Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Battlestar Galactica (2003)

    Remake van de sci-fi serie uit de jaren '70.

    De miniserie (en Pilot) is al verkijgbaar voor 8,99 pond (€13,20) bij Play.com

    Het eerste seizoen komt 28 maart op DVD en kost 39,99 pond (€58,73) bij Play.com

    Een geweldige serie. Ik kan niet wachten! 8)
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #2

    Standaard

    Overigens wel een heel klein seizoentje met maar 13 afleveringen In dat licht valt de prijs me behoorlijk tegen...

  3. #3

    Standaard

    Wellicht de titel veranderen in Battlestar Galactica - seizoen 1 (remake 2003/2004) ?? Is wel overzichtelijker (want er is een gelijknamige thread over de mini-series, die als pilot werd gelanceerd en niet op deze box staat).

    Anyway - bij cd-wow.net kost ie Euro 51,99 in de pre-order.

    13 afleveringen of niet, dit wordt een verplichte aanschaf....
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #4

    Standaard

    Battlestar Galactica 2003 - Season 1
    CHOICESDIRECT.com: £17.95
    http://www.choicesuk.com/Product.aspx/!671413

    13 afleveringen: 33, Water, Bastille Day, Act Of Contrition, You Can't Go Home Again, Litmus, Six Degrees Of Separation, Flesh And Bone, Tigh Me Up, Tigh Me Down, The Hand Of God, Colonial Day, Kobol's Last Gleaming (Part 1) and Kobol's Last Gleaming (Part 2).

  5. #5

    Standaard

    Komt deze serie eigenlijk ook nog op een standaard NL release met NL ondertiteling enz, want kan er totaal niks over vinden.

  6. #6

    Standaard

    BLAH!: € 26,99 (free delivery within Europe and in the UK)
    http://www.blahdvd.com/blah/Default....ductid=8233450

    Episodes comprise:
    1. 33
    2. Water
    3. Bastille Day
    4. Act of Contrition
    5. You Can't Go Home Again
    6. Litmus
    7. Six Degrees Of Separation
    8. Flesh and Bone
    9. Tigh Me Up, Tigh Me Down
    10. The Hand Of God
    11. Colonial Day
    12. Kobol's Last Gleaming (Part 1)
    13. Kobol's Last Gleaming (Part 2)

  7. #7

    Standaard

    Nu ook £ 17,99 bij Play.com

  8. #8

    Standaard

    De serie stond ooit wel op de nl-releaselijst. Maar voorzover ik heb begrepen komt die er voorlopig niet. Het maken van Nederlandse ot zou te duur zijn????????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Binnenkort komt de regio 1 box van seizoen 1 uit waar de pilot (minseries) ook op staat. Deze box heeft ook meer extra's dan de (reeds bestaande) UK edition. Bij DVD Pacific iets van $41 in de pre-order.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    De serie stond ooit wel op de nl-releaselijst. Maar voorzover ik heb begrepen komt die er voorlopig niet. Het maken van Nederlandse ot zou te duur zijn????????
    NL release duurt nog wel even. Ze beginnen vanaf volgende maand bij Veronica pas met uitzenden van seizoen 1. Yep, we lopen weer hopeloos achter hier!

  11. #11

    Standaard

    Seizoen 1 of de mini-serie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Seizoen 1 of de mini-serie?
    Ik denk dat ze eerst de miniserie wel zullen uitzenden en dan gelijk sezoen 1 erachter aan. Amerika zit nu al op aflevering 7 van seizoen 2.

    Seizoen 1 is eerst in Engeland uitgezonden en bijna een half jaar later pas in de VS (die konden toen wel gelijk verder met seizoen 2). Omdat hij eerder in Engeland was uitgezonden kwam daar ook de box eerder uit. Wel was in de VS de miniserie al op DVD. Nu komt dus in de VS dus eindelijk ook seizoen 1 op DVD in combinatie met de miniserie, zodat je met 1 box compleet bent. Deze box komt op 20 september uit. Sprak 2 weken geleden Aaron Douglas (Chief Tyrol) en die had de R1 box toen al (waarschijnlijk heeft de cast hem gewoon eerder gekregen).

    In Nederland is alleen de miniserie op DVD uitgebracht (vorig jaar), maar ik denk dat ze ter inleiding die volgende maand wel eerst zullen gaan uitzenden lijkt mij. Waarschijnlijk kunnen ze bij ons ook gelijk seizoen 1 en 2 achter elkaar gaan uitzenden. Ze zullen NL seizoen 1 vast niet eerder uitgeven voordat hij helemaal is uitgezonden (lees: die komt niet eerder dan eind 1ste kwartaal 2006)

    ON TOPIC:

    Season One + Miniseries (R1)
    $41.60 (pre-order 20 september)
    DVD Pacific: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=682631



    Persoonlijk vind ik de cover mooier dan de R2

  13. #13

    Standaard

    Kleine correctie: de miniserie is niet uitgebracht in Nederland. Dit was wel de bedoeling, maar het is niet doorgegaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    Kleine correctie: de miniserie is niet uitgebracht in Nederland. Dit was wel de bedoeling, maar het is niet doorgegaan.
    Ah... ik had hem wel op de lijsten en ook in winkels gezien.... even nagezocht... is inderdaad allemaal UK import!

    ...sorry...

  15. #15

    Standaard

    Ik wist het toevallig, want ik wilde die serie indertijd kopen. De serie is overigens nog niet op dvd uitgebracht - bij ons dan - want de nl-ot zou te duur zijn??????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    ON TOPIC:

    Season One + Miniseries (R1)
    $41.60 (pre-order 20 september)
    DVD Pacific: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=682631



    Persoonlijk vind ik de cover mooier dan de R2
    Let op: daar komt nog wel (afhankelijk van de verzendmethode) nog wel $8 - $ 11 bij voor verzendkosten.....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos
    De serie is overigens nog niet op dvd uitgebracht - bij ons dan - want de nl-ot zou te duur zijn??????
    Datzelfde stond er toen ook over Taken en die is gek genoeg alleen in Frankrijk wel gewoon Nederlands ondertiteld verkrijgbaar.

    Bij de Canadese Amazon kost ie overigens maar CDN$ 48.97 en dat is ongeveer €35,- ex. verzenden.

  18. #18

    Standaard Miniserie + season 1

    Inmiddels is de miniserie nog maar £5,99 (€8,72) en Season 1 nog maar £17,99 (€26,19) bij play.com
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #19

    Standaard

    BSG Season 1 NL subs R2
    Pre-order 24/8/2006 bij Mediadis @39,99
    Panasonic: TH37PA50 / PT AE700 / DMR-EH55EG-B
    Sony: STR-DE497 / MDS-JE 510
    Denon: DVD 1710 / DRA-455
    KEF: KHT 2005.2
    JBL: JBL XE4
    Logitech Harmony 885
    IXOS - Eichmann - Bandridge

  20. #20

    Standaard

    Volgens dvd-home.nl (persbericht) zouden de miniserie en seizoen 1 in één box zitten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #21

    Standaard

    Seizoen 2 is inmiddels ook (bijna) uit in de UK (o.a. bij cd-wow).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #22

    Standaard

    37,99 MM Arnhem (nederlands ondertiteld)

  23. #23

    Standaard

    Free Record Shop in Rijswijk stonden vandaag 2 boxen te koop voor €39,99 (€35,99 met Free-ID)
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  24. #24

    Standaard

    MM Alexandrium €49,99!!

    Hoe bedoel je "laagste prijs garantie" : als je het Oosterhof inloopt en naar die "dure" FRS gaat bespaar je al minstens 10 Euri (meer als je een Free ID hebt)...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  25. #25

    Standaard

    zou v&d prijzencircus nog iets gaan doen met deze box?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •