Pagina 105 van 108 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108 LaatsteLaatste
De resultaten 2.601 tot 2.625 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Gisteren ook weer eens wat besteld en zie nu pas alle negatieve reacties.....oeps. Het is een Nederlandse site maar blijkbaar versturen ze vanaf de US....of niet? Balen want ik heb geen rekening gehouden met de grens mbt invoerrechten. Anders had ik mn order wel gespreid want de verzending is toch gratis. Afwachten hoe dit afloopt.
    Er is niets Nederlands aan wowhd behalve de taal. Het is dacht ik een Australisch bedrijf (daarvoor zat het in Hong Kong) maar zie nu een contactadres in Illinois. Je moet dan ook zeker rekening houden met douanekosten. Overigens verzenden ze wel alles los. Sowieso komt het vaak voor dat het lang duurt voordat bestellingen verzonden worden, zelden gebeurt dat op dezelfde dag (zoals je ook hier in het topic kunt lezen).

    Het is ook al twee keer over de kop gegaan maar heeft altijd een doorstart gemaakt.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-11-2015 om 18:22

  2. #2602

    Standaard

    Ik heb geen zin om af te wachten tot de derde keer...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #2603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Gisteren ook weer eens wat besteld en zie nu pas alle negatieve reacties.....oeps. Het is een Nederlandse site maar blijkbaar versturen ze vanaf de US....of niet? Balen want ik heb geen rekening gehouden met de grens mbt invoerrechten. Anders had ik mn order wel gespreid want de verzending is toch gratis. Afwachten hoe dit afloopt.
    Volgens mij is het een Britse site en wordt het verstuurd vanuit Azië. En over invoerrechten hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken, want alles wordt los verpakt en verstuurd.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #2604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Volgens mij is het een Britse site en wordt het verstuurd vanuit Azië. En over invoerrechten hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken, want alles wordt los verpakt en verstuurd.
    Waar zie je dat het Brits is? Alleen onder Contact us zie ik een adres staan, en dat is in Illinois, USA.

  5. #2605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Waar zie je dat het Brits is? Alleen onder Contact us zie ik een adres staan, en dat is in Illinois, USA.
    Hmm, OK, dan is dat sinds kort veranderd. Volgens mij was het eerder altijd een Brits bedrijf. Maar hey, ik kan het ook fout hebben...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #2606

    Standaard

    Een pre-order besteld en deze zou op 23 oktober jl. uitkomen, maar werd al op 20 oktober verstuurd. Het lag op 12 november jl. in mijn brievenbus. Dat is ongeveer drie weken. Dit is wel iets langer dan de normale 2 weken, maar ik heb wel vaker gehad dat het 2,5 tot drie weken duurt.

    Het gaat dus nog steeds goed. Wel verdient de verpakking geen schoonheidsprijs. Van dat samengeperst dunne karton, maar het product was onbeschadigd. Vreemd is wel dat er een Nederlands adres op staat: Weesp

  7. #2607

    Standaard

    Kun je alleen nog maar met creditcard betalen? Ik weet dat je vroeger doorgelinkt kon worden naar je bank om d.m.v. een overschrijving te betalen. Je weet wel, met zo'n pincode op je telefoon. Is dat nog steeds zo?

  8. #2608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Kun je alleen nog maar met creditcard betalen? Ik weet dat je vroeger doorgelinkt kon worden naar je bank om d.m.v. een overschrijving te betalen. Je weet wel, met zo'n pincode op je telefoon. Is dat nog steeds zo?
    Je kan gewoon met paypal betalen. Zo doe ik het ook. En mijn bestelling is nooit meer dam € 22,--

    Hoewel het nu 2 keer goed is gegaan blijft voorzichtigheid geboden, maar dat geldt voor alle webshops. Ook de bekende grote shops. Voordat je het weet zijn ze failliet.

  9. #2609

    Standaard

    Ik heb het ook maar weer eens aangedurfd een bestelling te plaatsen. Punt is dat ze voor CDs toch echt veel goedkoper blijven dan alle webshops in Nederland en door de slechte €-koers ook stukken goedkoper dan Amazon. Via PP betaald, dus mochten ze in de tussentijd failliet gaan dan krijg je je geld toch terug.

  10. #2610

    Standaard

    Voor wie durft nu Person of Interest - Season 4, 15,23 euro!

    Baal zelf wel, had um vanmiddag vlug bij amazon besteld voor 19,99 exclusief!

    Heb zelf vorige week voor het eerst een aankoop gedaan bij WOW HD, the 100 - season 2. Nog niet binnen, is nu een week onderweg, begreep van mensen hier dat het meestal zo'n 2 weken duurt.
    I Love My Sci-Fi

  11. #2611

    Standaard

    2-3 weken zeker ja

  12. #2612

    Standaard

    Mmmmm......drie bestellingen gedaan welke op 11 november (2x) en 14 nov zijn verzonden. Een pakketje is al een week binnen, de andere twee nog niet. Grillige bezorging dus. Ik hoop dat ze alsnog snel aankomen.

  13. #2613

    Standaard

    Ik lees nu pas alle slechte berichten...heb net 2 aparte bestellingen bij ze gedaan, waarvan 1 al betaald. Hopen dat het goed gaat...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #2614

    Standaard

    Toch maar klantenservice bericht en ik krijg dagen later deze vreemde mail:

    Thank you for contacting WOW HD!
    To ensure better overall service there have been recent changes. You may no longer place order with us.


    Again, thank you for writing WOW HD.We appreciate your business.


    Vooral de zin "You may no longer place order with us".....bizar!! Dus artikelen komen niet aan en nu mag ik niet meer bestellen. Volgens mij gewoon een vage, kromme zin en bedoelen ze wat anders. Maar professioneel is anders. Dit bericht zegt nog niets. Krijg er een "bedankt en tot ziens" gevoel van.

  15. #2615

    Standaard

    Klinkt als een Chinese gastarbeider... snap de logica eigenlijk niet. "Om u beter van dienst te zijn, mag u niet meer bij ons bestellen."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #2616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mmmmm......drie bestellingen gedaan welke op 11 november (2x) en 14 nov zijn verzonden. Een pakketje is al een week binnen, de andere twee nog niet. Grillige bezorging dus. Ik hoop dat ze alsnog snel aankomen.
    Deze info kwam ik op de site tegen. Misschien dat het wat verduidelijkt?

    "Please also note that orders containing more than one item might be shipped from different warehouses and, therefore, arrive at different times."
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #2617

    Standaard

    Het eerste (en al betaalde) artikel is verstuurd! Ik ben benieuwd...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #2618

    Standaard

    Mijn bestelling is afgelopen vrijdag binnengekomen. Geperst karton, niet mijn favoriete verpakking voor een digipack cd, maar goed, hij is heel aangekomen.

  19. #2619

    Standaard

    Nog steeds geen dvd's die begin november zijn verstuurd. Op emails reageren ze niet. 2 van de 4 items zijn aangekomen. Ik bestel voorlopig maar even niets bij deze shop. Wel jammer want je kunt er tegen redelijke prijzen Amerikaanse blu-rays en dvd's bestellen.

  20. #2620

    Standaard

    Mijn bestelde item is binnen! En het tweede item in net verstuurd...weer een week of 5 wachten vermoed ik. Zolang het goed gaat, vind ik wachten niet zo'n ramp, maar het blijft toch een onzeker gevoel als je de berichten hiervoor leest. Ik twijfel nog over een (eventuele) volgende bestelling...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  21. #2621

    Standaard

    Het is alleen zo jammer dat het nu eigenlijk allemaal regio A / 1 uitgaves zijn die te koop zijn. Voorheen was het meestal B / 2, met een verdwaalde A / 1.
    Je kan naar een regiovrije speler, maar dat ga ik niet doen om enkel 1 website.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #2622

    Standaard

    Doet Wowhd aan bootlegs?

    Vandaag de soundtrack van Lost River binnen gekregen, maar wat bleek na het uitpakken...de soundtrack beval maar 23 tracks ipv de oorspronkelijke 37! WTF!? De verpakking van de cd overtuigt me ook niet erg moet ik zeggen. Een lullige kartonnen slipcase zonder barcode/productcode of uitgever erop. Het lijkt meer op een bootleg of promo kopie. Heeft iemand zoiets ook al eens meegemaakt? En wat moet ik hier nou mee? Ik heb ze er wel een mailtje over gestuurd, maar daar verwacht ik weinig van. Weggegooid geld lijkt me...nu moet ik alsnog achter het complete album aan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #2623

    Standaard

    Ik denk dat je deze hebt gekocht: http://www.discogs.com/Johnny-Jewel-...elease/7877507
    Music from the motion picture soundtrack Lost River, dus niet de complete soundtrack, maar de 1-disc release. Vergelijk het met highlights cd's wat je ook wel ziet bij musicals. De complete 37-track release is een 2-disc release die Lost River - original motion picture soundtrack heet.
    Het label is gewoon een independent label zoals je tegenwoordig wel vaker ziet. Majors zijn niet meer in dit soort fysieke niche-releases geinteresseerd en al helemaal niet op CD.

    Als wowhd de 2-disc versie beloofde moet je het antwoord op hun email afwachten.
    Laatst aangepast door Oakey : 22-01-2016 om 17:13

  24. #2624
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #2625

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik denk dat je deze hebt gekocht: http://www.discogs.com/Johnny-Jewel-...elease/7877507
    Music from the motion picture soundtrack Lost River, dus niet de complete soundtrack, maar de 1-disc release. Vergelijk het met highlights cd's wat je ook wel ziet bij musicals. De complete 37-track release is een 2-disc release die Lost River - original motion picture soundtrack heet.
    Het label is gewoon een independent label zoals je tegenwoordig wel vaker ziet. Majors zijn niet meer in dit soort fysieke niche-releases geinteresseerd en al helemaal niet op CD.

    Als wowhd de 2-disc versie beloofde moet je het antwoord op hun email afwachten.
    Ah, dan moet dat het zijn! Stom Ik wist niet dat er twee verschillende versies in omloop waren. Dacht ook andere informatie op hun site te hebben gezien destijds, maar dat weet ik dan nu ook niet helemaal meer zeker. Het verklaart wel een hoop in elk geval Nou ja, dan is het gewoon jammer van deze koop. Ik wil toch die andere hebben uiteindelijk. Ik zie op Amazon.de dat er nog een release aan komt. Weet jij of dat wel de volledige versie zal zijn? Daar staat namelijk ook 1 disc aangegeven, maar wel 37 tracks. Verwarrend.

    Bedankt voor de info in elk geval
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 105 van 108 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •