De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Raport cijfers voor uitbrengen Classic DVD's

    Robert Harris heeft voor Digital Bits rapportcijfers gegeven aan de diverse Studio's voor het uitbrengen van Classic Dvd's in het jaar 2004.
    Voor het artikel en de discussie op het HTF forum zie:
    Digital Bits

    1. Warner Home Video
    Volgens Harris de koning van de Classic Dvd, ik denk dat velen het met hem een zullen zijn.

    2. Er is geen nr. 2

    3. Paramount
    4. Criterion ( Geen Studio maar het lijkt me duidelijk waarom geplaatst)
    5. Disney
    6. 20 th Century Fox
    7. Universal
    8. Colombia
    9. MGM/UA

  2. #2
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Limburg, 7de beerput rechts

    Standaard Re: Raport cijfers voor uitbrengen Classic DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    1. Warner Home Video
    Volgens Harris de koning van de Classic Dvd, ik denk dat velen het met hem een zullen zijn.
    Misschien is dat zo wel in R1, maar hier in Europa doen ze anders wel vrij anaal. Als je hun R2 uitgaves vergelijkt met de R1 edities dan zie je dat wij het altijd met minder moeten doen. En niet een beetje minder... Eerder tiran dan koning, me dunkt :P

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Maar nog steeds beter dan de genoemde concurrentie dunkt mij.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  4. #4

    Standaard Re: Raport cijfers voor uitbrengen Classic DVD's

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DOBberman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kaplan
    1. Warner Home Video
    Volgens Harris de koning van de Classic Dvd, ik denk dat velen het met hem een zullen zijn.
    Misschien is dat zo wel in R1, maar hier in Europa doen ze anders wel vrij anaal. Als je hun R2 uitgaves vergelijkt met de R1 edities dan zie je dat wij het altijd met minder moeten doen. En niet een beetje minder... Eerder tiran dan koning, me dunkt :P
    Vergelijk het eens met de andere maatschappijen en Warner is een helder baken van verlichting.

    Misschien dat de R2-releases van Warner niet altijd het niveau halen van die uit het R1-gebied maar ze zijn nog steeds van een zeer hoog niveau. Voor mij staan ze aan de top op het gebied van de klassiekers met enkel Criterion nog op een korte afstand bij ze in de buurt (eigenlijk zijn ze beter maar ja: het is inderdaad geen studio). Daarna komt er een heeeeeeeeele tijd niets en dan pas krijg je de rest.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •