Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Komen ze:

    - A.J. Cook

    8)
    Ken je die serie Higher Ground niet dan?
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  2. #52

    Standaard

    Hoewel ik zeker niet alle films van ze blindelings aanschaf, hebben films met Hilary Swank en Keira Knightley al snel mijn interesse gewekt.

  3. #53

    Standaard

    Mss niet direct kopen maar zeker wel kijken: Uma Thurman, Angelina Jolie & Asia Argento

    Kijken mag, aankomen niet...

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Geen nekel. Ik vind het toch erg treist dat je een film zomaar koop omdat een actrice erin speelt
    Waarom is dat triest?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pfan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Geen nekel. Ik vind het toch erg treist dat je een film zomaar koop omdat een actrice erin speelt
    Waarom is dat triest?
    moet ik dat uitleggen. Een film koop je als ie goed is of niet. De reden dat hier zo'n levendige handel in DVD's is dat veel mensen blind aanschaffen. En meestal zwaar teleurgesteld worden. Vind het eenr are actie hoor. Tenzei, een prono actrice is, dan weet je wat je kan verwachten avn de film en ligt de lat lager.

  7. #57

    Standaard

    Voor het oog: cameron diaz, angelina jolie, kate beckinsale

    voor de acteerprestaties: nicole kidman, kate winslett

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pfan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Geen nekel. Ik vind het toch erg treist dat je een film zomaar koop omdat een actrice erin speelt
    Waarom is dat triest?
    moet ik dat uitleggen. Een film koop je als ie goed is of niet. De reden dat hier zo'n levendige handel in DVD's is dat veel mensen blind aanschaffen. En meestal zwaar teleurgesteld worden. Vind het eenr are actie hoor. Tenzei, een prono actrice is, dan weet je wat je kan verwachten avn de film en ligt de lat lager.
    Ik kan het wel begrijpen dat je dat denkt, maar ik ben erg fan van een actrice en ik wil daar dan ook alle films van hebben. :wink:

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pfan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Geen nekel. Ik vind het toch erg treist dat je een film zomaar koop omdat een actrice erin speelt
    Waarom is dat triest?
    moet ik dat uitleggen. Een film koop je als ie goed is of niet. De reden dat hier zo'n levendige handel in DVD's is dat veel mensen blind aanschaffen. En meestal zwaar teleurgesteld worden. Vind het eenr are actie hoor. Tenzei, een prono actrice is, dan weet je wat je kan verwachten avn de film en ligt de lat lager.
    Ik kan het wel begrijpen dat je dat denkt, maar ik ben erg fan van een actrice en ik wil daar dan ook alle films van hebben. :wink:
    Precies, zo denk ik er ook over. Is dat zo moeilijk voor te stellen? En mijn favoriete actrice heeft mij nog nooit teleurgesteld. Sommige films waren misschien wel wat minder goed, maar haar acteerprestatie is altijd top. Da's mijn mening natuurlijk. :wink:

  10. #60

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Paris Hilton!!! :P 8)

    (House of Wax...)

    Duidelijk niet om de acteerprestatie... :wink:

    Hoe het daarmee gesteld weet ik niet, maar hoef ik ook niet te weten...

  13. #63

    Standaard

    Voor mij is dat Jennifer Connelly



    En uit het de klassieke film periode Olivia deHavilland


  14. #64

    Standaard Actrice

    Films van de volgende actrices trekken wel vaak mijn aandacht en interesse en bevallen ook meestal erg goed:

    - Nicole Kidman (Boeiende* vrouw om naar te kijken, goede actrice)
    - Whoopie Goldberg (Lekker droog en grappig)
    - Bette Midler (lekker gek)

    (* Nee, ik ben niet lesbisch)

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Komen ze:

    - Amanda Bynes
    - Lindsay Lohan
    - Kirsten Dunst
    ...
    8)
    Eensch!

    Jong & Knap...en daarbij kunnen Bynes en Lohan best redelijk acteren (Dunst zelfs redelijk goed).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #66

    Standaard

    drew barrymore


  17. #67

    Standaard

    Om naar te kijken: Salma hayek, Eva mendes, Halle berry, Sharon stone ( vroeger ), Penelope cruz.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •