Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 89 van 89 worden weergegeven.

Discussie: Wachowski Brothers

  1. #76

    Standaard

    Maar met deze door mij geopende topic is niks mis mee. Het is goed om te weten dat Larry Wachoswki, de regisseur van The Matrix, door het leven gaat als vrouw. Een andere naam heeft aangenomen. En dat is toch iets anders dan:
    "actrices die gescheiden zijn, acteurs en actrices die een relatie aangaan, acteurs en actrices die een kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een buitenechtelijk kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een nieuw optrekje hebben gekocht, acteurs en actrices die gepakt zijn voor te snel rijden."
    In deze sectie mag nieuws gezet worden over Acteurs, actrices, regisseurs, producenten etc Ik vind het ook prima dat er nieuws bekend gemaakt wordt zoals van DVD Watcher In een offtopic had ik dat niet opgemerkt, ik zou zoiets gaan zoeken in deze sectie. Dat zijn serieuze problemen wat deze Acteurs, actrices, regisseurs mee maken.Jij vindt wildgroei aan dit soort roddel-topics in dat opzicht storend. Maar andere mensen juist weer niet.
    Ik vind het zo juist overzichtelijk, om dan weer speciale aftakkingen te gaan maken aan subforum vind ik onoverzichtelijk.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-08-2012 om 20:42

  2. #77

    Standaard

    Die winst van de Matrix wordt goed besteed.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Maar met deze door mij geopende topic is niks mis mee. Het is goed om te weten dat Larry Wachoswki, de regisseur van The Matrix, door het leven gaat als vrouw.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    En het soort topics al waarin we hierin even bezig zijn is al helemaal onzin. Er bestaat een subforum waarin per regisseur nieuws gepost kan worden. Hou het overzichtelijk en blijf bij die indeling i.p.v. voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Kwestie van aanpassen aan wat op dit forum gebruikelijk is. Of, zoals gezegd, dump dit soort RTL-Boulevard-achtige wetenswaardigheden in een centraal roddel-topic.
    Dus...

    En als er over een regisseur/-eusse of acteur/-trice nog geen topic is, dan lijkt het me handiger om een nieuw topic aan te maken met alleen de naam van de betreffende persoon als onderwerp. Anders krijg je nog een puinzooi.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    Ik bedoel dus gewoon alleen de naam van de (in dit geval) regisseur. Net zoals alle andere topics in dit sub-forum. Of wou je voor elke gebeurtenis in het leven van ons aller Lana een nieuw topic aanmaken?

    Overigens lijkt het me in dit specifieke geval niet verkeerd om verder te gaan in het bestaande Wachowski-topic. Daar wordt als sinds 2005 af en aan gekletst over dit team. Ze werken -net als de gebroeders Coen- per slot van rekening toch alleen maar gezamenlijk aan films. Wellicht is een moderator zo aardig om dat draadje even naar het goede subforum te verplaatsen ('t Is wellicht nog een oud topic van voor de indeling die we nu hebben, toen er nog geen apart sub-forum was voor regisseurs en acteurs).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #81

    Standaard

    Samenvoegen deze handel zeg ik. Het feit dat Larry Lana is geworden is al vele jaren bekend maar nu ze ineens werken aan een nieuwe film en er dus nieuwe publiciteit komt, en een nieuwe foto van Lana, moet er ineens een nieuw topic komt. Beetje komkommertijd, ook op dvd.nl?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik bedoel dus gewoon alleen de naam van de (in dit geval) regisseur. Net zoals alle andere topics in dit sub-forum. Of wou je voor elke gebeurtenis in het leven van ons aller Lana een nieuw topic aanmaken?

    Overigens lijkt het me in dit specifieke geval niet verkeerd om verder te gaan in het bestaande Wachowski-topic. Daar wordt als sinds 2005 af en aan gekletst over dit team. Ze werken -net als de gebroeders Coen- per slot van rekening toch alleen maar gezamenlijk aan films. Wellicht is een moderator zo aardig om dat draadje even naar het goede subforum te verplaatsen ('t Is wellicht nog een oud topic van voor de indeling die we nu hebben, toen er nog geen apart sub-forum was voor regisseurs en acteurs).
    De regiseur heeft een andere naam gekregen, dit is zo het overzichtelijkste met zijn al oude bekende naam. Als iemand naar deze regiseur wil zoeken op zijn toen al bekende oude naam, en ik noem deze topic lana Wachoswki dan kan hij het niet vinden.
    Wachowski-topic staat ook niet in de sub-forum van Acteurs, actrices, regisseurs, producenten dus dan laat ik het zo staan. Als ik nu het topic Larry Wachoswki The Matrix-regisseur geworden vrouw noem, dan weet iedereen waarover we het hebben. En als er weer wat andere nieuws van hem/haar is kan dat ook in deze topic worden vermeld.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-08-2012 om 22:06

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Als ik nu het topic Larry Wachoswki The Matrix-regisseur geworden vrouw noem, dan weet iedereen waarover we het hebben.
    Noem het dan "Matrix-regisseur Larry Wachowski vrouw geworden". Dat tenminste correct Nederlands.

  9. #84

    Standaard

    Of noem het gewoon "[REG] Lana Wachoswki (aka Larry Wachoswki)", duidelijker kan niet.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Of noem het gewoon "[REG] Lana Wachoswki (aka Larry Wachoswki)", duidelijker kan niet.
    Precies. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #86

    Standaard

    wat maakt het uit het is toch een wachoswki.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    wat maakt het uit het is toch een wachoswki.
    Het! Is een Lana een robot geworden of zo?

    Nu Larry Lana is geworden is de naam Wachowski Brothers ook niet meer van toepassing hé Wachowski siblings is beter van toepassing.

  13. #88

    Standaard

    Matrix director Lilly Wachowski comes out as transgender woman, joining sister Lana: cos.lv/ZeKkN
    Dit is toch wel vrij apart/bizar. Eerst de een, nu de ander

  14. #89

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nu Larry Lana is geworden is de naam Wachowski Brothers ook niet meer van toepassing hé Wachowski siblings is beter van toepassing.
    Hoewel Wachowski siblings wel correct is, kan nu ook Wachowski Sisters worden gebruikt. Dus waarom staat er nog steeds Wachowski Brothers, als ik dat vragen mag.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •