Pagina 84 van 108 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik ben de sjaak... De laatste 3 bestellingen kwamen allen uit Zwitserland. Nu moet ik voor mijn Spiderman br box even 20 euro lappen (inklaringskosten + btw).

    Hier bestel ik echt niet meer. Ontzettend suf om vanuit een niet-eu land te gaan versturen.

    Overigens is mijn spotgoedkope versie van Grand Theft Auto IV er 1 die alleen in Azie verkocht mag worden!!
    M.a.w. ze doen nog steeds aan vage (paralelle?) import. De vorige eigenaren hebben hier toch een fixe boete voor gekregen meen ik...

    Ik blijf hier voorlopig weg.
    Die Spiderman box was zeker boven de 22 euro?
    Maar goed nog steeds balen :sad::sad:

  2. #2077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik ben de sjaak... De laatste 3 bestellingen kwamen allen uit Zwitserland. Nu moet ik voor mijn Spiderman br box even 20 euro lappen (inklaringskosten + btw).
    Deze kosten kun je declareren bij CD Wow (vergoeding in de vorm van vouchers), zie: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=435

  3. #2078

    Standaard

    Is inderdaad vaak bij cdwow, vertragingen omdat ze iets niet kunnen leveren.
    Had eens dat het drie maanden duurde voordat er een nintendo ds spelletje werd verzonden. Had daarvoor wel 7 keer een mail gehad over vertragingen bla bla bla.
    Daarna nooit meer iets besteld.
    The horror...the horror...

  4. #2079

    Standaard

    Ik zal nooit meer bestellen bij CD-Wow. Hoe ze met mij als klant zijn omgegaan met de Band of Brothers box is voor mij genoeg reden om ze voortaan links te laten liggen. Ook al is de prijs nog zo aantrekkelijk. 4 keer een mail dat er vertraging is en bij de laatste mail krijg ik bijna tegelijkertijd een bericht van Paypal dat ik een refund had gekregen. Bij navraag kreeg ik het volgende te horen. Misschien hadden ze aan mij de keuze moeten laten of ik zou willen wachten op een restock? Ze konden het gewoon niet waarmaken...
    Unfortunately, we have now exhausted all stock and so we are unable to send the item at this time.
    Laatst aangepast door Alexander de Mol : 24-01-2009 om 08:25

  5. #2080

    Standaard

    Ik ben ook niet echt te spreken over ze op dit moment.
    Bij hun bestellingen staat dat ze direct kunnen leveren.
    Voor mijn vrouw een blu ray besteld van Celine Dion op 1-1-2009, nog steeds niet verstuurd en op blu ray Identity op 13-1-2009 ook nog niet verzonden.
    Als er tijdens het bestellen bij staat dat ze niet direct geleverd kunnen worden, is dat best begrijpelijk.
    Maar nu nog ondanks dat ze niet geleverd kunnen worden, staat er niets over vermeld op hun site.
    Dat is toch niet netjes.

  6. #2081
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Een viertal dvd's besteld voor een koopjeskelderprijs en die waren alle vier seperaat per post uit Zwitserland na 8 dagen gearriveerd.

    Voor de verandering eens een positieve ervaring.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #2082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol Bekijk bericht
    Ik zal nooit meer bestellen bij CD-Wow. Hoe ze met mij als klant zijn omgegaan met de Band of Brothers box is voor mij genoeg reden om ze voortaan links te laten liggen. Ook al is de prijs nog zo aantrekkelijk. 4 keer een mail dat er vertraging is en bij de laatste mail krijg ik bijna tegelijkertijd een bericht van Paypal dat ik een refund had gekregen. Bij navraag kreeg ik het volgende te horen. Misschien hadden ze aan mij de keuze moeten laten of ik zou willen wachten op een restock? Ze konden het gewoon niet waarmaken...
    Ik had die BoB zelf alvast geannuleerd, wist dat ie toch niet meer verstuurd zou worden
    Je kunt beter iets meer betalen bij een concurrent die voorraad houden. Zo kan ik ook tegen lage prijzen werken: zelf doorbestellen zodra je per bulk kan inkopen. CD-WOW lijkt nu ik het zo zeg wel een soort "powerbuy" winkel waarbij ze soms ook nog wel eens wat koopjeskelder partijen paraat hebben die te goedkoop waren om niet te nemen
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  8. #2083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht


    crocs, als je het na 21 dagen nog niet binnengekregen hebt dan moet je contact met ze opnemen en dan zoeken ze het voor je uit, wat meestal betekent dat je een nieuw exemplaar krijgt.
    Bedankt voor deze tip. Ik heb contact opgenomen. CD-WOW heeft gisteren een replacement vanuit Australië gestuurd.

  9. #2084

    Standaard

    pff, wacht nog steeds op verzending van een titel die lang en breed uit is...kl0te winkel, kl0te kl0te kl0te.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #2085

    Standaard

    Vandaag de Reservoir Dogs Petrol Can ontvangen, had em de 24e besteld, aardig snel voor CD-Wow! En gelukkig in een doosje verpakt ipv een envelop (het is een tin-box).

  11. #2086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    pff, wacht nog steeds op verzending van een titel die lang en breed uit is...kl0te winkel, kl0te kl0te kl0te.
    verzonden.

    nu nog aankomen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    verzonden.

    nu nog aankomen
    Hij staat bij mij nu op 'wachtend op verzending'. Fijn. Als het daar de deur uit is heb ik het tot nu toe altijd binnen een paar dagen binnen gekregen.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  13. #2088

    Standaard

    Misschien dat iemand het volgende voor me kan ophelderen?:

    Ik keek gister op de site cd-wow.nl voor een cd, maar wachtte nog even een antwoord op een vraag van me af (omdat er meerdere versies van dezelfde cd waren, wilde ik even weten wat precies de content van beide versies was)
    Echter, gister was volgens mij op alle producten een korting van €2, terwijl nu alles weer duurder is. Is dat een speciale vrijdagavond korting o.i.d., of wanneer geldt die korting dan?

    Ik koop wel vaker bij cd-wow, maar dat op vrijdagavond producten €2 goedkoper zijn was mij nog nooit opgevallen...is opzich wel handig om in de gaten te houden, is toch gemakkelijk €2 verdiend dan.

  14. #2089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Gelijk een mailtje terug gekregen met dat er een vervanger aankomt. Netjes.
    En de jewel case kwam vandaag netjes en heel binnen. Goede service.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #2090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Misschien dat iemand het volgende voor me kan ophelderen?:

    Ik keek gister op de site cd-wow.nl voor een cd, maar wachtte nog even een antwoord op een vraag van me af (omdat er meerdere versies van dezelfde cd waren, wilde ik even weten wat precies de content van beide versies was)
    Echter, gister was volgens mij op alle producten een korting van €2, terwijl nu alles weer duurder is. Is dat een speciale vrijdagavond korting o.i.d., of wanneer geldt die korting dan?

    Ik koop wel vaker bij cd-wow, maar dat op vrijdagavond producten €2 goedkoper zijn was mij nog nooit opgevallen...is opzich wel handig om in de gaten te houden, is toch gemakkelijk €2 verdiend dan.
    Ik zag in een mailtje dat er gisteren van 10.00 tot 22.00 een korting van €2 overal op zat.


  16. #2091

    Standaard

    Hallo ik dacht laat ik het nog x proberen bestelling had eerst met creditcard betaald en nu met paypal en jaar hoor krijg weer mail dat ik een copy van me creditcard en id moet sturen. Dus zal wel weer niks worden bij geen 1 webwinkel of dergelijks gehad dat ik copy moest sturen alleen hier bij. Als ik nou met ideal betaal is zelfde al paypal ze kunne het zekf na checken lijkt mij gegevens zijn gekoppeld aan adres naam enz...

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fokke-gerrit Bekijk bericht
    Hallo ik dacht laat ik het nog x proberen bestelling had eerst met creditcard betaald en nu met paypal en jaar hoor krijg weer mail dat ik een copy van me creditcard en id moet sturen. Dus zal wel weer niks worden bij geen 1 webwinkel of dergelijks gehad dat ik copy moest sturen alleen hier bij. Als ik nou met ideal betaal is zelfde al paypal ze kunne het zekf na checken lijkt mij gegevens zijn gekoppeld aan adres naam enz...
    Tja dat de CC tegenwoordig niet zo'n geweldig betaalmiddel is heeft te maken met het feit nogal veel last van fraude enzo. Wordt wel overal geaccepteerd maar ja fraude met maar een paar vaste nummers 2 is zo gepleegd natuurlijk. Helemaal op internet. Maar wat jij beschrijft komt tegenwoordig vaker voor http://www.ad.nl/binnenland/2971687/...gitimatie.html

    Met Ideal heb ik geen problemen gehad, eindelijk de The Dark Knight binnen

  18. #2093

    Standaard

    Nee weet ik maar als je met paypal betaald gaat het anders dan direct van creditcard je kan je met paypal ook niet account aan maken dat creditcard niet op je naam staat ik kan ook met paypal gewoon van mijn bank rekening betalen en wat ik vreemd vind als je met paypal betaald staat geld bij hun er ook al op. Ik koop en verkoop welleens wat via ebay als iemand mij betaald kan ik het direct terug vinden en bedrag staat direct er bij geschreven. Maat stuur alleen copy van ID als dat niet genoeg is dan kunne ze net zo goed CC afschaven want is niemand die daar copy van stuurd

  19. #2094

    Standaard

    van de 7 bestellingen afgelopen week zijn er 4 uitgesteld wegens "niet op voorraad".... niet best, cdwow
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #2095

    Standaard

    Heb 2 weken terug weer voor de eerste keer besteld sinds 2 jaar ongeveer. Vorige week maandag kreeg ik een mailtje dat de eerste van de 2 bestelde artikelen naar mij verzonden was en woensdag weer, maar tot op heden nog niks ontvangen...

  21. #2096

    Standaard

    wacht ook al een tijd op een blu ray

    vorige (band of brothers) kwam ook niet aan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #2097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Heb 2 weken terug weer voor de eerste keer besteld sinds 2 jaar ongeveer. Vorige week maandag kreeg ik een mailtje dat de eerste van de 2 bestelde artikelen naar mij verzonden was en woensdag weer, maar tot op heden nog niks ontvangen...
    Hm, nu heb ik wel het pakketje wat vorige week woensdag was verstuurd binnen, maar die van vorige week maandag nog niet... lijkt mij dat ik die ook niet meer moet gaan verwachten?

  23. #2098

    Standaard

    Zowaar mijn blu ray ontvangen. Ik neem dus iets van de kritiek weg.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #2099

    Standaard

    Gisteren heb ik mijn replacement ontvangen. Ondanks dat het een Australische Blu-ray was, kwam de envelope uit Zwitserland. Ach maakt niet uit. Ik heb de Blu-ray ontvangen

  25. #2100

    Standaard

    De laatste tijd merk ik dat de prijzen flink fluctueren, vooral rond acties. Ik had vorige week een aantal Blu-Rays in mijn mandje tijdens een actie, en zo gauw even geen credit card voorhanden. De volgende dag was de actie voorbij, dus ik dacht: pech. Twee dagen later was er zo 15 euro van de 138 euro af, zonder dat er een actie was op dat moment. Dat was heel wat goedkoper dan tijdens die actie.

    Vandaag is er weer zo'n actie met extreem hoge prijzen. Voorbeeld: Quantum of Solace is nu met korting 24,29 euro terwijl ik deze zonder korting vrijdag nog voor 19,99 bestelde.

    Er begint me het gevoel te bekruipen dat het misschien niet zo goed met hen gaat. Veel acties en geklooi met prijzen terwijl ik van mijn bestelling afgelopen vrijdag vandaag alweer massaal berichten kreeg van hen over "Delay's". Alsof er voor Quantum of Solace (die nog niet uit is) direct al zo'n melding moet komen meteen na mijn bestelling. Het doet me wat denken aan de slordigheid van dvdsoon in hun laatste jaar.

Pagina 84 van 108 EersteEerste ... 347480818283848586878894 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •