Pagina 104 van 108 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108 LaatsteLaatste
De resultaten 2.576 tot 2.600 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2576

    Standaard

    Hier ook inmiddels twee backorders (waarvan 1 een pre-order!) bij WOW HD staan. Begin langzaamaan het vertrouwen in deze site te verliezen. Zijn er nog goede alternatieven voor muziek / films?
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  2. #2577

    Standaard

    Ik zit ook al een tijdje te wachten op een backorder. Ik heb een mailtje gestuurd om te informeren naar de status maar ze reageren niet...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #2578

    Standaard

    Het heet trouwens WOWHD niet HD WOW.

    Bestel er de laatste tijd regelmatig.
    Ook wel eens wat dingen in backorder gehad,maar uiteindelijk toch aangekomen.

  4. #2579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zit ook al een tijdje te wachten op een backorder. Ik heb een mailtje gestuurd om te informeren naar de status maar ze reageren niet...
    Hier precies hetzelfde probleem. Bestelling van 11 CD's eind april en er zitten er nog 6 in backorder. Mailtje gestuurd, geen reactie...

    Ook vreemd is dat het kopje "Games" van de frontpage is afgehaald. Ik vrees het ergste...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #2580

    Standaard

    Hun facebookpagina staat ook vol met klachten van ontevreden klanten (maar reageren ho maar).

  6. #2581

    Standaard

    Ik had ook een order lang in back order? staan (geen pre order of zo). Na email van mijn kant uiteindelijk 2 weken geleden binnen gekregen. Ik kreeg vandaag nog een email van hun of het aangekomen was.

    -Sorry for the delay in getting back to you- hopefully you have received your item as it was shipped on the 16/5.

    Please let me know if you need anything else-

    Thanks
    Kind Regards,
    Khloe | Customer Service Representative

    For further information, please visit: www.wowhd.com.au

  7. #2582

    Standaard

    Langzaam druppelen de verzendbevestigingen voor de backorders nu binnen. Nog vier CD's te gaan...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #2583

    Standaard

    Bij mij druppelt er nog niks...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #2584

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij mij druppelt er nog niks...
    Same here, van de 5 bestellingen sinds 19 april zijn er nog 3 in backorder...

  10. #2585

    Standaard

    De prijzen van de meeste producten zijn onlangs ook met enkele euro's verhoogd, valt me op.

  11. #2586

    Standaard

    Nou, het loopt dan toch met een sisser af bij mij...

    Gisteren zijn drie van de vier nog openstaande backorders verzonden en de laatste staat inmiddels ook op "wachtend op verzending". Nu moet alles nog in de brievenbus vallen, maar het is waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik daar bestel. Dan betaal ik maar iets meer en haal ik mijn CD's bij Large of Nuclear Blast, of (tweedehands) via Discogs, maar het vertrouwen in WOWHD is weg...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #2587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Same here, van de 5 bestellingen sinds 19 april zijn er nog 3 in backorder...
    Eén is inmiddels onderweg, nog 2 te gaan...

  13. #2588

    Standaard

    Ik heb na 2 maanden nog steeds niets ontvangen (Kingdom Of Heaven DC), en ik begin het beu te worden. Eigenlijk wil ik annuleren, maar het bedrag is blijkbaar al van mijn creditcard afgeschreven en in mijn bestelstatus kan ik niets meer aanklikken om de order te annuleren. Vooraleer ik me een hoop ellende op de hals ga halen: wat doe ik best nu?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #2589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb na 2 maanden nog steeds niets ontvangen (Kingdom Of Heaven DC), en ik begin het beu te worden. Eigenlijk wil ik annuleren, maar het bedrag is blijkbaar al van mijn creditcard afgeschreven en in mijn bestelstatus kan ik niets meer aanklikken om de order te annuleren. Vooraleer ik me een hoop ellende op de hals ga halen: wat doe ik best nu?
    Klagen op hun facebook pagina. Daar reageren ze nog wel.

  15. #2590

    Standaard

    Bij mij precies hetzelfde. Vorig jaar 8 bestellingen zonder problemen en dit jaar 4, waarvan 2 zijn mislukt en 1 verkloot door ze. Ik heb geen facebook, dus heb ik een mail naar de eigenaar gestuurd: Elan Media Partners.

    info@elanmediapartners.com

    Dat is misschien nog beter, want op een gegeven moment moeten zij toch ingrijpen. Tenzij zij de chaos hebben veroorzaakt door iedereen te ontslaan en goedkope inkopers. Ik zag wel op facebook een bericht dat men snel hoop op meer en/of betere inkopers te hebben. We weten wat de woorden van HD wow waard zijn: niets.

    Misschien dat mensen die betalen via paypal of credit card kunnen daar een klacht indienen wegens fraude. Als ze overal worden uitgegooid dan moeten ze wel. Het begint steeds meer op fraude en oplichting te lijken.

    Eerlijk gezegd begrijp ik er niets van. Waar is het dit jaar misgegaan?

  16. #2591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Waar is het dit jaar misgegaan?
    Reorganisatie.

  17. #2592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Home Plate Bekijk bericht
    Vanmorgen logde ik weer even in op de site van WOWHD en wat blijkt al mijn bestellingen zijn verdwenen, ik ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld. Het enige wat ik nog kan doen is WOWHD bestoken met mailtjes via Facebook en via hun site.
    Het ziet ernaar uit dat ze hun website (gedeeltelijk) hebben vernieuwd en dat daardoor de gehele orderhistorie en alle ingevoerde gegevens weg zijn...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #2593

    Standaard

    Mijn backorderbestellingen die ik in mei had geplaatst zijn vorige week gecancelled na een mailtje van Wowhd aan mij of ik dit goed vond, waarna ik mijn geld heb teruggekregen.

  19. #2594

    Standaard

    Bij mij precies hetzelfde. Ik had twee orders besteld in april. Daarvan is eentje geannuleerd en terug betaald. De andere order een soundtrack is nooit geleverd. Het wachtwoord moest opnieuw worden aangevraagd. En wat zie ik ook. Alle history is weg. Orders weg, kortingsbonnen zijn weg. Voel me nu zwaar belazerd. Ben benieuwd of ik nog wat hoor. Ik vertrouw de site uiteraard niet meer.

    Voorheen nooit geen problemen gehad tot april dit jaar.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #2595

    Standaard

    Je moet inderdaad je pwd resetten. Op de FB pagina staan enkel nog maar klachten ... nog geen positieve geluiden / ervaringen te bespeuren ...
    Roy's MijnDVD collection (under construction)

  21. #2596

    Standaard

    Hm. Zie het nu ook. Maar niks meer bij bestellen inderdaad.

  22. #2597

    Standaard

    Toch een keer iets positiefs over WowHD. Ook ik had dit jaar vele problemen en inderdaad is de site helemaal veranderd. Ook de wijze van betaling.

    Er was een dvd, die ik heel graag hebben, maar alleen WOWHD had hem voor een schappelijke prijs. Je kunt nu niet meer zien of een artikel in voorradig is. Dat zie je pas als het artikel in je winkelwagen staat. En dit artikel was voorradig. Ik dacht ik neem het risico. Dat was op 12 september jl. Het artikel werd dezelfde dag nog verstuurd en het zou 5-12 dagen duren en op 25 september jl. lag het in mijn brievenbus. Iets sneller zelfs dan voor alle problemen.

    Allen de verpakking verdient geen schoonheidsprijs. Karton wat vast wordt geperst, maar het artikel was onbeschadigd. Dus het kan ook goed gaan bij WOWHD. Is alle vertrouwen terug? Nee!
    Maar wellicht probeer ik het later weer een keer.

  23. #2598

    Standaard

    Het ziet er naar uit dat WOW HD kort geleden is overgenomen. Niet langer het australische Elan Media Partners, maar het amerikaanse DirectToU is blijkbaar de nieuwe eigenaar. Dat bedrijf exploiteert onder andere ook de webwinkels DVD Pacific en Deepdiscount.

  24. #2599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Allen de verpakking verdient geen schoonheidsprijs. Karton wat vast wordt geperst, maar het artikel was onbeschadigd.
    Idem verpakking bij mij bij een CD. Het geef vrij weinig bescherming en voor een CD vond ik de verpakking toch te slecht. Best jammer. Play.com is niets meer, Wowhd ook minder. Zavvi is er nog wel voor de niet steelbook verzendingen. Weinig goedkope opties meer.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  25. #2600

    Standaard

    Gisteren ook weer eens wat besteld en zie nu pas alle negatieve reacties.....oeps. Het is een Nederlandse site maar blijkbaar versturen ze vanaf de US....of niet? Balen want ik heb geen rekening gehouden met de grens mbt invoerrechten. Anders had ik mn order wel gespreid want de verzending is toch gratis. Afwachten hoe dit afloopt.

Pagina 104 van 108 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •