De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: North & South

  1. #1

    Standaard North & South

    Vraagje ! Ik ben al enige tijd opzoek naar de tv-serie North & South book 1+2. Maar aangezien het hier in nederland nog even duurt voor de release zal ik willen weten of de UK-version , nederlands ondertiteld is !
    Zo ja wie kan mij vertellen waar ik deze het beste kan bestellen. B.v.d voor de medewerking.

  2. #2

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 zijn verkrijgbaar bij Play maar ze zijn niet Nederlands ondertiteld.

  3. #3

    Standaard

    Hij is Nederlands ondertitelt, volgens de kaft in te zien bij dvd-profiler. Goedkoopst denk ik bij play.com, per serie zo'n €38,50. Nederlandse release is pas oktober 2005, en dan alleen nog maar de eerste serie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Seizoen 1 en 2 zijn uit in UK en hebben Nederlandse ondertitels ik heb ze sinds november in huis.

    Groeten Kristof

  5. #5

    Standaard

    seizoen 1 ligt voor 30 euro bij albert heijn
    Welcome to the L4YER CAKE son.

  6. #6

    Standaard

    In Amerika hebben ze al alle boeken in een box uitgebracht
    Boek een : 561 min.
    Boek twee : 566 min.
    Boek drie : 276 min.

    Prachtig om dit eindelijk helemaal te zien. Het beeld is niet omgezet, dat is wel jammer ook al vond ik het zeker niet slecht. En het beeld is stukken beter dan je zou verwachten. Op de hoezen en alle sites staat dan de speelduur 1212 min is, maar als je alles bij elkaar opteld kom je eerder op 1416 min. Laat je dus niet voor de gek houden. Ik moet nog drie uur kijken van boek 2 en heel boek 3. En ik denk dat dit de beste, of in ieder geval grootst opgezette TV serie ooit moet zijn geweest. Als je ditl leuk vind zul je zeker ook warm lopen voor Roots.

  7. #7

    Standaard

    Vanavond de laatste aflevering bekijken van boek 2...

    Kan iemand me vertellen of boek 3 te krijgen is (op regio 2 dvd of bij hoge uitzondering zou ik zelfs een goedkope vhs aanschaffen)...

    Ik snap niet dat men weer eens seizoen 1 en 2 uitbrengt en dan 3 niet (of zo lang wacht).

    Iemand een idee waar je komende (europese) releases van Warner kunt opzoeken. Mailen helpt niet, dan krijg je een standaard reply ... niet bekend wanneer deze titel op dvd verschijnt....
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #8

    Standaard

    In de cover van deel 2 schijnt een aankondiging te hebben gezet waarop stond dat deel drie in december zou uitkomen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    In de cover van deel 2 schijnt een aankondiging te hebben gezet waarop stond dat deel drie in december zou uitkomen.

    Dat is goed nieuws.... In de mijne zat ie niet, maar ik heb ze uit de UK laten komen, dat scheelde wat euro's en de versies zijn gelijk.

    Weet iemand de datum in december?
    Send a maniac to catch a maniac...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •