Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 113 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Van welke film zou jij graag een remake zien?

    Mij lijkt wel een remake interessant van Westworld met de hedendaagse technieken.

  2. #2

    Standaard

    Er komt een remake van Assault on precinct 13 , daar ben ik wel erg benieuwd naar.

  3. #3

    Standaard

    Lord of the rings
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard Re: Van welke film zou jij graag een remake zien?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    Mij lijkt wel een remake interessant van Westworld met de hedendaagse technieken.
    Er was een aantal jaren geleden sprake van een remake met Schwarzenegger in de hoofdrol. Geen idee of die er nog aan zit te komen met een andere acteur.

    Remakes is voor veel films (dood)zonde, maar als het creatief wordt gedaan, dan levert het nog wel eens aardige films op. Het schijnt dat The Warriors bewerkt wordt tot remake. Dit keer onder regie van Tony Scott. Dit soort films leent zich wel voor een opgefriste versie -dit keer s.v.p. zonder bendeleden op rolschaatsen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Ben-Hur onder de regie van Ridley Scott

    een mooie verfilming van The Hunchback of Notre-Dame lijkt me ook kick.

    In the Line of Fire

    Total Recall, in de stijl van die andere geniale verfilming van Philip K. Dick; Minority Report

  6. #6

    Standaard

    evil dead trilogy
    8)
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    evil dead trilogy
    8)
    Er komt geloof ik een remake van Evil Dead in 2006
    Maar ik vind het low budget/jaren '80 juist z'n charmes hebben, ben bang dat je dat kwijt raakt met een groter budget en moderne technieken

  8. #8

    Standaard

    Ik houd eigenlijk niet zo van remakes, maar "The Neverending Story" zou ik wel graag in de remake willen zien... daar kunnen ze echt wat moois van maken met de SFX tegenwoordig...
    Jake La Motta

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    evil dead trilogy
    8)
    Er komt geloof ik een remake van Evil Dead in 2006
    Maar ik vind het low budget/jaren '80 juist z'n charmes hebben, ben bang dat je dat kwijt raakt met een groter budget en moderne technieken
    Tja, ik weet het ook nog niet. Maar Bruce Campbell, he? Zo slecht kan het nou ook weer niet worden.

    Ik zou graag een Wizard of Oz remake zien door Tim Burton. Lijkt me het ultieme project voor de beste man.

  10. #10
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    1984 Hiervan is - hoe toepasselijk - in 1984 een film van gemaakt, maar ik zou graag een remake zien met de moderne technieken, goede regisseur en goede acteur, voor Winston Smith zouden Colin Farell of Jude Law bijvoorbeeld wel goed zijn denk ik. Ik hoop dat er over een tijdje een meesterwerk wordt gemaakt van George Orwell's verhaal, dit moet kunnen, want het boek is al een meesterwerk...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrownB
    Ik zou graag een Wizard of Oz remake zien door Tim Burton. Lijkt me het ultieme project voor de beste man.
    Er komt een remake, maar dan niet door Tim Burton (of Terry Gilliam, zou ook interessant zijn), maar door de Muppets.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    evil dead trilogy
    8)
    Er komt geloof ik een remake van Evil Dead in 2006
    Maar ik vind het low budget/jaren '80 juist z'n charmes hebben, ben bang dat je dat kwijt raakt met een groter budget en moderne technieken
    ben ik met je eens, maar het kan zeker beter. ze kunnen tegenwoordig de duistere en creepy sfeer zeer realistisch overbrengen, wat je dus (als het goed gedaan wordt) weer terug zou kunnen brengen naar het gevoel wat je had toen je the evil dead voor het eerst zag, het gevoel dat je ieder moment een schone onderbroek nodig kon hebben.

    als het maar niet zo gedaan wordt als the blair witch project/ the book of shadows dat vervolg (lees : remake) was echt bagger
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  13. #13

    Standaard

    The Thing van john carpenter


  14. #14

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Jaws 8)
    Goed idee!!

  17. #17

    Standaard

    Van geen enkele film als het ff kan
    Iets nieuws verzinnen (op niveau) lijkt me stukken interessanter.

  18. #18

    Standaard

    Pfff... Wat een vraag...
    Wat mij betreft, de voorwaarden:
    - het orgineel moet oud zijn
    - het moet een goeie film zijn

    Dus bijvoorbeeld: Citizen Kane of zo...

  19. #19

    Standaard

    oud moet het idd zijn .. maar goed hoeft niet; ik bedoel .. hoe slechter hoe meer er verbeterd kan worden en hoe meer zo'n remake slaagt

  20. #20

    Standaard

    Misschien weer een nieuwe Scarface. Kan goed worden, of heeeel slecht natuurlijk (Daar ben ik wel bang voor). Maar nieuwe dingen lijken me ook wel leuk. De laatste tijd te veel remakes en vooral heel veel boekverfilmingen of comic-verfilmingen. Komt me wel een beetje de strot uit.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    The Thing van john carpenter
    The Thing was zelf al een remake van The Thing From Another World. Het houd toch wel een keer op he? :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrPink
    Misschien weer een nieuwe Scarface.
    Idem

  22. #22

    Standaard

    T grootste deel van de remakes zuigen. Van Infernal Affairs komt ook al een remake
    Aan de andere kant: die wordt wel gemaakt door Martin Scorsese, dus wellicht wordt t nog wat ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #23

    Standaard

    ik heb echt een hekel aan remakes. Vrijwel altijd zijn ze minder dan het origineel. De enige film waar ik een remake van wil hebben is the running man. Het origineel was een grappige vol zelfspot hersenloze actie film met gouveneur arnold. Maar het verhaal waar het op gebassert is van richard bachman aka stephen king is echt geweldig en dat zouden ze moeten omtoveren tot een mooie film.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Pfff... Wat een vraag...
    Wat mij betreft, de voorwaarden:
    - het orgineel moet oud zijn
    - het moet een goeie film zijn

    Dus bijvoorbeeld: Citizen Kane of zo...
    Doe dan gelijk ook maar Casablanca, Gone With the Wind, Vertigo...en vergeet vooral Rebel without a Cause niet

    Ben t met Vincent Vega eens; aub van geen enkele!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Pfff... Wat een vraag...
    Wat mij betreft, de voorwaarden:
    - het orgineel moet oud zijn
    - het moet een goeie film zijn

    Dus bijvoorbeeld: Citizen Kane of zo...
    Doe dan gelijk ook maar Casablanca, Gone With the Wind, Vertigo...en vergeet vooral Rebel without a Cause niet
    lol
    als ze er alleen al maar over denken om deze films te remaken zou belachelijk zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •