Pagina 59 van 108 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    euhm klopt het dat je niet meer met ideal kan betalen bij cd wow?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  2. #1452

    Standaard

    probeerde gisteren via cdwow.nl link enkele dvd's te bestellen, werd ik tot 2x toe bij afrekenen (na invullen adresgegevens) eruit gegooid

    vandaag maar nog eens proberen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #1453

    Standaard

    Ik heb afgelopen week nog een DVD'tje betaald met iDeal, dus het is zeker mogelijk bij cd-wow.nl.

    DVD was overigens binnen 24 uur verzonden.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  4. #1454

    Standaard

    Ik zit ondertussen al bijna een maand te wachten op Die Hard 4...

  5. #1455

    Standaard

    Transformers is weer uitgesteld...grr!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    probeerde gisteren via cdwow.nl link enkele dvd's te bestellen, werd ik tot 2x toe bij afrekenen (na invullen adresgegevens) eruit gegooid

    vandaag maar nog eens proberen
    Dat probleem had ik een paar dagen terug ook.
    Gisteren alsnog de bestelling kunnen plaatsen.

  7. #1457

    Standaard

    Het is lang geleden dat ik besteld heb. Ik had nog een US kortingsbon, en via een kortingslink naar de US site gegaan (dollar lage koers ).

    Duurt het altijd zo lang voordat een order in je overzicht komt?
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Transformers is weer uitgesteld...grr!

    Welke versie ervan is uitgesteld?

  9. #1459

    Standaard

    Yahoo! Transformers is verzonden!

    De gewone SE (regio 3), de duurdere tin heb ik niet gekocht...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Het is lang geleden dat ik besteld heb. Ik had nog een US kortingsbon, en via een kortingslink naar de US site gegaan (dollar lage koers ).

    Duurt het altijd zo lang voordat een order in je overzicht komt?
    Een bestelling komt altijd meteen in je overzicht. Maar om de een of andere reden is je overzicht alleen zichtbaar als je inlogt via www.cd-wow.co.uk.

  11. #1461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Een bestelling komt altijd meteen in je overzicht. Maar om de een of andere reden is je overzicht alleen zichtbaar als je inlogt via www.cd-wow.co.uk.
    Ik kan mijn overzicht alleen via de com site zien. Ik had ze gemaild en kreeg dat als antwoord, en het klopt (ik koop ook meestal via de .net site ivm lage dollar)
    Turn around and feel the vibe.....

  12. #1462

    Standaard

    Mijn ervaring met cd-wow.nl (of.com) is gegaan van redelijk goed naar matig (nu). Een jaar geleden kocht ik daar een dvd, al duurde wel een aantal weken voordat ik hem binnen had.

    Nu heb ik in juli dit jaar een bestelling gedaan (betaald etc), maar de bestelling kwam maar niet, eerst weken daarna een aantal maanden totdat ik het echt zat was. (Cd-wow plakte er tekens een aantal weken aan vast dat het wel binnen zou komen, maar dat was dus niet zo.) Ik annuleerde de bestelling en wilde mijn geld terug. Geld terugstorten kon niet, dan maar een andere nieuwe dvd (die ze vast wel in voorraad zouden hebben) pirates deel 3 besteld. Een week geleden de bestelling gedaan en al nu weer stellen ze de datum uit dat het binnen kan zijn om te versturen. Ik heb niet veel vertrouwen dat ik deze dvd snel zal krijgen (weken, maanden?). Ze doen maar, anders houden ze mijn geld maar.

    kort:
    1e bestelling: goed (binnen 4 weken)
    2e bestelling: slecht (besteld en na maanden te hebben gewacht maar geannuleerd, geen geld terug)
    3e bestelling: ? (besteld van het geld van 2e bestelling nog wachtende, cd-wow heeft de verwachtingsdatum alweer uitgesteld)

    en nog een keer uitgesteld:
    "We are writing to you regarding your order for: Pirates Of The Caribbean: At World's End: Special Edition (2 Disc Set) Region 2
    The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 7/12/2007"
    Laatst aangepast door Dick van Drie : 04-12-2007 om 14:04 Reden: uitgesteld
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  13. #1463

    Standaard

    Al mijn bestellingen tot nu toe, zijn allemaal prima binnen een week bezorgd.

    3 dagen geleden nog 24 Seizoen 6, Smallville Seizoen 6 en Sopranos Seizoen 6 deel 2 bestelt en deze is ook gelijk de volgende dag vestuurd.

    Tot nu toen dus prima ervaring met Cdwow.
    What ?

  14. #1464

    Post

    Mijn ervaring is ook wel goed tot matig.

    Alle dvd's worden goed bezorgd behalve Troy, en Big fish

    Bij Troy heb ik het probleem dat er op de site staat dat hij ned. ondertiteling heeft en op de dvd niet. Later heb ik even gemaild en kreeg al snel weer een nieuwe troy in de brievenbus alleen alweer zonder ned. ondertiteling. Heb toch maar weer gemaild dus nu maar afwachten.

    Bij Big fish wacht ik al 1,5 maand dus die mag ook wel eens aankomen.

    van de rest heb ik nog een stuk of 7 dvd's besteld die allemaal goed zijn aangekomen

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvanmil Bekijk bericht
    Bij Big fish wacht ik al 1,5 maand dus die mag ook wel eens aankomen.
    Big Fish staat bij mij ook al sinds 21 oktober in bestelling... kga er denk ik maar weer eens achteraan mailen..


  16. #1466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Big Fish staat bij mij ook al sinds 21 oktober in bestelling... kga er denk ik maar weer eens achteraan mailen..
    Ik heb 22-11 (een maand na bestellen) hierover een mail gestuurd naar CD Wow en kreeg daarop de volgende nietszeggende standaardreactie:

    Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching this item.

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

    As soon as we have this information, we will let you know by email.

    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and thank you very much for your patience – it is sincerely appreciated.
    Ik heb de bestelling inmiddels geannuleerd. In geval van pre-order en out of stock artikelen laat CD Wow het keer op keer afweten, zeer teleurstellend.

  17. #1467

    Standaard

    Hmmm, toevallig heb ik ook Big Fish besteld en ik heb daarover ook een mail gestuurd en kreeg als antwoord:
    Hi,

    Thank you for your email although I am sorry you have had to contact us
    regarding this matter in the first place.

    It is very embarrassing when we are advised by our suppliers that they can
    deliver on a particular date only then for that date to change later.

    In our experience, customers would rather be notified by email in relation
    to the status of their order rather than receive no information at all and
    be kept in the dark.

    We do our very best to have a contingency plan in place and will always have
    several suppliers on-hand so that if one supplier cannot fulfill, we will
    contact another. Unfortunately on this occasion, alternative suppliers are
    unable to fulfill our immediate requirements to fulfill your order.

    I can appreciate that you may not wish to wait any longer, and would
    understand if you would prefer to have the item cancelled and refunded.

    If this is the case then please get back to me and I will see to it
    immediately.

    Once again, thank you for your patience in this matter - Sorry I cannot be
    of more help at this time.

    Tja, ik wacht nog wel even, maar ik heb weinig hoop dat het nog goedkomt...

  18. #1468

    Standaard

    Net (1 december) 'King Kong 2005 Peter Jackson's Production Diaries (Svensk)' besteld, benieuwd hoe het zal verlopen. Is men eerste bestelling bij cdwow.com.

    Effen terzijden, als je besteld bij cdwow.com of .nl, zijn dit gewoon verschillende sites of worden dvd's van .com effectief verstuurd uit amerika? Ik denk van niet maar goed, toch even vragen.

  19. #1469

    Standaard

    CD Wow heeft één magazijn van waaruit alles verstuurd wordt (in Hong Kong), het maakt dus voor de leveringssnelheid en dergelijke niet uit op welke CD Wow site je de bestelling geplaatst hebt.

  20. #1470

    Standaard

    Met welke link kan ik ook alweer een kortingscode aanvragen met mijn emailadres?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  21. #1471

    Standaard

    Zaterdag wat besteld, gisteren een betaalbevestiging gekregen van Paynova maar geen orderbevestiging van Cdwow zelf, en hij staat ook niet in m'n orderlijst (en ja ik heb op cd-wow.com gekeken en daar staat ie ook niet op...) wat kan ik nu het beste doen?


    edit: vreemd, ik dacht ik probeer m'n bestelnummer nog 1 keer (uurtje geleden paar keer geprobeerd zonder resultaat) en nu staat ie er wel als ik het nummer invoer..........dus dat is in ieder geval een teken dat er niets fout is gegaan
    Laatst aangepast door Eric B. : 03-12-2007 om 17:41
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  22. #1472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    Zaterdag wat besteld, gisteren een betaalbevestiging gekregen van Paynova maar geen orderbevestiging van Cdwow zelf, en hij staat ook niet in m'n orderlijst (en ja ik heb op cd-wow.com gekeken en daar staat ie ook niet op...) wat kan ik nu het beste doen?


    edit: vreemd, ik dacht ik probeer m'n bestelnummer nog 1 keer (uurtje geleden paar keer geprobeerd zonder resultaat) en nu staat ie er wel als ik het nummer invoer..........dus dat is in ieder geval een teken dat er niets fout is gegaan
    en als je twijfelt kun je ook altijd met help@cd-wow.com mailen.. krijg je binnen een dag antwoord en kunnen ze je zo vertellen wat de status van je bestelling is


  23. #1473

    Standaard

    Vorige week Edvard Munch MoC besteld bij CD-wow. Met Ideal betaald, en vandaag binnen. Fijn hoor. Zondagavond Silence MoC geplaatst, en die was gisteren ook al verzonden. Het gaat goed, .
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  24. #1474

    Standaard

    Heb afgelopen zondag Planet Terror R3 en Battlestar Galactica: Razor besteld... Razor staat nog op pre-release, Planet Terror zojuist een mail gekregen: problemen met de voorraad, vermoedelijke verzenddatum 7/12... Wellicht ben ik ongeduldig, maar ik hou m'n hart vast...

  25. #1475

    Standaard

    na anderhalve maand zie ik op cd-wow.com dat Big Fish vandaag is geannuleerd ook Grey's Anatomy seizoen 1 is geannuleerd.. jammer


Pagina 59 van 108 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •