Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 571 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    http://www.superherohype.com/forums/...d.php?t=201456

    In deze thread kun je de duitse layout bekijken.
    Waarschijnlijk wordt de NL ed. hetzelfde.


  2. #227

    Standaard

    Regio 3 versie bij cdwow. Het lijkt een enorme toren, beetje uitgerekt misschien?

    Klik

  3. #228

    Standaard

    Trouwens voor de "liefhebber" van Schumacher's dramatische Batman & Robin. Op het internet is er een fan-cut genaamd Batman & Robin De-assified. Volgens mij duurt de film nu nog net geen uur meer, maar ik heb hem helemaal uitgeken en dat kan ik niet zeggen van de originele versie. Er zat veel meer tempo in en heel wat van die stomme one-liners zijn er uitgeknipt, ook geen rubber fetish shots meer.


  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Op het internet is er een fan-cut genaamd Batman & Robin De-assified. Er zat veel meer tempo in en heel wat van die stomme one-liners zijn er uitgeknipt, ook geen rubber fetish shots meer.
    Wel grappig zoiets, ik zou ´em willen zien.

    Voor de geintresseerden wat meer info:

    http://www.thearnoldfans.com/news/918.htm
    Superman Returns

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Trouwens voor de "liefhebber" van Schumacher's dramatische Batman & Robin. Op het internet is er een fan-cut genaamd Batman & Robin De-assified. Volgens mij duurt de film nu nog net geen uur meer, maar ik heb hem helemaal uitgeken en dat kan ik niet zeggen van de originele versie. Er zat veel meer tempo in en heel wat van die stomme one-liners zijn er uitgeknipt, ook geen rubber fetish shots meer.
    Had er via Batman-on-film.com over gelezen. Weet je waar ik hem kan downloaden/zien?

  6. #231

    Standaard

    Die regio 3 versie ziet er ook wel goed uit....

  7. #232

    Standaard

    Weet iemand al hoe de achterkant van deze hoesjes eruit komt te zien?
    Ben nl. bezig met een Begins versie in deze smaak.


  8. #233

    Standaard

    De covers zijn aartslelijk, gewoonweg omdat ze niet passen bij de originele stijl, posterart van de films zelf... Ontwerpers van dvd hoezen gaan bijna altijd te veel hun vrije gang als het om oudere films gaat.

  9. #234

    Standaard

    Ik vind de regio 2 covers juist wel fraai. Vind het mooi dat ze de teaserposter logo's gebruikt hebben ipv de originele filmposters. De regio 1 covers lijken imo te veel op de oude edities... Ze hoefden wellicht niet 'ge-fotoshopped' te worden, maar dat is nitpicking...

    Was vanmiddag bij de Free Record Shop en zij hadden voor 26 oktober een Batman Box met de 4 special editions in hun computer staan, geprijsd voor €60 (€20 goedkoper dan de vier titels los kopen, ofwel 4 halen, Batman & Robin niet betalen...) Hurrah!

    Achterkant van de regio 1 hoezen zijn te vinden op DVDanswers.com: http://www.dvdanswers.com/index.php?...1%26k%3Dbatman Zullen waarschijnlijk niet veel veranderen. De schijfjes komen er zo uit te zien: http://www.superherohype.com/forums/...d.php?t=201456

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man

    Was vanmiddag bij de Free Record Shop en zij hadden voor 26 oktober een Batman Box met de 4 special editions in hun computer staan, geprijsd voor 60 euro (20 euro goedkoper dan de vier titels los kopen) Hurrah!
    dat is een mooie prijs, lijkt me. Maar ik ga waarschijnlijk alleen deel 1 en 2 kopen.Heeeeel misschien deel 3 maar deel 4 zeker niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man

    Was vanmiddag bij de Free Record Shop en zij hadden voor 26 oktober een Batman Box met de 4 special editions in hun computer staan, geprijsd voor 60 euro (20 euro goedkoper dan de vier titels los kopen) Hurrah!
    dat is een mooie prijs, lijkt me. Maar ik ga waarschijnlijk alleen deel 1 en 2 kopen.Heeeeel misschien deel 3 maar deel 4 zeker niet
    Ze weten dat niemand Batman&Robin koopt, daarom is de box €60, die laatste krijg je er gewoon gratis bij!

  12. #237

    Standaard

    Waarom staat de videoclip van U2 er niet op?
    Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me.

    en krijgen we nu wel Director's Cuts of niet.
    Voornamelijk van deel 3 en 4, bedoel ik dan.
    Dat was eerst toch de bedoeling?
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor
    Waarom staat de videoclip van U2 er niet op?
    Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me.

    en krijgen we nu wel Director's Cuts of niet.
    Voornamelijk van deel 3 en 4, bedoel ik dan.
    Dat was eerst toch de bedoeling?
    No U2, waarschijnlijk te duur?! Vind t ook jammer for completement's sake, maar als obsessieve fan heb ik em gelukkig via de U2 Best Of 1990-2000 DVD.

    Geen Director Cuts helaas, was sprake van voor Batman Forever. Wel uitgebreide commentaries van Joel Schumacher voor beide films, plus enkele Deleted Scenes...

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kimmie
    Regio 3 versie bij cdwow. Het lijkt een enorme toren, beetje uitgerekt misschien?

    Klik
    Een beetje een slecht plaatje, kben wel benieuwd naar wat meer info over deze box! Ze gebruiken helaas wel de R1 covers!
    Turn around and feel the vibe.....

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man

    Was vanmiddag bij de Free Record Shop en zij hadden voor 26 oktober een Batman Box met de 4 special editions in hun computer staan, geprijsd voor 60 euro (20 euro goedkoper dan de vier titels los kopen) Hurrah!
    dat is een mooie prijs, lijkt me. Maar ik ga waarschijnlijk alleen deel 1 en 2 kopen.Heeeeel misschien deel 3 maar deel 4 zeker niet
    Ze weten dat niemand Batman&Robin koopt, daarom is de box €60, die laatste krijg je er gewoon gratis bij!
    Ben wel benieuwd naar de NL SE box, aangezien je er nergens info over kunt vinden, behalve dan in de release lijst van FRS.

  16. #241

    Standaard

    De Free Record Shop heeft nu ook een plaatje neergezet bij de box, zie:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...33076&navid=3#

    Hij gaat trouwens (voorlopig) 59,99 euro kosten, dat scheelt toch weer 19,99 euro :wink:
    -are you not entertained- Maximus

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter
    De Free Record Shop heeft nu ook een plaatje neergezet bij de box, zie:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...33076&navid=3#

    Hij gaat trouwens (voorlopig) 59,99 euro kosten, dat scheelt toch weer 19,99 euro :wink:
    Word dit nu 4 keepcases in een kartonnetje of een Digi-box ala Jurassic park?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #243

    Standaard

    Box ziet er mooi uit. T plaatje geeft alleen wel 4discs op. Hoop dat t er gewoon 8 worden. Vind trouwens deze box er mooier uitzien dan die eerste. (die zwarte met t gele batman teken)

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Box ziet er mooi uit. T plaatje geeft alleen wel 4discs op. Hoop dat t er gewoon 8 worden.
    Als ik het goed kan lezen staat er onderaan op de box: "Bevat de 4 Batman Special Editions (8 DVD)".

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Box ziet er mooi uit. T plaatje geeft alleen wel 4discs op. Hoop dat t er gewoon 8 worden.
    Als ik het goed kan lezen staat er onderaan op de box: "Bevat de 4 Batman Special Editions (8 DVD)".
    Ok. Das mooi

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door etterletter
    De Free Record Shop heeft nu ook een plaatje neergezet bij de box, zie:

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...33076&navid=3#

    Hij gaat trouwens (voorlopig) 59,99 euro kosten, dat scheelt toch weer 19,99 euro :wink:
    Kijk! Dat vind ik nou een mooie box. Gelukkig. Die andere zag er echt niet uit.

    (Voorlopig) 59,99... ben benieuwd wat MM doet.
    Superman Returns

  22. #247

    Standaard

    Wow Nice, mooier dan de R3.

    Gaat leuk worden, ben bijna jarig, iets later dan dat Batman begins en de andere batman delen uitkomen.

    Dus als het goed heb ik dan alle batman delen :wink:

  23. #248

    Standaard

    Als ik me niet vergis lagen ze afgelopen maandag al bij de Bijenkorf in Eindhoven in de bakken.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout
    Als ik me niet vergis lagen ze afgelopen maandag al bij de Bijenkorf in Eindhoven in de bakken.
    Vandaag heb ik niets gezien.

  25. #250

    Standaard

    Misschien weer verwijderd ?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 10 van 23 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •