Pagina 37 van 108 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 2691 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pinocchio
    heeft iemand ervaring met de verzenddatum? op cd-wow.com stond donderdag (11-1-07) al dat mijn orders waren verzonden, maar gisteren (15-1-07) kreeg ik een email binnen dat ze toen pas waren verzonden. welke moet ik nou geloven?
    dit heb ik de laatste tijd ook mijn gevoel zegt dat de verzend datum in het mailtje beter kloppen... want anders is de levertijd wat langer geworden.. maar weet het niet zeker :P heb het niet berekend ofzo :P


  2. #902

    Standaard

    is cd-wow ineens slomer geworden of wat is er met ze aan de hand?

  3. #903

    Standaard

    Ik heb Children of Men R3 een paar dagen geleden bij cd-wow ge-pre-orderd. De releasedate was 8 februari, vandaag dus, en vanaf vandaag staat er ineens dat de releasedate 15 maart is :x

    Wat een flapdrollen daar bij cd-wow

  4. #904

    Standaard

    Vind het een goede onlineshop. heb nu best veel besteld en nog nooit problemen gehad. Bestellingen worden altijd binnen een week geleverd, individueel verpakt en geen verzendkosten. Alleen bestel er amper DVD's, aangezien het meeste spul niet echt goedkoper is als bij andere shops en/of geen NL-ondertitel heeft. Daarentegen voor muziek cd's zeker een aanrader. € 9,99 of minder voor een recente cd is niet duur.

  5. #905

    Standaard

    Ik krijg geen bevestigingsmails meer, klopt dat? :P .

  6. #906

    Standaard

    Ik heb bij mij laatste bestelling ook geen bevestiging gehad, vond het al vreemd maar ben niet de enige dus.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #907

    Standaard

    ik heb gisteren indd ook geen bevestigingsmail gekregen...


  8. #908

    Standaard

    Wanneer sturen ze pre-orders? Op de dag dat de dvd uitkomt of sturen ze van te voren zodat je m hebt op de releasedatum?

  9. #909

    Standaard

    Verschilt erg soms veel later, soms vroeger, soms op de dag zelf.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Verschilt erg soms veel later, soms vroeger, soms op de dag zelf.
    Hmm ok, bedankt voor je reactie.

  11. #911

    Standaard

    Mijn laatste pre-order was 'The Prestige R3' en die werdt een dag vantevoren verzonden, maar wat ik zei het verschilt erg is mijn bevinding.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #912

    Standaard

    Ik kreeg net Southpark season 3 binnen met een zwaar beschadigde hoes. Moet je hem dan retourneren of hoe werkt dat? En hoe krijg je de verzendkosten vergoed? Alvast bedankt voor de info!

  13. #913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    Ik kreeg net Southpark season 3 binnen met een zwaar beschadigde hoes. Moet je hem dan retourneren of hoe werkt dat? En hoe krijg je de verzendkosten vergoed? Alvast bedankt voor de info!
    Eerst contact opnemen met CD Wow: http://www8.cd-wow.nl/contact.php
    Verzendkosten worden vergoed in vorm van kortingscode voor een volgende bestelling.

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    Ik kreeg net Southpark season 3 binnen met een zwaar beschadigde hoes. Moet je hem dan retourneren of hoe werkt dat? En hoe krijg je de verzendkosten vergoed? Alvast be dankt voor de info!
    Eerst contact opnemen met CD Wow: http://www8.cd-wow.nl/contact.php
    Verzendkosten worden vergoed in vorm van kortingscode voor een volgende bestelling.
    Oke bedankt! Alleen aan zo'n kortingscode heb ik niet zoveel, want ik heb toch nog genoeg 5 euro kortingscodes :wink:

  15. #915

    Standaard

    Er is nu 48 uur 2 euro korting op elke dvd. Echter, de prijzen zijn nog precies hetzelfde als je de site benaderd zonder op de link in de mail die hebt ontvangen klikt.....

    Dus....welke korting??

  16. #916

    Standaard

    Vraagje ik heb 2 dagen geleden iets besteld
    maar echter nooit mijn bevestigings email gehad zowel van mijn nieuwe account als dat mijn bestelling is doorgevoerd

    iemand anders wel eens dit probleem gehad? wat kan ik het beste doen?

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trailerdownload
    Vraagje ik heb 2 dagen geleden iets besteld
    maar echter nooit mijn bevestigings email gehad zowel van mijn nieuwe account als dat mijn bestelling is doorgevoerd

    iemand anders wel eens dit probleem gehad? wat kan ik het beste doen?
    Kijken of de bestelling in je order history staat.

    Edit: op cd-wow.com, bij .nl zijn die niet meer up-to-date.

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trailerdownload
    Vraagje ik heb 2 dagen geleden iets besteld
    maar echter nooit mijn bevestigings email gehad zowel van mijn nieuwe account als dat mijn bestelling is doorgevoerd

    iemand anders wel eens dit probleem gehad? wat kan ik het beste doen?
    Dit probleem doorspelen aan CD Wow.
    Ik heb gisteren ook een bestelling gedaan waarvoor ik geen bevestiging kreeg, vandaag navraag gedaan bij CD Wow en daarop kreeg ik de volgende reactie:

    It appears that, due to a temporary technical problem involving the server connecting our site to that of our payment provider (Bibit), we ourselves had not been properly informed that payment had been processed.


    Met dit soort problemen kampen ze overigens regelmatig en al zo lang als ze bestaan, wordt hoog tijd dat ze er een keer iets aan gaan doen.

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Ik heb gisteren ook een bestelling gedaan waarvoor ik geen bevestiging kreeg, vandaag navraag gedaan bij CD Wow en daarop kreeg ik de volgende reactie:

    It appears that, due to a temporary technical problem involving the server connecting our site to that of our payment provider (Bibit), we ourselves had not been properly informed that payment had been processed.
    ik kreeg precies hetzelfde antwoord vandaag... 2 bestellingen gedaan waarvan er maar 1 in de order lijst op cd-wow.com verscheen.. die andere staat er na het mailen nu ook bij (sinds vanmiddag dus..) de een had ik de 25e besteld en de andere de 27e..


  20. #920

    Standaard

    Heb vandaag een bestelling gedaan op cdwow.nl en geen bevestigingsmailtje ontvangen, ook zie ik niks in de orderhistorie staan

    Wat moet ik in het mailtje zetten, aangezien ik ook geen ordernummer heb, nam namelijk aan dat alles gewoon goed ging.
    Of duurt het tegenwoordig wat langer voor je een bevestigingsmailtje krijgt ?
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  21. #921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Heb vandaag een bestelling gedaan op cdwow.nl en geen bevestigingsmailtje ontvangen, ook zie ik niks in de orderhistorie staan

    Wat moet ik in het mailtje zetten, aangezien ik ook geen ordernummer heb, nam namelijk aan dat alles gewoon goed ging.
    Of duurt het tegenwoordig wat langer voor je een bevestigingsmailtje krijgt ?
    heb je ook in de orderhistory van cd-wow.com? daar stond die van mij na een dag nog niet in.. toen heb ik een mailtje gestuurd, en verteld dat ik geen mail kreeg, niet in de orderhistory stond en om welk product het ging.. kreeg eerst een mailtje terug om nog 24 uur te wachten, en na die 24 uur weer een mailtje te hebben gestuurd, regelden ze het.. (inmiddels is mijn dvd iig verstuurd..)


  22. #922

    Standaard

    nee staat ook niet op cdwow.com, heb hetzelfde probleem als jij dan denk ik.
    Zie mn bestelling nergens staan en dus ook geen mailtjes.

    Als het zo doorgaat hou ik op met daar bestellen denk ik. Je moet elke keer achter je eigen bestellingen aangaan.
    Dan is dat bij play toch een stuk beter geregeld.
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  23. #923

    Standaard

    kvind het een beetje te snel om te zeggen dat ik daar niet meer ga bestellen... heb er al tientallen dvd's vandaan, en dit is de eerste keer dat ik achter een bestelling aan moest mailen... voor de rest vind ik cd-wow echt een topper!


  24. #924

    Standaard

    Bij mij duurde het twee dagen voordat hij in orderoverzicht verscheen, staat er nu gewoon netjes in!

  25. #925

    Standaard

    Ik kreeg gisteren het verzonden mailtje van een dvd, en de dvd kwam eergisteren binnen. Zo snel versturen ze zelfs

Pagina 37 van 108 EersteEerste ... 273334353637383940414787 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •