De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indies: DVD releases in februari

    Indies: DVD releases in februari



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik blijf het niks vinden die boxen waar ze een aantal films in stoppen onder de noemer "Thiller box" of iets dergelijks. Denk dat weinig mensen op dit forum dat soort boxen kopen. Waarschijnlijk zal het grote publiek die boxen wel makkelijker meenemen naar de toonbank...
    Four-Star Trader (236)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik blijf het niks vinden die boxen waar ze een aantal films in stoppen onder de noemer "Thiller box" of iets dergelijks. Denk dat weinig mensen op dit forum dat soort boxen kopen. Waarschijnlijk zal het grote publiek die boxen wel makkelijker meenemen naar de toonbank...
    Aan dit soort meningen hebben we niet zoveel. En generaliserende uitspraken over verschil tussen de mensen op dit forum en het grote publiek zeggen ook niet zoveel. Ik kan nooit begrijpen waarom releases in generaliserende zin negatief moeten worden beoordeeld als iemand er zelf geen interesse in heeft. :wink:

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Aan dit soort meningen hebben we niet zoveel...
    Toch ben ik het volledig met Scott eens...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik blijf het niks vinden die boxen waar ze een aantal films in stoppen onder de noemer "Thiller box" of iets dergelijks. Denk dat weinig mensen op dit forum dat soort boxen kopen. Waarschijnlijk zal het grote publiek die boxen wel makkelijker meenemen naar de toonbank...
    Aan dit soort meningen hebben we niet zoveel. En generaliserende uitspraken over verschil tussen de mensen op dit forum en het grote publiek zeggen ook niet zoveel. Ik kan nooit begrijpen waarom releases in generaliserende zin negatief moeten worden beoordeeld als iemand er zelf geen interesse in heeft. :wink:
    Ik snap niet zo goed waarom er niet negatief gereageerd mag worden op een uitgave. Aan dit soort meningen hebben jullie niet zoveel, dus enkel meningen van mensen met interesse in dit soort boxen mogen reageren? Ik snap de toegevoegde waarde daar ook niet echt van, anders dan dat iemand een positieve in plaats van een negatieve mening geeft over deze uitgave. En ik vind het niet echt generaliserend als hij zegt dat hij denkt dat niet veel mensen deze box zullen aanschaffen. Het is slechts een vermoeden, benadrukt door het woordje denkt.
    Ik val jou niet aan hoor, ik denk alleen dat ik jouw redenering niet echt goed snap. Ik ben het meteen met je eens als een opmerking als die van Caledonians een beetje een cliche wordt, want het is al vaak gezegd. Maar ik vind dit nog niets vergeleken met de vaak terugkerende opmerkingen als 'er zit niets voor mij bij'. :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #6

    Standaard

    Ik vind t pas raar dat ze steeds boxen met maar 10 of 11 afleveringen van CSI uitbrengen. Niet dat ze 1 seizoen in 1 box uitbrengen
    Pure geldklopperij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik blijf het niks vinden die boxen waar ze een aantal films in stoppen onder de noemer "Thiller box" of iets dergelijks. Denk dat weinig mensen op dit forum dat soort boxen kopen. Waarschijnlijk zal het grote publiek die boxen wel makkelijker meenemen naar de toonbank...
    Aan dit soort meningen hebben we niet zoveel. En generaliserende uitspraken over verschil tussen de mensen op dit forum en het grote publiek zeggen ook niet zoveel. Ik kan nooit begrijpen waarom releases in generaliserende zin negatief moeten worden beoordeeld als iemand er zelf geen interesse in heeft. :wink:
    De eerste reactie ging tenminste nog over het nieuwsbericht

  8. #8

    Standaard

    Leuk dat 'The Wedding Planner' eindelijk op DVD komt :{

  9. #9

    Standaard

    ik vind het ook jammer dat een paar films in een box worden gepropt. Veel DVD's zijn al lang te koop (en vaak ook voor afbreukprijzen). Het is toch veel leuker om ze los te hebben. Voor mij dus maar niet.
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •