De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Harley Davidson and the Marlboro Man [DVD]

    Harley Davidson and the Marlboro Man [DVD]

    Harley en Marlboro schieten een oude vriend te hulp d.m.v. een \"nobele\" bankroof.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een lekkere onzinfilm die ik toevallig laatst voor een zacht prijsje heb aangeschaft!!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  3. #3

    Standaard

    Deze herinner ik me nog als een heel flauw filmpje dat ik bijgevolg ook niet zal aanschaffen.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk niet dat ik films ken die bij hun release harder de grond in werden geschreven als deze.

  5. #5

    Standaard

    Heb 'em wel ooit gezien, maar is me niet echt bijgebleven...

  6. #6

    Standaard

    één groot reclame blok dikke min voor deze film

  7. #7

    Standaard

    leuke film om een keer op tv te zien. niet voor de collectie. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik denk niet dat ik films ken die bij hun release harder de grond in werden geschreven als deze.
    hebben wij de zelfde review gelezen? Ik had begrepen dat de redacteur het toch wel een aardige film vond, met dito kwaliteit van het gebodene, de (ontbrekende) extras daargelaten...

    Heb deze film ook een aantal malen gezien... vooral de scene waarbij [spoiler:d37317260d] Harley zo ontzettend kwaad wordt dat hij zijn Harley Davidson welke niet meer wil starten met zijn dessert eagle helemaal aan gort schiet... [/spoiler:d37317260d] is geniaal!

    Kortom, voor mij was het in iedergeval een vermakelijke film die ik zeker ga aanschaffen... zoals altijd; zoveel mensen, zoveel wensen (en dus smaken).
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El Barto
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik denk niet dat ik films ken die bij hun release harder de grond in werden geschreven als deze.
    hebben wij de zelfde review gelezen? Ik had begrepen dat de redacteur het toch wel een aardige film vond, met dito kwaliteit van het gebodene, de (ontbrekende) extras daargelaten...
    Ik heb het niet over de recensie bij de dvd, maar de recensies toen ie oorspronkelijk in de bios draaide. De critici maakten er gehakt van.... van een heel fijn soort.

    Op Rotten Tomatoes heeft ie een 27% fresh rating en dat valt me eigenlijk nog mee. Zie http://www.rottentomatoes.com/m/harl..._marlboro_man/

  10. #10

    Standaard

    Ach recencies in kranten zijn toch niks waard. De ene vind een film keigoed de andere vind hem rotzooi.

    Ik vindt deze film goed en heb hem dus meteen besteld bij frs voor mijn collectie, ik wist namelijk nog niet eens dat ie uit was op DVD. Dit week-end (kreeg zonet een mailtje dat ie verzonden was naar de winkel) hem gaan afhalen en dan weer genieten. Kwestie van jeugdsentiment.

    Hopelijk komt License to drive ook eens snel uit op DVD, tesamen met de serie Chef, ook een van mijn lievelingen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dewallef
    Kwestie van jeugdsentiment.
    Inderdaad, kon niet op het woord komen! :wink:
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •