De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Office, The - The Christmas Specials [DVD]

    Office, The - The Christmas Specials [DVD]

    Kerst is inmiddels geweest, maar dat maakt deze specials niet minder vermakelijk.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Samen met "The League of Gentlemen" en "Little Britain" het beste wat er vanuit de UK aan comedy is gemaakt de laatste 5 jaar.

    Net als die andere heb ik de X-mas special van "The Office" al lang geleden aangeschaft op R2 UK.
    It's hard to be a Saint in the City

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Net als die andere heb ik de X-mas special van "The Office" al lang geleden aangeschaft op R2 UK.
    Ik heb hem onlangs voor heel weinig geld aangeschaft. Ik was erg verbaasd over de prijs.

    Maar dit is een leuke afsluiter van de serie en vooral de eind scene is super gemaakt. Ook de speech van Ricky Gervais tijdens de Golden Globes is hilarisch.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Net als die andere heb ik de X-mas special van "The Office" al lang geleden aangeschaft op R2 UK.
    Ik heb hem onlangs voor heel weinig geld aangeschaft. Ik was erg verbaasd over de prijs.

    Maar dit is een leuke afsluiter van de serie en vooral de eind scene is super gemaakt. Ook de speech van Ricky Gervais tijdens de Golden Globes is hilarisch.
    Waar als ik vragen mag? Heb indertijd serie 1&2 bij de FRS voor €20 weten aan te schaffen en wil em met deze graag compleet maken. In de pricewatch zag ik echter nog geen hele goedkope opties. Vooral Play.com viel ietwat tegen...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingo Deswert
    Net als die andere heb ik de X-mas special van "The Office" al lang geleden aangeschaft op R2 UK.
    Ik heb hem onlangs voor heel weinig geld aangeschaft. Ik was erg verbaasd over de prijs.

    Maar dit is een leuke afsluiter van de serie en vooral de eind scene is super gemaakt. Ook de speech van Ricky Gervais tijdens de Golden Globes is hilarisch.
    Waar als ik vragen mag? Heb indertijd serie 1&2 bij de FRS voor €20 weten aan te schaffen en wil em met deze graag compleet maken. In de pricewatch zag ik echter nog geen hele goedkope opties. Vooral Play.com viel ietwat tegen...
    Ik had hem iets voor kerst gekregen van mijn vriendin en die had hem gehaald bij de Media Markt voor 12.95

    Serie 1&2 kost daar ook 12,95

  6. #6

    Standaard

    Als ik eerlijk ben, ik vond series 1 echt prachtig, maar series 2 slechts aardig.
    Ik verwacht dan ook dat voor mij deze christmas-special (maar 2 afleveringetjes??!) dan ook niets toevoegd.

    Nou ja wie weet kom ik 'm nog es tegen in de ramsch voor een euro of 3, dan wel.

    of vergis ik me.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Als ik eerlijk ben, ik vond series 1 echt prachtig, maar series 2 slechts aardig.
    Ik verwacht dan ook dat voor mij deze christmas-special (maar 2 afleveringetjes??!) dan ook niets toevoegd.

    Nou ja wie weet kom ik 'm nog es tegen in de ramsch voor een euro of 3, dan wel.

    of vergis ik me.
    je vergist je ECHT!!! Dit is echt een goed einde van de serie. Na serie 2 was het voor mij gevoel ook nog niet echt af. Deze Christmas Special is een uitstekend einde van een briljante serie.

  8. #8

    Standaard

    Dave Van Aken heeft absoluut gelijk. De X-mas aflevering (zo'n 90 minuten geloof ik) is uitstekend en een waardige afsluiter van het verhaal.
    It's hard to be a Saint in the City

  9. #9

    Standaard

    Geniaal dit. Beste Moment: De blind date met de witte sjaal. ''Oh for fuck's sake''
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    Geniaal dit. Beste Moment: De blind date met de witte sjaal. ''Oh for fuck's sake''
    Idd. Jij beschreef al het Beste, dit vond ik het mooiste moment: [spoiler:6da6f2b43a] de kus van Dawn en Tim [/spoiler:6da6f2b43a]

  11. #11

    Standaard

    en dan gaan we gelijk door voor het meest tragische: Eerst een glas water en dan een glas bier.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Vito Corleone
    en dan gaan we gelijk door voor het meest tragische: Eerst een glas water en dan een glas bier.
    " I was already wet, so the joke is on you "

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •