Pagina 60 van 108 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Al mijn bestellingen tot nu toe, zijn allemaal prima binnen een week bezorgd.

    3 dagen geleden nog 24 Seizoen 6, Smallville Seizoen 6 en Sopranos Seizoen 6 deel 2 bestelt en deze is ook gelijk de volgende dag vestuurd.

    Tot nu toen dus prima ervaring met Cdwow.

    1 december Smallville, 4 december Sopranos en 5 december 24 ontvangen.

    Erg prima allemaal.
    What ?

  2. #1477

    Standaard

    Wacht nu al een tijdje op een computergame die overal gewoon in de winkel ligt. Ik snap niet hoe hun moeite kunnen hebben om deze te leveren. Deze hadden ze al 16 november moeten versturen.

    Als je je order annuleert krijg je dan zonder gezeur je geld terug? Ik heb betaald via iDeal.

  3. #1478

    Standaard

    Over annuleren en terugstorten van het geld doet CD Wow niet moeilijk, maar het kan echter wel een paar dagen duren voor het bedrag weer zichtbaar op je bankrekening verschijnt.

  4. #1479

    Standaard

    1 december CoD4 besteld voor de PS3, nu staat ie nog steeds op Pending Dispatch (al 6 dagen intussen dus) gisteren een mailtje gestuurd en toen kreeg ik terug dat hij binnenkort verstuurd zou worden, dus ik ga er vanuit dat het goed komt
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #1480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie Bekijk bericht
    <knip>
    kort:
    1e bestelling: goed (binnen 4 weken)
    2e bestelling: slecht (besteld en na maanden te hebben gewacht maar geannuleerd, geen geld terug)
    3e bestelling: ? (besteld van het geld van 2e bestelling nog wachtende, cd-wow heeft de verwachtingsdatum alweer uitgesteld)

    en nog een keer uitgesteld:
    "We are writing to you regarding your order for: Pirates Of The Caribbean: At World's End: Special Edition (2 Disc Set) Region 2
    The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 7/12/2007"
    Eindelijk, mijn bestelling bij cd-wow van 21 nov staat vandaag 8 dec op shipped. Binnen enkele weken zal ik het wel ontvangen. Ik was al bang dat het weer maanden zou duren. 2 van de 3 bestellingen die redelijk goed zijn verlopen.
    --------------------
    cd-wow heeft het voor mij definitief verprutst. Na een duidelijke navraag of het een versie is met nederlandse ondertiteling ging of niet, en door cd-wow is bevestigd, hebben ze toch een versie gestuurd met alleen Engelse, Franse en Arabische ondertiteling. Ik koop daar zeker niks meer. 1x goed en 2x gaat cd-wow de fout in. Waardeloos.
    Laatst aangepast door Dick van Drie : 12-12-2007 om 12:57 Reden: dvd gekregen
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #1481

    Standaard

    mijn bestelling staat nu intussen al 8 dagen op "Pending Dispatch" zal ik nog een mailtje sturen? of komt dit wel vaker voor? duurt toch wel een beetje lang lijkt mij
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #1482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    mijn bestelling staat nu intussen al 8 dagen op "Pending Dispatch" zal ik nog een mailtje sturen? of komt dit wel vaker voor? duurt toch wel een beetje lang lijkt mij
    Alles wat CD Wow niet op voorraad heeft op moment van bestellen, kent een zeer lange leverduur, zo is de ervaring.
    8 dagen "pending dispatch" is voor CD Wow-begrippen niets bijzonders, een wachttijd van weken of zelfs maanden is helaas eerder de regel.
    CD Wow hierover nogmaals mailen heeft feitelijk geen zin, zal de verzending toch niet bespoedigen.

  8. #1483

    Standaard

    Hi

    Thanks for your e-mail and sorry for the delay in dispatching your order.

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently expecting it to be dispatched on the following date:

    10/12/2007.

    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

    If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.


    Kind Regards,
    Monica
    CD WOW! Customer Services
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #1484

    Standaard

    ik vrees dat de bestelling dan nog niet verstuurd word, maar je kan mazzel hebben.. ik heb in elk geval meestal dat er nog een aantal van dat soort mailtjes achteraan komen..


  10. #1485

    Standaard

    Ik zou er inderdaad ook niet te hard op rekenen dat de bestelling vandaag alsnog wordt verstuurd. In de meeste gevallen blijft het namelijk niet bij één "order delay" mailtje.

  11. #1486

    Standaard

    Positief puntje, mijn 6 order zijn alle 6 na 1 dag verzonden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #1487

    Standaard

    hmm, planet terror r3 -> al een week op pending dispatch (en n delayed-mail gekregen)... staat nu al helemaal niet meer aangeboden op de site, zie ik... zal wel niets meer worden dan...

  13. #1488

    Standaard

    Ik heb meerdere DVD's besteld bij CD WOW. Onder andere op de us. site en de .nl site. Is het zo als je iets van de .nl site besteld, je het sneller in huis hebt dan de .us site? Ik dacht namelijk dat het allemaal vanaf hetzelfde adres verzonden werd, ongeacht op welke cd wow site je het besteld hebt.

    Ik heb 2,5 week geleden een mail gehad (van een bestelling op de US site) dat iets verzonden zou zijn, maar ik heb nog steeds niks gehad. In de tussentijd heb ik wel items besteld van de .nl site binnengehad.

    Of ligt het gewoon aan de postdrukte rond de decembermaand?

  14. #1489

    Standaard

    Ik vermoed dat laatste. Normaal is alles bij CD WOW bij mij binnen een week binnen, en ik wacht nu ook al meer dan 2 weken op een dvd van ze. Ook zijn er gisteren 2 dvd's vanuit Nederland naar mij verstuurd, en die heb ik ook nog niet binnen. Normaal is binnenlandse post er altijd in 1 dag.

  15. #1490

    Standaard

    en zoals verwacht staat m'n order nog steeds op "Pending Dispatch"
    dus niet verstuurd op 10/12/2007 zoals verwacht in de reactie van hun
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #1491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    hmm, planet terror r3 -> al een week op pending dispatch (en n delayed-mail gekregen)... staat nu al helemaal niet meer aangeboden op de site, zie ik... zal wel niets meer worden dan...
    Hoeft niet, ze nemen gewoon geen bestellingen meer aan ervoor. Komt wel goed, cd-wow kennende. Zelf ben ik ook op die titel aan het wachten.

  17. #1492

    Standaard

    Vreemd, ik bestel net bij CDwow.nl een DVD (met link en coupon), ik betaal netjes via IDeal, geld is inmiddels al afgeschreven, maar toen gaf de site ineens aan dat mijn order niet door kon gaan vanwege een fout. Ik heb de Klantenservice inmiddels gemaild of mijn order nu gewoon normaal verwerkt zal gaan worden of dat het toch om een annulering + terugvordering van het geld zal gaan.

  18. #1493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vreemd, ik bestel net bij CDwow.nl een DVD (met link en coupon), ik betaal netjes via IDeal, geld is inmiddels al afgeschreven, maar toen gaf de site ineens aan dat mijn order niet door kon gaan vanwege een fout. Ik heb de Klantenservice inmiddels gemaild of mijn order nu gewoon normaal verwerkt zal gaan worden of dat het toch om een annulering + terugvordering van het geld zal gaan.
    Hee, dat heb ik vanavond ook gehad! Bij mij was het geld ook afgeschreven en toen gaf de site ook aan dat de order niet door kon gaan. Ik heb ook een mail gestuurd met dezelfde vraag die jij ook stelt. Ben benieuwd wat ze daar op gaan antwoorden.

    Ik heb daarna trouwens wel meer bestellingen gedaan, maar die voor de zekerheid maar met credit card betaald. Dat ging overigens wel goed.

  19. #1494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Hee, dat heb ik vanavond ook gehad! Bij mij was het geld ook afgeschreven en toen gaf de site ook aan dat de order niet door kon gaan. Ik heb ook een mail gestuurd met dezelfde vraag die jij ook stelt. Ben benieuwd wat ze daar op gaan antwoorden.

    Ik heb daarna trouwens wel meer bestellingen gedaan, maar die voor de zekerheid maar met credit card betaald. Dat ging overigens wel goed.
    Ja ik ben benieuwd, heb m'n payment id nummer erbij vermeld en ook gezegd om welke DVD en prijs het ging, wat mij betreft verwerken ze het nog even handmatig, als ik die DVD maar krijg

  20. #1495

    Standaard

    zulke dingen regelt cd-wow volgens mij altijd wel netjes af daar zou ik me niet zo veel zorgen om maken in elk geval maja, tis altijd ff afwachten..


  21. #1496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Hoeft niet, ze nemen gewoon geen bestellingen meer aan ervoor. Komt wel goed, cd-wow kennende. Zelf ben ik ook op die titel aan het wachten.
    Zo zeker zou ik niet zijn. Het komt te vaak voor dat CD Wow (na maandenlang de nodige "order delay" mailtjes met nieuwe leverdata te hebben gestuurd) uiteindelijk toch de bestelling annuleert omdat het artikel niet meer leverbaar zou zijn.

  22. #1497

    Standaard

    Binnen 3 dagen de Blade Runner 5 disc ultimatte collection ontvangen op cdwow.nl..=)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #1498

    Standaard

    afgelopen 2 dagen 20 ( waaronder ook een boel James Bonds ) DVD's besteld bij cd-wow.us/nl

    vandaag ff ingelogd op cd-wow.com, en zie dat ze ook allemaal al verzonden zijn


  24. #1499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    afgelopen 2 dagen 20 ( waaronder ook een boel James Bonds ) DVD's besteld bij cd-wow.us/nl

    vandaag ff ingelogd op cd-wow.com, en zie dat ze ook allemaal al verzonden zijn
    Ik heb op de .us site Oldboy, Casablanca en Jackie Brown in de bestelling staan. Jackie Brown zou 26 nov. verzonden zijn en Oldboy 29 nov., maar ik heb ze beiden helaas nog niet binnen. Ben benieuwd of jij ze wat sneller binnenkrijgt. Via de .nl site krijg ik de DVD's wel sneller binnen, terwijl dit niet zou moeten uitmaken. Of zie ik het verkeerd?

  25. #1500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Ik heb op de .us site Oldboy, Casablanca en Jackie Brown in de bestelling staan. Jackie Brown zou 26 nov. verzonden zijn en Oldboy 29 nov., maar ik heb ze beiden helaas nog niet binnen. Ben benieuwd of jij ze wat sneller binnenkrijgt. Via de .nl site krijg ik de DVD's wel sneller binnen, terwijl dit niet zou moeten uitmaken. Of zie ik het verkeerd?
    nee, zou niet uitmaken.. maja, rond deze tijd moet je altijd rekening houden met vertraging bij de post (ik heb verschillende familieleden die bij de post werken, en ze hebben het elk jaar weer extreem druk in december).. het zou me niks verbazen als de dvd's nu ook later in de bus vallen als normaal..

    magoed, 26 nov en 29 nov is toch wel al 2 weken... als je ze begin volgende week nog niet binnen hebt, zou ik eens mailen als ik jou was..


Pagina 60 van 108 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •