Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Sponge Bob Square Pants Movie

    Een hele film!
    I'd like to be... under the sea!
    De eigenwijze, grappige en oh zo boefige spons verruilt de televisie voor het filmdoek! Dat betekent meer grappen, grollen, spanning en sensatie. Anarchie op het bioscoopscherm!

    http://www.imdb.com/title/tt0345950/

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me wel een leuke film, maar om er nou in de bios naartoe te gaan. Ik denk het niet.

  3. #3

    Standaard

    ik kan hier niet de lol van inzien zal wel aan mij liggen.


  4. #4

    Standaard

    mn dochter is er helemaal gek van dus de kans bestaat dat ik m in de bioscoop ga zien (niet dat ik dat erg vindt ofzo :wink: )
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  5. #5
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard Re: The Sponge Bob Square Pants Movie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Een hele film!
    I'd like to be... under the sea!
    De eigenwijze, grappige en oh zo boefige spons verruilt de televisie voor het filmdoek! Dat betekent meer grappen, grollen, spanning en sensatie. Anarchie op het bioscoopscherm!

    http://www.imdb.com/title/tt0345950/
    Is dit een grapje, of meen je dit serieus?

  6. #6

    Standaard Re: The Sponge Bob Square Pants Movie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Een hele film!
    I'd like to be... under the sea!
    De eigenwijze, grappige en oh zo boefige spons verruilt de televisie voor het filmdoek! Dat betekent meer grappen, grollen, spanning en sensatie. Anarchie op het bioscoopscherm!

    http://www.imdb.com/title/tt0345950/
    Is dit een grapje, of meen je dit serieus?
    Het staat er toch?!?

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Wie weet ga ik hem met mijn zusje zien :wink:
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  8. #8
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    ik doelde hierop: "Dat betekent meer grappen, grollen, spanning en sensatie."


    ja.......

  9. #9

    Standaard

    Spongebob is echt wel 8)

    3 Februari in de NL bioscopen

  10. #10

    Standaard

    Ik vind de serie altijd hilarisch, maar een film hoef ik er nou ook weer niet van te zien...
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

    Standaard

    pff anderhalf uur sponge bob mischien leuk met een bepaald soort paddestoelen op :wink:

  12. #12

    Standaard

    Homohaters nemen SpongeBob op de korrel

    NEW YORK (ANP) - Conservatief Amerika heeft de oorlog verklaard aan SpongeBob SquarePants. Het immer goedgeluimde sponsje uit de gelijknamige tekenfilmserie lijkt de onschuld zelve, maar zou in werkelijkheid propaganda maken voor tolerantie tegenover homoseksuelen. Dat meldde The New York Times donderdag.

    James Dobson, de stichter van de ultraconservatieve christelijke beweging Focus on the Family 'ontmaskerde' het stoute sponsje tijdens een galadiner in de aanloop naar de inauguratie van president Bush. De reden: SpongeBob figureert in een nieuwe videoclip die kinderen meer verdraagzaamheid moet bijbrengen voor mensen uit andere culturen of met een andere levensstijl.

    Volgens Focus on the Family wordt SpongeBob gebruikt om kinderen te manipuleren en mogelijk zelfs te hersenspoelen. Volgens een advocaat van de makers van de clip hebben degenen die dat beweren ,,medische hulp'' nodig. De clip zou juist bedoeld zijn om de christelijke opdracht ,,heb uw naaste lief'' te promoten. De clip wordt dit voorjaar verspreid op duizenden Amerikaanse scholen.

    SpongeBobs seksuele geaardheid is al langer onderwerp van speculaties. Zo loopt hij voortdurend hand in hand met zijn vriendje Patrick en kijkt hij graag naar de fictieve serie Meerminman en Mosseljongen.

    (overgenomen van Antenne 2 website )
    "Van geluk naar ongeluk is een kleine stap, van ongeluk naar geluk is een lange weg"

  13. #13
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  14. #14

    Standaard

    Een van de meest eigenaardige marketingsuccessen van de laatste vijf jaar is SpongeBob Squarepants, een felgeel en spuuglelijk sponsmonster met een naam als een tongbreker en een bespottelijke broek. Dat weerhield de immer enthousiaste spons er niet van een wereldsucces te worden, en de status van kinderheld te ontgroeien om een heuse filmster te worden.

    SBSP

    In de SpongeBob Squarepants Movie hoopt meervoudig medewerker van de maand SBSP het eindelijk te schoppen tot bedrijfsleider van een nieuw filiaal van Krusty's Krab. De teleurstelling is dan ook groot bij de normaal zo opgewekte sponsjongen wanneer Mr. Krabs hem passeert. Gelukkig weet zijn niet al te slimme vriend Patrick de zeester hem weer op te vrolijken. De vieze smaak van vernedering wordt weggewerkt met een fiks aantal sorbets en een vrolijk pindadeuntje.

    Plankton

    De volgende morgen heeft SBSP een volwassen kater, maar zijn problemen blijken nog groter wanneer het geheime recept van Krusty's Krab is ontfutseld door Plankton, de eencellige eigenaar van de Chum Bucket, een fastfood restaurant dat maar niet wil lopen. Dat blijkt echter maar een tussenstapje in het snode plan van plankton: hij wil heersen over de onderzeese wereld door de kroon van Neptunus te veroveren. Ook dat lukt, maar dan grijpen SBSP en Patrick in.

    Monty Python

    De SBSP-film begint als een onbekende Monty Python-sketch vol piraten, en dat geeft meteen de toon aan van dit vrolijke avontuur. Aan het slot komt de echte David Hasselhoff in aktie om met zijn ferme borstspieren en dito zwemslag de zeehelden te redden. Heerlijke flauwekul, die de fans zal plezieren. En daar reken ik mezelf-voormalig SBSP-oningewijde- ook graag toe, na het zien van deze film.

  15. #15

    Standaard

    Spongebob rules gewoon hard! Al zal ik er niet voor naar de bios gaan, ik wacht wel op de DVD.

  16. #16
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Heerlijke flauwekul, die de fans zal plezieren. En daar reken ik mezelf-voormalig SBSP-oningewijde- ook graag toe, na het zien van deze film.
    Hahaha, echt triest

  17. #17

    Standaard

    Nee, jouw reactie is een blijk van intelligentie.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Spongebob rules gewoon hard! Al zal ik er niet voor naar de bios gaan, ik wacht wel op de DVD.
    Inderdaad en zo zal ik het ook gaan doen.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Nee, jouw reactie is een blijk van intelligentie.
    Inderdaad, Spongebob he movie heeft nog meer diepgang dan deze knullige brijdrage van BP87

  20. #20
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BP87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Heerlijke flauwekul, die de fans zal plezieren. En daar reken ik mezelf-voormalig SBSP-oningewijde- ook graag toe, na het zien van deze film.
    Hahaha, echt triest
    Persoonlijk kan ik de lol van spongebob niet inzien, maar dat neemt niet weg dat er genoeg mensen zijn die dat wel kunnen (en dat kan ik best begrijpen). Datzelfde geldt ook voor mijn Star Wars manie. Dus als iemand een film/serie wel waardeert in tegenstelling tot wat jij vindt, laat dan je commentaar achterwege.
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  21. #21

    Standaard

    ik ben er gister naartoe geweest in bios met mn vriendin,en ik en mn vriendin hebbe ons kapot gelache

  22. #22

    Standaard

    Ik vind de serie afgrijselijk, dus ik ga zeer zeker NIET naar deze film kijken.
    Have a nice day !

  23. #23

    Standaard

    Ik had gisteravond niks te doen, dus ben ik maar naar de bios gegaan. Alles wat er draaide had ik al gezien of boeide me niet, behalve deze. Echt helemaal dubbel gelegen op sommige momenten. Had t niet verwacht maar het is een hele leuke film.

  24. #24

    Standaard

    Weet iemand of in belgie de nederlandse stemmen ook in de film gebruikt worden of dat er vlaamse stemmen gebruikt worden?

  25. #25
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Nee, jouw reactie is een blijk van intelligentie.
    Beste, beste Nandor. Héb ik het over 'een blijk van intelligentie' ? NEE!!!
    Ik heb NERGENS op dit onderwerp iets over intelligentie gezegd, dus als je toch over intelligentie begint, héb de intelligentie met een iets sterker antwoord te komen, of houd anders je overbegaafde mond dicht...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •