Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Stand Up Comedy op NL DVD???

    Ik zit me al enige tijd te ergeren aan het feit dat er nooit een goede STAND UP COMEDY DVD uitkomt met NL ondertiteling. En dan bedoel ik bijvoorbeeld Jerry Seinfeld, Chris Rock, Eddie Murphy etc. Ben ik nou de enige die dat vind of hoe zit dat?? In Amerika gooien ze je dood met die shit, maar in Nederland ho maar...Moet dat hier ook komen of niet en zou jij hier ook geld aan uitgeven??? En aan wie dan?

  2. #2

    Standaard

    mini remark: Raw van Eddie Murphy is pas uitgekomen, t is een begin...

  3. #3

    Standaard

    Bij mij weten niet met NL subs, alleen reg 1 en reg 2 UK?

  4. #4

    Standaard

    Hmmm.... ondertiteling lezen van stand-up comedy, kan er het nut niet echt van inzien.


  5. #5

    Standaard

    Nederland, overal verkrijgbaar, eurootje of 15

  6. #6
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Hmmm.... ondertiteling lezen van stand-up comedy, kan er het nut niet echt van inzien.
    Lekker kortzichtig. Als ik een show van Lebbis en Jansen zie is het al moeilijk genoeg om alle grappen op te vangen. Nu kan ik weliswaar Raw en Delirious dromen, maar ook Murphy ratelt in een moordend tempo door.

    Bovendien is niet iedereen even sterk in Engels.

    On topic: Later in het jaar zullen een aantal shows van Chris Rock uitgebracht worden. Helaas zit bring the pain hier niet tussen. naar mijn mening zijn beste.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Hmmm.... ondertiteling lezen van stand-up comedy, kan er het nut niet echt van inzien.
    Lekker kortzichtig.
    Knappe jongen die het goed kan vertalen, in mijn ogen verdwijnt elke grap met de ondertiteling.......misschien maar een mening.


  8. #8

    Standaard

    Ondertiteling is 9 van de 10 keer optioneel... je kunt er zelf voor kiezen maar het ging er eigenlijk over dat er zo weinig te krijgen is op de NL markt.

  9. #9

    Standaard

    Zijn er eigenlijk al dvds van The Comedy Factory verschenen in Nederland?

    Ze hebben vaak goede gasten.

    Het minst grappige vind ik de presentator.
    Onlangs op tv gezien dat hij een eigen show heeft.
    Zijn humor is niks voor mij, nogal flauw vind ik.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Zijn er eigenlijk al dvds van The Comedy Factory verschenen in Nederland?

    Ze hebben vaak goede gasten.

    Het minst grappige vind ik de presentator.
    Onlangs op tv gezien dat hij een eigen show heeft.
    Zijn humor is niks voor mij, nogal flauw vind ik.
    Hier wacht ik al een hele tijd op.Ik heb nog een hoop ervan op vhs,denk dat ik het maar een keer ga overzetten op dvd als het niet uitgebracht wordt.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    Ik zou de Comedy Factory graag op dvd hebben, maar helaas
    Zouden die er zelf niet aan denken om er n dvd van te maken
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  12. #12

    Standaard

    Ik vind het ook zonde dat er niet meer uitkomt op DVD. Ik heb Jerry Seinfeld: 'I'm Telling You for the Last Time', Chris Rock - Bigger and Blacker en nu ook eindelijk dan Eddie Murphy - RAW.
    Ik heb geen regiovrije dvd-speler dus moet seinfeld en rock op mijn pc kijken
    Het wordt inderdaad tijd dat er meer stand-up op DVD komt en dan met NL ondertiteling als ze toch bezig zijn, kan altijd handig zijn als je een grap niet helemaal begrijpt, toch ?

  13. #13

    Standaard

    Kheb alles van Chris Rock, Raw van Murphy en Live in concert van Pryor... nu Delirious nog en de rest van Pryor en ik ben tevreden

    maar ondertitels zuigen bij dit soort dingen. De grappen worden niet goed vertaald in het nederlands, dus doe mij maar gewoon zonder subs.
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  14. #14

    Standaard

    The best of The Saturday night live reeks (eddy murphy, chris rock, mike meijers, enz.) is nu verkrijgbaar op DVD en zitten zelfs nu bij de 3 voor 33 op internet bij van leest.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    The best of The Saturday night live reeks (eddy murphy, chris rock, mike meijers, enz.) is nu verkrijgbaar op DVD en zitten zelfs nu bij de 3 voor 33 op internet bij van leest.
    die dvd's zijn ook maar een tientje per stuk bij FRS
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  16. #16

    Standaard

    Waar kun je Richard Pryor krijgen bij vanleest en frs zijn ze niet leverbaar

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    The best of The Saturday night live reeks (eddy murphy, chris rock, mike meijers, enz.) is nu verkrijgbaar op DVD en zitten zelfs nu bij de 3 voor 33 op internet bij van leest.
    die dvd's zijn ook maar een tientje per stuk bij FRS
    Shit, niet opgelet, nou ja, wou ze toch hebben

  18. #18

    Standaard

    Ik koop alles van stand-up op regio 1, aangezien ik bij een R2 uitgave toch niet de subs zal gebruiken. De grappen gaan soms helemaal verloren als ze ondertiteld worden.
    Ik heb shows van Eddie Murphy, Chris Rock, Richard Pryor, Bill Hicks, George Carlin, Margaret Cho, Sam Kenison, Martin Lawrence en Andrew Dice Clay.
    Van al die mensen heb ik alles wat er uitgebracht is en ik kijk er vaak naar. Lach me vaak weer helemaal rot.
    Als iemand nog tips heeft voor comedians dan houdt ik me aanbevolen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik koop alles van stand-up op regio 1, aangezien ik bij een R2 uitgave toch niet de subs zal gebruiken. De grappen gaan soms helemaal verloren als ze ondertiteld worden.
    Ik heb shows van Eddie Murphy, Chris Rock, Richard Pryor, Bill Hicks, George Carlin, Margaret Cho, Sam Kenison, Martin Lawrence en Andrew Dice Clay.
    Van al die mensen heb ik alles wat er uitgebracht is en ik kijk er vaak naar. Lach me vaak weer helemaal rot.
    Als iemand nog tips heeft voor comedians dan houdt ik me aanbevolen.
    Kijk ook eens naar Jamie Foxx - i might need security en naar Dave Chappelle - Killin' them softly.

    Ook hele leuke shows.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Ik koop alles van stand-up op regio 1, aangezien ik bij een R2 uitgave toch niet de subs zal gebruiken. De grappen gaan soms helemaal verloren als ze ondertiteld worden.
    Ik heb shows van Eddie Murphy, Chris Rock, Richard Pryor, Bill Hicks, George Carlin, Margaret Cho, Sam Kenison, Martin Lawrence en Andrew Dice Clay.
    Van al die mensen heb ik alles wat er uitgebracht is en ik kijk er vaak naar. Lach me vaak weer helemaal rot.
    Als iemand nog tips heeft voor comedians dan houdt ik me aanbevolen.
    Denis Leary
    Rich Vos
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #21

    Standaard

    Jamie Foxx en Dave Chapelle heb ik wel eens iets van gezien, maar nog niks gekocht.
    Rich Vos ken ik niet dus die zal ik eens bekijken. Dennis Leary ken ik wel maar heb ik nog nooit wat van gezien, dus ook die gaat bekeken worden.
    Bedankt

  22. #22

    Standaard

    Heb net ook 6 DVD's uit de states besteld...

    aanraders:

    Pablo Francisco - Bits and Pieces
    Ron White - They call me tater salad
    Lewis Black - Unleashed

    Er zijn van de artiesten ook tv captures te vinden op het internet of p2p voor een eerste indruk!

    ook Mitch Hedberg en Dane Cook zijn ijzersterk!

    ontopic, met comedy is het toch zo dat je het gewoon moet zien in de originele taal en desnoods met engelse subs eronder, zodat je beter VERSTAAT wat ze zeggen, maar door vertalen blijft weinig van de grap over!

  23. #23

    Standaard

    Weet iemand waar ik de de dvd 'Pablo Francisco - Bits And Pieces' kan kopen in nederland? Een winkel of website waar je niet met creditcard hoeft te betalen?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vbi
    Weet iemand waar ik de de dvd 'Pablo Francisco - Bits And Pieces' kan kopen in nederland? Een winkel of website waar je niet met creditcard hoeft te betalen?
    ik heb ze via ebay laten komen en dan kan je met paypal gewoon gratis via je bank betalen...moet je eerst van de bank naar je paypal geld overmaken en dan kun je gewoon betalen...

    ebay wemelt van R1 cabaret!

  25. #25

    Standaard

    Ze zouden eigelijk de Nederland 3-serie The Comedy Factory mnoeten uitbrengen, zitten af en toe hele leuke stukjes bij en ik vind Raaymann echt goed.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •