Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Regio hack ?

    Ik heb net de Multiregio hack voor de 610 gevonden
    Maar niet getest (zit op mijn werk)......
    Het probleem zal wel de blauwe button worden
    =======================================

    Multiregion Hack:

    1: Turn on the 610 from the front panel, Do NOT open the disc tray.
    2: On the 610 Remote, press the blue button, then play then 159, then
    121212005255, then play then standby.
    3: Enjoy multiregion viewing!

    Please note, the buttons must be pressed quickly or the hack will not work.
    You should see the numbers 121212005255 on the front panel display briefly if
    the hack has been input correctly.
    ===========================
    Kunnen wij het branden ? Nou en of
    ===========================

  2. #27

    Standaard Re: Regio hack ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. van Breukelen
    Ik heb net de Multiregio hack voor de 610 gevonden
    Maar niet getest (zit op mijn werk)......
    Het probleem zal wel de blauwe button worden
    =======================================

    Multiregion Hack:

    1: Turn on the 610 from the front panel, Do NOT open the disc tray.
    2: On the 610 Remote, press the blue button, then play then 159, then
    121212005255, then play then standby.
    3: Enjoy multiregion viewing!

    Please note, the buttons must be pressed quickly or the hack will not work.
    You should see the numbers 121212005255 on the front panel display briefly if
    the hack has been input correctly.
    Dat 159 heb ik werkend maar als ik die code invoer is hij nog steeds regio 2

  3. #28

    Standaard Re: Regio hack ?

    OK dat is dus al meer dan ik krijg... BLUE button = welke button ?


    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B. van Breukelen
    Ik heb net de Multiregio hack voor de 610 gevonden
    Maar niet getest (zit op mijn werk)......
    Het probleem zal wel de blauwe button worden
    =======================================

    Multiregion Hack:

    1: Turn on the 610 from the front panel, Do NOT open the disc tray.
    2: On the 610 Remote, press the blue button, then play then 159, then
    121212005255, then play then standby.
    3: Enjoy multiregion viewing!

    Please note, the buttons must be pressed quickly or the hack will not work.
    You should see the numbers 121212005255 on the front panel display briefly if
    the hack has been input correctly.
    Dat 159 heb ik werkend maar als ik die code invoer is hij nog steeds regio 2
    ===========================
    Kunnen wij het branden ? Nou en of
    ===========================

  4. #29
    ceeszw
    Guest

    Standaard regiovrij schakelen

    Ik heb net op het net gelezen dat deze aristona vrij te schakeeln is met :

    open tray, toets 0000 voer in 0 voor regiovrij en klaar is Cees.

    Ik heb hem nog niet gehaald en kan het dus niet zelf proberen.

    gr.Cees

  5. #30

    Standaard Re: regiovrij schakelen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ceeszw
    Ik heb net op het net gelezen dat deze aristona vrij te schakeeln is met :

    open tray, toets 0000 voer in 0 voor regiovrij en klaar is Cees.

    Ik heb hem nog niet gehaald en kan het dus niet zelf proberen.

    gr.Cees
    Het spijt me.. maar bij mij werkt ie niet hoor
    ===========================
    Kunnen wij het branden ? Nou en of
    ===========================

  6. #31

    Standaard

    Bij onderstaande twee modellen werkt het als volgt:

    Aristona ADV430:
    Open tray
    Press 2812 on remote control.
    A menu will appear on the screen.
    Press ok button until region 9 is displayed

    Aristona ADV423:
    Turn DVD-player on.
    OPEN TRAY
    Now press 9 9 9 9 0 on remote (slow)
    Region 0 will appear onscreen
    DVD-player is now region free

    Misschien hebben we hier iets aan???

  7. #32

    Standaard Re: Ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Bruin
    Gisteren de knoop maar eens doorgehakt en voor € 195,50 (incl. verwijderingsbijdrage) eigenaar geworden van de ARV645.

    En ik moet zeggen : het valt me helamaal niet tegen. De handleiding maakt klip en klaar duidelijk dat het een Philips-produkt is (incl. Ph-logo). Diezelfde handleiding is eenvoudig en duidelijk; het enige waar op bespaard lijkt te zijn is de kwaliteit van het papier, maar goed, voor die prijs
    Ook het apparaat zelf maakt een degelijke indruk. Je kan natuurlijk wel zien dat het geen high-end is (het is net wat meer plastic-achtig), maar er is in ieder geval geen sprake van gerammel of luidruchtig loopwerk.

    Tenslotte aansluiting en bediening : ook dat is een makkie. Menu is NL-talig en best overzichtelijk. Installeren van de zenders kan automatisch of handmatig en er is ook een functie om de zenderindeling gelijk te trekken met de indeling op je TV.
    Opnemen heb ik alleen nog handmatig gedaan en dat gaat zeer simpel. Als ik wat meer ervaring heb met de timer-functie en de verschillende kwaliteitsniveau's zal ik eventuele bijzonderheden hier posten.

    Het enige "nadeel" is eigenlijk dat je je nog meer realiseert wat een belabberde beeldkwaliteit de kabel-tv eigenlijk heeft. Misschien toch maar eens voor een schotel kijken :wink:

  8. #33

    Standaard Re: Ervaringen

    Heren,

    Jullie zijn redelijk unaniem tevreden over jullie Aristona kassie en doet me plezier want ik sta ook op het punt om er eentje aan te schaffen. (Nu voor € 175,- incl) Ik wil hem o.a. gebruiken om wat films van Discovery en National Geographic te bewaren. Nou heb ik een gedownloade handleiding van Sony (zonder harddisk) zitten lezen en die heeft toch nogal wat edit mogelijkheden om de start/stop verschillen en de reclames op een nette wijze weg te werken. (o.a. via een zgn. playlist) Wie kan mij vertellen hoe dat zit met de Aristona. Heeft die ook zo'n trukendoos of is dat omwille van de prijs achterwege gelaten. Ik kan nergens dergelijke informatie vinden, laat staan een handleiding . . . .

    vr gr Leo Groeneweg

  9. #34

    Standaard

    Ook met de Aristona kan dit. Dit is typische iets voor +RW namelijk. Je kunt zelf chapters handmatig aanmaken en deze evetueel verwijderen. Je kunt ook Title aanmaken. Dit zorgt er voor dat er een aparte verwijzing komt in het DVD menu. Zoals het iedere nieuwe opname automatisch gebeurt.

    Voor zijn Geld is de Aristona gewoon een puik apparaat. Het apparaat reageert bij mij wel wat traag op de afstandbediening. Wanneer je meerdere knoppen snel achter elkaar indrukt duurt het even voordat dit door het apparaat verwerkt is. Dat is eigenlijk een duidelijk merkbaar zwak punt van het apparaat. De prijs vergeeft het echter snel.

  10. #35

    Standaard

    Nou, bedankt voor je snelle reactie. Weet je ook hoe het filteren van de reclame dan in zijn werk gaat. Moet je hem dan pauseren of is er een truuk om dit achteraf te regelen?

  11. #36

    Standaard

    Ik heb me er niet echt mee bezig gehouden maar volgens mij moet je van de reclame een aparte chapter maken en dan kun je deze weggooien of skippen tijdens het kijken

  12. #37
    Nepos
    Guest

    Standaard Aristona DVD-recorder / Aristona apparatuur

    Heeft de Aristona ARV645 ook NTSC weergave?

  13. #38

    Standaard

    Omdat ik een geweldige deal kon maken met mijn BCC winkel ben ik niet overgegaan op een Aristona maar ben ik inmiddels al een week de trotse eigenaar van een lite-on recorder met 160 Gb hard disk. Had bijna een Philps 520 gekocht maar dankzij de informatie op het forum ben ik daar vanaf gestapt. Zoals ook in het Liteon forum staat vermeld had ik dus een export exemplaar met een italiaanse, duitse en franse handleiding en geen garantiekaart. Eén telefoontje met de lite-on importeur was genoeg om een en ander de volgende dag in orde te hebben. Ook de in het forum besproken problemen heb ik gehad onder anderen met het splitsen van bestanden. Even nieuwe software opgehaald en geladen en op dit moment staat ie alweer zijn 19e DVD te branden. Editten is even wennen maar werkt grandioos. Perfecte machine met 2 jaar garantie aan huis ! Dankzij het forum de juiste koop gedaan . . . .

  14. #39

    Standaard

    Hoe is de tuner en de installtie van oa de zenders
    Lite-on staat hier niet echt bekend om.

  15. #40

    Standaard

    Ja, daar verdienen ze inderdaad geen Nobelprijs mee. Ben nogal bezig geweest om 30 zenders van ons "standaard" kabelpakket erin te zetten zoals die ook in de TV en de Video stond én in de DVD, video en TV in de huiskamer. Eenheid van kanaalindeling dus. Was best een stevige oefening. Bij het updaten van de software waren die er allemaal weer uit. Dat was wel even &%*$@#. Maar aan de andere kant - Hoe vaak gaat dat gebeuren én je kunt het eventueel plannen. Nog altijd beter dan de "unpredictable problems" waar ik over gelezen heb bij de anderen . . .

  16. #41
    Paul911
    Guest

    Standaard

    Al een tijdje in het bezit van een Aristona ARV645 en hij werkt best aardig. Leuk is dat bij een opname van bv Ned1 de naam van het programma van teletekst wordt geplukt. Alleen staat hier vaak nog een pagina nummer achter :-)

  17. #42

    Standaard

    Die speler (Aristona ARV645) wil ik ook gaan aanschaffen....
    Zijn er bijzonderheden over te melden?

    Sommige zeggen dat de betrouwbaarheid wat minder zou zijn, zijn er mensen die dit (in tegenstelling tot eerder genoemde in deze Tread) kunnen beamen?

    Wij gaan 'm alleen gebruiken voor een serie hier en daar, en niet voor veel gebruik en afspelen, daar heb ik nog een goede speler voor....dus.....

    Ik hoop het te horen!
    Bedankt alvast!!!

    Gr. Johan

  18. #43

    Standaard

    Ik vind het loopwerk tijdens de opname gehorig. Wanneer het stil in huis is kun je het loopwerk erg goed horen. Levensduur is afwachten. Het voelt allemaal wel degelijk aan.

    De speler reageert langzaam op de commando's van de afstandbediening. Vooral tijdens het instellen van de timer kan dit ergenis opwekken wanneer je met de pijltjetoetsen de tijd instelt. Je kunt de tijd echter ook gewoon intypen met de cijfers op de afstandbediening.

    Het display is slecht verlicht (bij mij althans)

    De Tuner is wel gewoon goed. De opnames zijn gewoon goed zelfs op de 4-uurs stand. De 6-uurs stand is zeker acceptabel.

  19. #44

    Standaard

    Gehorig: Daar heb ik geen enkel probleem mee.

    Maar verder ben jij er wel tevreden over dus?
    Op wat kleinigheidjes na, dat neem ik op de koop toe!
    Ik kan 'm nieuw voor € 185 kopen, dus aan de prijs ligt het niet!

    Bedankt voor je reactie, ik ga 'm denk ik morgen kopen.

  20. #45

    Standaard

    Ik ben verder erg tevreden mee. De kwaliteit van de opnames vind ik belangrijkst. En deze zijn in mijn ogen gewoon van dezelfde kwaliteit als de bron.

    De prijs vind ik gewoon top. Dit was de reden om toch een DVD recorder te kopen i.p.v. een S-VHS Video

  21. #46
    carpat
    Guest

    Standaard

    De Aristona ARV645 is vanaf gisteren 2 weken als winstpakker bij de Makro te vinden voor 155 euro (ex BTW). Als je dan ook nog de extra garantie voor 25 euro (ex BTW) neemt ben je voor 5 jaar van alle eventuele betrouwbaarheidszorgen af. Dus totaal voor 214 euro.

  22. #47
    emnrisv
    Guest

    Standaard

    Gisteren naar de MAKRO geweest en de ARISTONA gekocht. Even lopen spelen en inderdaad een puik apparaat. Goeie prijs kwaliteit verhouding.

    Copieren van een copy protected DVD ging niet. Macrovision dus.

    Verder goed beeld, voornamelijk in de 1 uur mode. Tot en met de M2x mode
    zeer acceptabele beeldkwaliteit.

    Als die Macrovision er nu af kan is het helemaal top, maar ja........

    GSXR759

  23. #48

    Standaard aristona 645

    hallo; ik ben ook in bezit van de aristona 645 en ik heb het volgende probleem dat ik met hp dvd+rw probleemloos kan opnemen maar deze dics zijn slecht te krijgen.
    echter met de philips dvd+rw krijg ik regelmatig de melding disc fout.
    zijn er meer die daar problemen mee hebben.
    graag hoor ik van jullie welk merk je gebruikt en wat de ervaringen zijn
    groetjes henk

  24. #49

    Standaard

    Ik gebruik zelf de 4-speed uitvoeringen van dePphilips +RW. Ik heb er 5 van maar ik heb er geen problemen mee. Imation +RW zouden ook goed moeten werken. Deze heb ik ook eens geprobeerd en dat ging ook goed. Dit waren echter wel 2,4 speed +RW's. Ik weet niet of deze nog verkrijgbaar zijn.

  25. #50
    Mad_Mike
    Guest

    Standaard

    ik heb thuis ook sinds kort een aristona arv645 staan. Heb ook enkele dvd's liggen uit de usa, regio1 dvd's. Ik heb al geprobeerd met de hacks die hier staan. maar niets werkt ook niet die ene waarmee je waarschijnlijk maar 25x zou kunnen proberen. Doe ik iets fout of is er ondertussen al wel een goede hack gevonden??


    edit:
    hij werkt nu wel met die hack dat je steeds van regio code kunt veranderen. Je moest de dvd speler eerst echt uit hebben staan :wink:

    Nu alleen de vraag nog of iemand al een werkende oplossing heeft voor de regio vrije code??

    alvast bedankt!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •