De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 50 First Dates [DVD]

    50 First Dates [DVD]

    Adam Sandler is redelijk serieus in deze komedie met Drew Barrymore.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had toch meer van deze film verwacht. Qua humor haalt deze film het lang niet bij zijn vorige films (met absolute hoogtepunt : happy gillmore). Voor mij was het in ieder geval een teleurstellende film.
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze in het vliegtuig op de terug weg van Turkije gezien. Volgens mij ergerde mijn omgeving zich behoorlijk aan me want ik kon een aantal bulder lachen niet onderdrukken. Ik ben niet zo'n Sandler fan maar vond deze toch erg leuk ook Schneider en de broer van Barrymore in de film zijn erg leuk.
    "No one needs to know about this except you, me and Mr.-soon-to-be-living-the-rest-of-his-short-ass-life-in-agonizing -pain-rapist here. "

  4. #4

    Standaard echt wel

    De verrassing van 2004 was deze leuke komedie.
    Ik heb hem inmiddels 3x gezien.
    Leuk orgineel verhaal, goede spelers vooral de broer van Drew en de vriend van Adam.
    kortom een aardige romantische film. :wink:

    cijfer 7
    I'll be back...

  5. #5

    Standaard

    ik had hem ook minder verw8t maar hij was erg leuk hahaha

    mjah de extras zijn ook wel leuk id

  6. #6

    Standaard 50 first dates

    Ik vond deze toch erg leuk i.v.m. andere Adam Sandler films. Ik vond de humor van Drew Barrymore erg passen bij die van Sandler en ik vond dat ze samen een heel goed filmstel zijn. Toch vond ik het einde waarbij Sandler de boot toch omdraait een beetje simpel. Verder erg leuk.

  7. #7

    Standaard

    Vond deze heel erg leuk, je ziet ook gelijk dat het klikt tussen Adam en Drew. Bij de release dan ook meteen aangeschaft :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Vond m niet zo goed als bovenstaande mensen vonden, maar was wel een aardige komedie.

  9. #9

    Standaard

    Ik vond deze film gewoon zwaar tegenvallen. De pinguin (oid) maakt hier en daar de grappige momenten. Jammer, ik had me er veel meer van voorgesteld. Een onvoldoende!
    pluk de dag

  10. #10

    Standaard

    Heb erg genoten van deze film, vooral Rob Schneider was erg lachen!!!!
    Heb ook de aangepaste vliegtuig versie gezien, maar die was weer minder leuk.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  11. #11

    Standaard

    Ik heb me in moeten houden om de film niet af te zetten. Verschrikkelijk het begin.

    Naderhand wordt het wel aardig.

    Deze film zal ik zeker niet kopen.
    Have a nice day !

  12. #12

    Standaard

    Geen spectaculaire film, op geen enkel vlak. Eerder flauw imo. Misschien leuk voor de Sandler fans, maar voor de rest...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  13. #13

    Standaard

    Matige komedie met af en toe een leuk grapje! Vond dit de minst leuke film van Sandler!
    No one understands the demons world

  14. #14

    Standaard

    Ik heb deze vorig jaar in het vliegtuig gezien naar Egypte.
    Ondanks je het nooit zo heel goed kan volgen in een vliegtuig vond ik hem best komisch.

  15. #15

    Standaard

    Ik vond dit een erg mooie drama/comedy. Ik zag hem toevallig ergens (volgens mij ook in een vliegtuig). Als je hem echt gaat kijken als een comedy zal hij vast tegenvallen, maar als mengeling van drama en comedy vond ik hem wel mooi.

  16. #16

    Standaard

    Een erg leuke film die mij wel heeft vermaakt.
    Ik vind Adam Sandeler het de laatste tijd wel minder goed aanpakken met zijn carriere door zijn film (deels) met zijn eigen maatschappij te financieren, met de grotere maatschapijen zal hij denk ik meer uit zijn carriere kunnen halen, denk aan Anger Managment.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de film ook op een vliegtuig gezien naar Hong Kong.
    Ik ben blijkbaar niet de enige die het op kilometers hoogte heeft gezien.


    Vond het best vermakelijk.
    Het verhaal trok wel erg op een Chinese film die een jaar eerder uitkwam (maar dan met de man die geheugenverlies heeft)
    Als het goedkoop op dvd zal verschijnen, zou ik het misschien wel kopen.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  18. #18

    Standaard

    Ik vond deze film een erg mooie comedy - drama

    Sandler en Drew erg goed acterend en een goede chemie tussen de 2.

    Het is voor een belangrijk deel geen simpele comedie zoals Sandler vroegere films.

    Ik vond het eigenlijk weer enigzins richt Punch Drunk Love, alleen meer 'Sandler' humor.

    oh... en Drew ziet er weer ERG mooi uit :P
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  19. #19

    Standaard

    Grappig om te zien dat de ene helft niet echt genoten heeft van deze film en de andere wel. Smaken verschillen gelukkig.

    Vond het persoonlijk een vermakelijke film, vooral de svene dat [spoiler:e9f4f45a40] het duo list en bedrog langs te weg staan en elkaar te lijf gaan om de aandacht van haar te trekken... heerlijk hoe die eenoog een paar ongelovelijke meppen krijgt! hahahaahaaa![/spoiler:e9f4f45a40]
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  20. #20

    Standaard

    Uitstekende film, een van de weinige komedies tegenwoordig die de verwachtingen meer dan waarmaakte.
    Aan het begin had ik nog een beetje het idee dat dit weer een van die standaard romkoms zou worden, maar een beetje verder in de film was ik blij verrast, wat met name komt door de uitstekende chemie tussen Drew Barrymore en Adam Sandler.
    Over Sandler gesproken: ik heb Anger Management niet gezien, maar ik zie duidelijk een verschil tussen dit en vorige films als Happy Gilmore en Mr. Deeds, die opzich al erg leuk waren. Hij acteert echt veel beter.
    Het verhaal vond ik ook prima, het ging wat dieper dan de meeste romantische Hollywoodfilms. Jammer dat het ergens in het middenstuk een beetje de mist in ging.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  21. #21

    Standaard

    Ook in het vliegtuig gezien, terug van Gran Canaria.

    Deze film had mijn aandacht al getrokken, omdat de sountrack voornamelijk uit reggae muziek bestond en van ub40 zat er ook een nummer bij. Inderdaad heel veel lekkere reggae-muziek ( net zoals in cocktail van Tom Cruise ) en toch wel een goede film, met een grappige Schneider: " believe it or not, this is my good eye " en een vertederende Drew B.
    Zekere koop voor mij.

  22. #22

    Standaard

    Sandler ben ik zowiezo een erge fan van (ik hou wel van fysieke humor) maar tot mijn verbazing tijdens het bijna einde van deze film keek ik naast mij en was vriendinnetje zelfs aan huilen. Ze heeft trouwens ook wel erg gelachen tijdens de film. Kortom deze vind ik een verrassend toppertje.

  23. #23

    Standaard

    Ik vind Adam Sandler op zijn best als ie over the top gaat (Happy Gilmore 8) ) bij deze film heeft ie dat niet en daarom vond ik het hem niet echt goed. Leuk om een keer te huren maar meer ook niet naar mijn mening.

  24. #24

    Standaard

    Dit vind ik een goede film, en gewoon omdat het verhaal orgineel is en humor beter dan de gewone onderbroekenlol.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •