Pagina 10 van 108 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 2691 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ben pas 16 en kan volgens mij geen CC aanvragen en hoef 't ook eigenlijk niet. Ik koop (nog) bijna geen buitelandse uitgaven dus...
    Dat wist ik niet. Maargoed als je een dvd wilt hebben dan kun je nog altijd je vader of moeder vragen voor de CC.

  2. #227

    Standaard

    Hebben/ willen ze niet maar als ik echt een buitenlandse uitgave wil kan ik 't altijd proberen in de wie kan mij aan .... helpen-thread :wink:

  3. #228

    Standaard

    Ligt het aan mij of is CDWow 's nachts steeds vaker offline en dan weer online, etc
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  4. #229

    Standaard

    Inmiddels is het bij cd-wow mogelijk om via iDEAL te betalen.

    Deze optie stuurt je direct door je naar je eigen bank (in Nederland zit in ieder geval de ABN-AMRO erbij, maar ik geloof ook de Postbank en nog een bank; zou het moeten checken). Je komt dan op de website van je eigen bank terecht en hoeft alleen wat op je eDentifier in te toetsen en klaar is kees. Retehandig! (voor mensen zonder CC, in ieder geval)
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #230

    Standaard

    Lijkt me wel handig ja. Met een eDentifier bedoel je zeker zo'n klein apparaatje? De banken die iDEAL steunen zijn ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank :wink:

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Inmiddels is het bij cd-wow mogelijk om via iDEAL te betalen.

    Deze optie stuurt je direct door je naar je eigen bank (in Nederland zit in ieder geval de ABN-AMRO erbij, maar ik geloof ook de Postbank en nog een bank; zou het moeten checken). Je komt dan op de website van je eigen bank terecht en hoeft alleen wat op je eDentifier in te toetsen en klaar is kees. Retehandig! (voor mensen zonder CC, in ieder geval)
    CDwow.com?

  7. #232

    Standaard

    Ik kan op geen enkele cd-wow site iets vinden over iDEAL... Wel staat de eenmalige incasso nog tussen de betalingsmethoden op cd-wow.nl

  8. #233

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid: ik had het over cd-wow.NET. Hoe het bij de andere cd-wow sites zit weet ik niet, aangezien ik die nooit gebruik. Heb net nog even gecheckt; iDEAL staat er gewoon tussen. Overigens te gebruiken voor ABN-AMRO, Postbank en Rabobank.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  9. #234

    Standaard

    Als ik zomaar een DVD in m'n winkelwagentje doe en naar de ''kassa'' ga kan ik kiezen uit Visa MasterCard enz. maar ik zie nergens iDEAL...

  10. #235

    Standaard

    Wel nederland geselecteerd?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #236

    Standaard

    Waar moet ik dat doen dan? 't gaat me nu niet om echt bestellen maar meer om 't ff te zien.

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Waar moet ik dat doen dan? 't gaat me nu niet om echt bestellen maar meer om 't ff te zien.
    Bij je gegevens staat het neem ik aan goed als je inlogt. Verder kun je je land selecteren bij de betaalopties (pagina van BIBIT). Dat is van belang voor de getoonde betaalopties.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  13. #238

    Standaard

    Dan moet ik 't dus pas later te zien krijgen. Bij mij staat het iig niet tussen de creditcards enzo...

  14. #239

    Standaard

    Heb al vaak bij cd-wow besteld en zonder problemen, nu wilde ik het echter via automatishe incasso betalen doordati k mijn vaders cc niet mocht lenen.

    Maar was heel dom en faxte de toestemming voor afschrijving naar cd-wow zelf ipv bibit (of hoe die betaalservice ook mag heten). Ik had een mail naar cd-wow gestuurd, maar besloot even later te bellen. De man aan de telefoon zei dat ik de fax gewoon opnieuw naar bibit moest sturen. Dus dat deed ik.

    Even later kreeg ik een mail terug van de customer service en die zei dat ik de bestelling opnieuw moest plaatsen. Heerlijk dus, hopenlijk ben ik niet het geld voor 5 criterions kwijt.

  15. #240

    Standaard

    Was het bij CDWOW nou zo dat je per bestelling beter onder de €22 euro kon blijven om gedoe met de douane te voorkomen?

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Was het bij CDWOW nou zo dat je per bestelling beter onder de €22 euro kon blijven om gedoe met de douane te voorkomen?
    Misschien vroeger maar tegenwoordig kan je er rustig overheen gaan. Wordt allemaal verzonden vanuit europa (althans er staat bij mij altijd luxemburg op de doosjes).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Was het bij CDWOW nou zo dat je per bestelling beter onder de €22 euro kon blijven om gedoe met de douane te voorkomen?
    Misschien vroeger maar tegenwoordig kan je er rustig overheen gaan. Wordt allemaal verzonden vanuit europa (althans er staat bij mij altijd luxemburg op de doosjes).
    Ik heb wel eens gehoord dat erg speciale uitgaves uit Hong Kong kwamen maar weet niet of dat waar is. Bedankt voor je reactie

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Was het bij CDWOW nou zo dat je per bestelling beter onder de €22 euro kon blijven om gedoe met de douane te voorkomen?
    Misschien vroeger maar tegenwoordig kan je er rustig overheen gaan. Wordt allemaal verzonden vanuit europa (althans er staat bij mij altijd luxemburg op de doosjes).
    Ik heb wel eens gehoord dat erg speciale uitgaves uit Hong Kong kwamen maar weet niet of dat waar is. Bedankt voor je reactie
    Dat heb ik ook wel eens gehoord maar op al mijn doosjes die ik tot nu toe van cdwow heb gekregen staat Luxemburg.

  19. #244

    Standaard

    CD Wow heeft maar één magazijn en dat staat in Hong Kong. Ze versturen dus alles vanuit Hong Kong, maar via (EU-lidstaat) Luxemburg, zodat je als klant geen douaneperikelen hebt. Heel soms kan het gebeuren dat een bestelling per ongeluk toch rechtstreeks uit Hong Kong wordt verstuurd, maar mocht je in dat geval te maken krijgen met douanekosten, dan kun je contact opnemen met CD Wow en krijg je die kosten vergoed.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    CD Wow heeft maar één magazijn en dat staat in Hong Kong. Ze versturen dus alles vanuit Hong Kong, maar via (EU-lidstaat) Luxemburg, zodat je als klant geen douaneperikelen hebt. Heel soms kan het gebeuren dat een bestelling per ongeluk toch rechtstreeks uit Hong Kong wordt verstuurd, maar mocht je in dat geval te maken krijgen met douanekosten, dan kun je contact opnemen met CD Wow en krijg je die kosten vergoed.
    Duidelijk

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    CD Wow heeft maar één magazijn en dat staat in Hong Kong. Ze versturen dus alles vanuit Hong Kong, maar via (EU-lidstaat) Luxemburg, zodat je als klant geen douaneperikelen hebt. Heel soms kan het gebeuren dat een bestelling per ongeluk toch rechtstreeks uit Hong Kong wordt verstuurd, maar mocht je in dat geval te maken krijgen met douanekosten, dan kun je contact opnemen met CD Wow en krijg je die kosten vergoed.
    A-ha, dat wist ik niet. Nu, dan geef ik liever een centje meer uit en ben ik zeker bij grotere boxsets. Alleen jammer dat CD-wow niet zo'n uitgebreid aanbod heeft dan sommige andere webwinkels. De starburst edities van Farscape zijn er bijvoorbeeld niet te vinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #247

    Standaard Bedankt CDWOW! :(

    Heb ik twee keer ER seizoen 5 besteld. Eenmaal aangekomen zitten er geen NLsubs op en niet de opgegevens audiotracks. Niks klopt ervan. Daar baal ik wel erg van. Heb cdwow meteen een mailtje gestuurd. Dus u bent gewaarschuwd als men deze dvdbox wil aanschaffen.

  23. #248

    Standaard

    Terugsturen naar CDWOW gaat dat altijd goed met standaard verzending of moet ik het aangetekend doen?

  24. #249

    Standaard

    Bij de Franse uitgave van The Terminal staat dat het een 1-disc is. Volgens mij is dit een 2-disc. Op het plaatje staat Edition Speciale 2 DVD en ik kan ook niks vinden over een 1-disc uitgave. Kan iemand dit bevestigen? Zag het net toevallig en als ik gelijk heb zal ik even een mailtje sturen

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Bij de Franse uitgave van The Terminal staat dat het een 1-disc is. Volgens mij is dit een 2-disc. Op het plaatje staat Edition Speciale 2 DVD en ik kan ook niks vinden over een 1-disc uitgave. Kan iemand dit bevestigen? Zag het net toevallig en als ik gelijk heb zal ik even een mailtje sturen
    Voor die prijs moet je het niet bij cdwow kopen. 8)


    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...ysetid=1378095
    Spijtig dat Ro-disc niet naar Belgie verstuurt, anders heb ik ze al lang besteld.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

Pagina 10 van 108 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •