de beste samen met Superman
    Vindt ik ook. Toch stemmen de meeste mensen op X-Men 2 en Spiderman 2 http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=comic

  15. #15

    Standaard

    Ik vraag me wel eens af ;

    Als Tim Burton nou ook eens deel 3 en 4 gemaakt had.........dan hadden we 4 gave Batman films gehad ipv 2. Ach ja............

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik vraag me wel eens af ;

    Als Tim Burton nou ook eens deel 3 en 4 gemaakt had.........dan hadden we 4 gave Batman films gehad ipv 2. Ach ja............
    Dat is moeilijk te zeggen. In mijn ogen ging Burton met de 2e ook al behoorlijk de mist in; gewoon vééél te kinderachtig...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #17

    Standaard

    Deel 1 is zeker de beste maar ik vond Batman Returns toch zeer vermakelijk Maar inderdaad wel een beetje kinderachtig.

  18. #18

    Standaard

    K kan niet wachten tot de SE's. Heb deze snapper versies nooit gekocht en ook de nieuwe keepcase edities aan me voorbij laten gaan. Nu ben ik dus blij dat k dat gedaan heb

  19. #19

    Standaard

    Ik vond deel 2 verreweg de sterkste...
    Pinguin was een pracht van een karakter (niet dat Joker dat niet was) en de muziek, decors,... het gaat compleet over the top, maar op een manier dat het gewoon prachtig is.

  20. #20

    Standaard

    Jup Returns is geweldig. Kinderachtig, haha, my ass!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Jup Returns is geweldig. Kinderachtig, haha, my ass!
    Als jij The Pinguin in een reuze dinky toy en nog meer van dat soort zaken niet kinderachtig vindt best hoor! Maar ik vind dat wel. :wink:
    Vind de hele opzet in deze gewoon erg kinderachtig tov de voorganger...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Jup Returns is geweldig. Kinderachtig, haha, my ass!
    Als jij The Pinguin in een reuze dinky toy en nog meer van dat soort zaken niet kinderachtig vindt best hoor! Maar ik vind dat wel. :wink:
    Vind de hele opzet in deze gewoon erg kinderachtig tov de voorganger...
    Dat kan

  23. #23

    Standaard

    Ik heb ze ook nog niet gekocht. Ben blij dat er nu eindelijk mooiere versies uitgaan komen van deze films. Is natuurlijk wel een beetje logisch met Batman Begins binnenkort in de bioscoop.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Jup Returns is geweldig. Kinderachtig, haha, my ass!
    Als jij The Pinguin in een reuze dinky toy en nog meer van dat soort zaken niet kinderachtig vindt best hoor! Maar ik vind dat wel. :wink:
    Vind de hele opzet in deze gewoon erg kinderachtig tov de voorganger...
    Kinderachtig is relatief. Mijn interpretatie van kinderachtig is met veel scheldwoorden spreken e.d. Burton's visuele magie valt daar geenzins onder.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Jup Returns is geweldig. Kinderachtig, haha, my ass!
    Als jij The Pinguin in een reuze dinky toy en nog meer van dat soort zaken niet kinderachtig vindt best hoor! Maar ik vind dat wel. :wink:
    Vind de hele opzet in deze gewoon erg kinderachtig tov de voorganger...
    Kinderachtig was de beet in de neus en dat er bloed uitspoot... Definetly made for kids. :wink:
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •