Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 219 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Miami Vice Film versie

    Michael Mann gaat in 2006 de filmversie van Miami Vice regisseren.

    Colin Farrell en Jamie Foxx zouden hiervoor in de huid van het detectiveduo Crockett & Tubbs kruipen.

    (bron. Movies...and More jaargang 3 nummer 1)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  2. #2

    Standaard

    Als Miami Vice fan kijk ik hier erg naar uit. Dit zou wel eens een heel goede politiefilm kunnen worden, zeker omdat Mann in de regiestoel gaat zitten.

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop dat de film wel die typische 80's look gaat krijgen met idem muziek. Mann is een hele goede regisseur en Farrell/Foxx als duo spreekt me ook wel aan :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    OW SHIT! 8) looking forward to this shit 8) en idd beetje eigthies gevoel erin zou wel kick zijn (incl. hun ferrari natuurlijk :P )

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ik hoop dat de film wel die typische 80's look gaat krijgen met idem muziek. Mann is een hele goede regisseur en Farrell/Foxx als duo spreekt me ook wel aan :wink:
    Helemaal mee eens. Net zoals bijvoorbeeld ook in de remake van Starsky & Hutch de jaren '70 look behouden is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Ik hoop dat de film wel die typische 80's look gaat krijgen met idem muziek. Mann is een hele goede regisseur en Farrell/Foxx als duo spreekt me ook wel aan :wink:
    Helemaal mee eens. Net zoals bijvoorbeeld ook in de remake van Starsky & Hutch de jaren '70 look behouden is.
    Starsky & Hutch ging wel meer richting een persiflage natuurlijk. Dat zal bij Vice niet het geval zijn.
    De Miami Vice theme ben ik eerlijk gezecht ook erg benieuwd naar..
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.
    Ja daar heb je gelijk in, geen idee wat Jan Hammer tegenwoordig doet maar een 2006 remix van the theme zou wel tof zijn 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Miami Vice... Tsja, het was een deel van je leven he... Gewoon proberen om er als Don Johnson uit te zien...

    Ik kan me 1 aflevering nog goed herinneren: met een psychopaat die zichzelf schminkte en vervolgens ging moorden (of zo). Om in de huid van de schuldige te kruipen ging Don Johnson zich vervolgens zelf ook schminken!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.
    Ja daar heb je gelijk in, geen idee wat Jan Hammer tegenwoordig doet maar een 2006 remix van the theme zou wel tof zijn 8)
    Crockett's Theme is nog altijd één van mijn favoriete nummers aller tijden, hopelijk steekt dit ook opnieuw in de film en dan gewoon in de originele uitvoering. Dit nummer is zo 80's, echt top!

    Eén van de laatste wapenfeiten van Jan Hammer is zijn score voor de Britse reeks Red Cap.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.
    Ja daar heb je gelijk in, geen idee wat Jan Hammer tegenwoordig doet maar een 2006 remix van the theme zou wel tof zijn 8)
    Crockett's Theme is nog altijd één van mijn favoriete nummers aller tijden, hopelijk steekt dit ook opnieuw in de film en dan gewoon in de originele uitvoering. Dit nummer is zo 80's, echt top!

    Eén van de laatste wapenfeiten van Jan Hammer is zijn score voor de Britse reeks Red Cap.
    Da's zeker één van de mooiste instrumentale nummers van de 80's 8)

    Goed om te horen dat hij nog bezig is, ken die serie btw niet :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard Re: Miami Vice Film versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Mann gaat in 2006 de filmversie van Miami Vice regisseren.
    Hmmmmm,
    weet het niet hoor,zal nooit zo goed worden als de serie!

  13. #13

    Standaard Re: Miami Vice Film versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Mann gaat in 2006 de filmversie van Miami Vice regisseren.
    Hmmmmm,
    weet het niet hoor,zal nooit zo goed worden als de serie!
    Lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen.

  14. #14

    Standaard Re: Miami Vice Film versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Michael Mann gaat in 2006 de filmversie van Miami Vice regisseren.
    Hmmmmm,
    weet het niet hoor,zal nooit zo goed worden als de serie!
    Lijkt me een beetje voorbarig om dat nu al te zeggen.
    Lijkt mij ook voorbarig. Met iemand als Mann aan het roer heb ik er wel veel vertrouwen in hoor :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard Re: Miami Vice Film versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Lijkt mij ook voorbarig. Met iemand als Mann aan het roer heb ik er wel veel vertrouwen in hoor :wink:
    ok,
    zou best kunnen,maar persoonlijk wil ik alleen de serie hebben als deze hopelijk in februari uitkomt!,want dit is voor mij echt jeugdsentiment en 1 van de beste series ooit!de eventuele dvd van de film hoef ik niet,maar dat is gewoon persoonlijk dus!

  16. #16

    Standaard

    Een filmversie geregisseerd door een van de beste regisseurs van dit moment Micahel Mann met waarschijnlijk in de hoofdrollen Jamie Foxx en Colin Farrell.....Ik sta de eerste dag voor de bios.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  17. #17

    Standaard

    Iemand die toevallig al weet wie de soundtrack gaat doen?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Een filmversie geregisseerd door een van de beste regisseurs van dit moment Micahel Mann met waarschijnlijk in de hoofdrollen Jamie Foxx en Colin Farrell.....Ik sta de eerste dag voor de bios.
    can't agree more...damn jeugdsentiment hahahaha heb er echt zin in!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  19. #19

    Standaard

    Ik geloof persoonlijk niet zo in verfilmingen van oude tv-series.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.
    Ja daar heb je gelijk in, geen idee wat Jan Hammer tegenwoordig doet maar een 2006 remix van the theme zou wel tof zijn 8)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    OW SHIT! 8) looking forward to this shit 8) en idd beetje eigthies gevoel erin zou wel kick zijn (incl. hun ferrari natuurlijk :P )
    Remix? Farrell? Foxx?

    Nee, de jaren 80 worden hiermee echt gewaarborgd

    Wacht...kick Jan Hammer eruit! DJ TRIESTo kan het vast wel beter!

    Ik zal de eerste zijn die deze film gaat bannen.....

  21. #21

    Standaard

    Ik had het over een remix van de hand van Jan Hammer, aangezien die instrumentale muziek produceert zal het écht geen 90's feel gaan krijgen in de trant van Triesto lijkt mij. :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Zou wel leuk zijn als Jan Hammer opnieuw de soundtrack mag verzorgen. Hammer gaf met zijn muziek de serie toch een unieke sfeer mee.
    Ja daar heb je gelijk in, geen idee wat Jan Hammer tegenwoordig doet maar een 2006 remix van the theme zou wel tof zijn 8)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    OW SHIT! 8) looking forward to this shit 8) en idd beetje eigthies gevoel erin zou wel kick zijn (incl. hun ferrari natuurlijk :P )
    Remix? Farrell? Foxx?

    Nee, de jaren 80 worden hiermee echt gewaarborgd

    Wacht...kick Jan Hammer eruit! DJ TRIESTo kan het vast wel beter!

    Ik zal de eerste zijn die deze film gaat bannen.....
    In principe ben ik ook geen voorstander om films etc. uit de heerlijke 80's te remaken enz, maar dit kan toch echt wel een goede film gaan worden. Zeker omdat Michael Mann gaat regisseren, toch wel dé man achter de originele reeks.

  23. #23

    Standaard

    Als fan kijk je hier natuurlijk naar met gemixte gevoelens. 1 kant van me zegt doen die film! maar de andere kant heeft zoiets van, tja waarom nou?

    Ik denk dat Mann hem niet zelf gaat regiseren, wel produceren. Mann heeft maar 2 of 3 delen zelf geregiseerd. Voor de Serie zelf zijn door de jaren heen wel 20 regiseurs voor gebruikt, o.a. Paul Michael Glaser
    ( starsky and Hutch ), Rob Cohen ( fast and furious) hebben verscheidene delen gedaan.

    Ik hoop dat het geen film zoals Starsky and Hutch word. Daarvoor was vice te serieus. Er werd veel tijd in de personages gestoken en de ontwikkeling/geschiedenis daarvan. Dit zal dus belangrijk worden omdat het een film betreft van 2 uur en geen serie van 5 jaar. Opzich zie ik de hoofdrol spelers wel zitten. Er is tegenwoordig genoeg goede muziek voor een mooie soundtrack. Uiteraard niet zo kenmerkend als de eighties nummers.

    Je moet toegeven dat weer een remake van een serie wel aangeeft dat in Hollywood echt puur in $ word gedacht. Films als Eternal Sunshine en Lost in Translation zijn tegenwoordig pareltjes die helaas door een groot deel word genegeerd en ondersneeuwen door remakes en onnodige vervolgen.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Ik hoop dat het geen film zoals Starsky and Hutch word. Daarvoor was vice te serieus.
    Hopelijk wordt het inderdaad geen parodie, maar een stevige politiefilm.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Als fan kijk je hier natuurlijk naar met gemixte gevoelens. 1 kant van me zegt doen die film! maar de andere kant heeft zoiets van, tja waarom nou?

    Ik denk dat Mann hem niet zelf gaat regiseren, wel produceren. Mann heeft maar 2 of 3 delen zelf geregiseerd. Voor de Serie zelf zijn door de jaren heen wel 20 regiseurs voor gebruikt, o.a. Paul Michael Glaser
    ( starsky and Hutch ), Rob Cohen ( fast and furious) hebben verscheidene delen gedaan.

    Ik hoop dat het geen film zoals Starsky and Hutch word. Daarvoor was vice te serieus. Er werd veel tijd in de personages gestoken en de ontwikkeling/geschiedenis daarvan. Dit zal dus belangrijk worden omdat het een film betreft van 2 uur en geen serie van 5 jaar. Opzich zie ik de hoofdrol spelers wel zitten. Er is tegenwoordig genoeg goede muziek voor een mooie soundtrack. Uiteraard niet zo kenmerkend als de eighties nummers.

    Je moet toegeven dat weer een remake van een serie wel aangeeft dat in Hollywood echt puur in $ word gedacht. Films als Eternal Sunshine en Lost in Translation zijn tegenwoordig pareltjes die helaas door een groot deel word genegeerd en ondersneeuwen door remakes en onnodige vervolgen.
    Mann gaat het wél regisseren melden meerdere bronnen :wink:
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •