De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nog een marktplaats oplichter

    Ongeveer een maand geleden stond er op marktplaats een advertentie, van iemand die al zijn series wegdeed.
    Ik heb daar Buffy seizoen 3 en 4 gekocht, alleen nooit ontvangen.
    Daar ik al eerder ben opgelicht niet zo lang ervoor, voor 75 euro, wilde ik nu het adres hebben, en ik heb het rekeningnummer gechecked, maar helaas, het waren toch oplichters.
    De naam is dhr S en mvrw W de Graaff, in Bergen op Zoom, Plataanstraat, ik heb alleen geen huisnummer, aangezien ze een vals adres hadden opgegeven, dit is het echte adres.
    Waarschijnlijk hebben ze heel veel mensen opgelicht, daar het een betaalde advertentie was, met veel series, Buffy, angel, x-files enz.
    De eerste oplichterszaak heb ik aangegeven bij de politie, en moet zeggen werd heel serieus genomen.
    Daar was de naam, revonia, rekeningnummer op dijkstra.
    Herkent iemand toevallig deze namen?
    Ik had ook een advertentie op marktplaats gezet als waarschuwing, maar marktplaats verwijdert zulke advertenties meteen, ze doen er niets aan, maar willen geen slechte reclame, echt hypocriet.

  2. #2

    Standaard

    Hey, ik zag toevallig vandaag daar ook iets over staan op marktplaats een berichtje, misschien dat ie wel van jou was, maar dat was ook iemand die de graaf zocht.

    Gr. Anita

  3. #3

    Standaard

    Hoi,

    op internetoplichting.nl wordt er ook gesproken over deze de Graaf uit Bergen op Zoom. Het blijkt een grote oplichtster te zijn:

    http://internetoplichting.nl/cgi-bin...664811;start=0

    Het gaat op een gegeven moment in dat topic over een de Graaf en een Engelen. Lees maar eens door.

    Gr. Jaap
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #4

    Standaard

    Ik ben ook door deze persoon bedrogen, denk ik. Inderdaad ene de Graaff uit Bergen op Zoom. Ik had ook een tel. nummer + adres gevraagd. Maar ik kon niet bellen omdat zijn telefoon gemaakt werd tot die maandag. Gek dat ik was geloofde ik dat en maakte ik het geld over. Gelukkig heb ik met hem afgesproken om eerst de helft over te maken, en bij ontvangst van het pakket de andere helft van het bedrag. Een pakket dat ik dus nooit gekregen heb. Anders zou ik veel meer kwijt zijn.
    Bij mij noemde hij zich Doofus doofus. Ik ben er vanuit gegaan dat het een man was, maar het zou ook best een vrouw kunnen zijn geweest.

  5. #5

    Standaard

    Ik ben dus ook genaaid door deze persoon. Net als bij veel andere gedupeerden ging het om DVD's (Disney). Ook ik heb eerst een deel betaald en vervolgens niets meer gehoord. Het emailadres waar het bij mij om ging was sanderkeller@hotmail.com. Het geld heb ik gestort op het bekende rekeningnummer die ook staat in dit topic: http://internetoplichting.nl/cgi-bin...664811;start=0

    Ik heb contact opgenomen met de moderator aldaar, aangezien hij al een tijdje met de zaak bezig is.

    PAS DUS OP VOOR OP MARKTPLAATS VOOR MENSEN UIT BERGEN OP ZOOM!

  6. #6

    Standaard

    Sander Keller= voetballer van Fc Utrecht.
    Misschien dat hij/zij nu zo aan namen komt.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb mijn geld teruggekregen, maar aangezien hij (in werkelijkheid is het een duo) reeds meerdere mensen hebben opgelicht, blijft deze waarschuwing staan! Ik ben een van de gelukkigen die wel zijn geld heeft teruggekregen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennard Waal
    Ik heb mijn geld teruggekregen, maar aangezien hij (in werkelijkheid is het een duo) reeds meerdere mensen hebben opgelicht, blijft deze waarschuwing staan! Ik ben een van de gelukkigen die wel zijn geld heeft teruggekregen.
    Hoe is je dat gelukt?

  9. #9

    Standaard

    Meteen een incassobureau op z'n dak gestuurd. Gelukkig kon een collega dat voor me regelen, anders zat ik nu waarschijnlijk ook nog met de gebakken peren. Hij/Zij zijn nog steeds actief trouwens.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennard Waal
    Meteen een incassobureau op z'n dak gestuurd. Gelukkig kon een collega dat voor me regelen, anders zat ik nu waarschijnlijk ook nog met de gebakken peren. Hij/Zij zijn nog steeds actief trouwens.
    Heb je geen echt adres of tel. nummer waar ik iets mee kan? :wink:

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennard Waal
    Bedankt! :wink:

  13. #13

    Standaard

    Ik heb te maken gehad met lenard dijkstra hij verkoopt een galacy s4 of een galacy 5 mini hij had ook nog een mail lenarddonkers@hotmail.com wie weet zijn adres

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerry1 Bekijk bericht
    Ik heb te maken gehad met lenard dijkstra hij verkoopt een galacy s4 of een galacy 5 mini hij had ook nog een mail lenarddonkers@hotmail.com wie weet zijn adres
    Dat zijn toch geen dvd's?
    **** me gently with a chainsaw.

  15. #15

    Standaard oplichter

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Dat zijn toch geen dvd's?
    nee dit is een telefoon maar zou zo graag de naam en het adres van deze twee mannen willen hebben en de naam van het incasso bureau hoezo heeft markplaats niks gedaan dus daar weten ze de ook van?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •